Paigaldasin oma sõidukile paar päeva tagasi tutika "Autometri" A/F kella (ühendasin raudselt õieti) aga miks sellel tulede põlema panemisel näit naturaalselt lahja peale liigub (kustus tulede puhl näitab stöhhonometrilisemat segu-kuigi ikka kõigub lahja-stöhho vahel täiega) Rikka segu dioodid pole vist kordagi põlema saanudki ja kogu aeg dioodid vilguvad kustu-põlema lahja kütuse piirkonnas nagu läheks segu kogu aeg nii lahjaks,et liigub kella näitamispiirkonnast välja ja kõik diood kustuvad täitsa ära
Viimati muutis Robo, 29.06.2005 13:32, muudetud 1 kord kokku.
Võta +(plus) näidiku jaoks, kuskilt kus pinge ei lange (mingi jämedam juhe), ja vii -(miinus) suht jämeda juhtmega otse massi, ehk on sellest abi.
sest sul ju A/F jookseb kaugemale, kui sul tuled kustus?- seega ei saa OTSESELT lambda tuksis olla-pinge langeb autovõrgus.
Kuna alguses võtsingi kella proovimiseks toite maki vooludelt ja näitas sellist kala siis ise ka kahtlustasin,et asi peaks nagu toites ,mitte lamda signaalis olema.Aga kui ühendasin kella miinuse otse aku miinusele ja plussi võtsin süütelukust (suht jämedate juhtmetega mõlemad)siis ei muutunud midagi-sealt peaks ju kellale elu hea toide saama
Mina soovitaks A/F kella muretsedes kohe uus lambda andur ka soetada.
Sel viisil on vähemalt kõige suurem tõenäosus, et kell ka reaalseid tulukesi näitab.
Asi leidis lahenduse--tuli välja,et mootori-kere vaheline mass oli elu oksüdeerunud ja roostes--see korda,genekale uued harjad ja uus mass genekast mootori külge kahh Nüüd laeb nagu poiss,A/F kell hakkas õigeid asju näitama ja auto lõpetas tühikäigul vahelejätmise
Robo kirjutas: Asi leidis lahenduse--tuli välja,et mootori-kere vaheline mass oli elu oksüdeerunud ja roostes--see korda,genekale uued harjad ja uus mass genekast mootori külge kahh Nüüd laeb nagu poiss,A/F kell hakkas õigeid asju näitama ja auto lõpetas tühikäigul vahelejätmise
Vat siin võib ka minu masinal viga olla... ta just vahele ei jäta veel kuid tiba liialt palju väristab ning laadimis seier ka vibab... et tablett on harjadega suht uus sees... ju se viga mul ka selles on, peab kontrollima :D
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
M-Tech kirjutas:Mina soovitaks A/F kella muretsedes kohe uus lambda andur ka soetada.
Sel viisil on vähemalt kõige suurem tõenäosus, et kell ka reaalseid tulukesi näitab.
Narrowbandiga pole lootustki, et sealt midagi täpselt näeb. Jah, kas ta on lahja või rikas, näeb, aga seda KUIPALJU, seda pole mõtet lootagi.
M-Tech kirjutas:Mina soovitaks A/F kella muretsedes kohe uus lambda andur ka soetada.
Sel viisil on vähemalt kõige suurem tõenäosus, et kell ka reaalseid tulukesi näitab.
Narrowbandiga pole lootustki, et sealt midagi täpselt näeb. Jah, kas ta on lahja või rikas, näeb, aga seda KUIPALJU, seda pole mõtet lootagi.
Lihtsalt huvi pärast tahaks sellele selgitust, et kõige tavalisem AF näitab rohelist kollast või punast, et kui segu on rohelise peal on asi OK ju ning kui lahja selge, et juurde vaja ning kui rikas vähemaks vaja... arvatavasti pole see siis piisav?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
M-Tech kirjutas:Mina soovitaks A/F kella muretsedes kohe uus lambda andur ka soetada.
Sel viisil on vähemalt kõige suurem tõenäosus, et kell ka reaalseid tulukesi näitab.
Narrowbandiga pole lootustki, et sealt midagi täpselt näeb. Jah, kas ta on lahja või rikas, näeb, aga seda KUIPALJU, seda pole mõtet lootagi.
Lihtsalt huvi pärast tahaks sellele selgitust, et kõige tavalisem AF näitab rohelist kollast või punast, et kui segu on rohelise peal on asi OK ju ning kui lahja selge, et juurde vaja ning kui rikas vähemaks vaja... arvatavasti pole see siis piisav?
Seadistamiseks ei ole piisav, igapäevaseks "südamerahustamise" näidikuks sobib küll...