Audi 200 20V Turbo Quattro - Paabik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Audi 200 20V Turbo Quattro - Paabik

Postitus Postitas Paap »

Sai siis olude sunnil endale üks igapäeva liikur muretsetud:

1989 Audi 200 quattro 20V - Technical specifications
DOHC
20 valves total
4 valves per cylinder
Displacement 2226 cc
Max. output (161.1 kW) @5700 rpm
Max. torque (309.0 Nm) @1950 rpm
0-100km/h 6.60s
Transmission 5M

vajab nati ikka nokitsemist aga küll teeb korda, ja tuunima ei hakka (kui siis hästi vähe) :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Paap, 01.08.2005 19:11, muudetud 1 kord kokku.
Young Dirty Chinaman
Postitusi: 65
Liitunud: 05.03.2005 13:31

Postitus Postitas Young Dirty Chinaman »

et siis juba kolmas auto? kui rahakott kannatab siis :)

kas keeruliseks ei lähe kui hakkad valima mis autoga täna sõita?

igastahes mõistlik ost ja edu :!:
Viimati muutis Young Dirty Chinaman, 22.06.2005 1:58, muudetud 1 kord kokku.
jou
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Young Dirty Chinaman kirjutas:et siis juba kolmas auto? kui rahakott kannatab siis :)

kas keeruliseks ei lähe kui hakkad valima mis autoga täna sõita?
ei ole mazda ainukasutaja.
Supra siiski hobiauto, mis talvel kindlalt enam ei sõida.
Viimati muutis Paap, 22.06.2005 0:50, muudetud 1 kord kokku.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Hea valik.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
martti911
Postitusi: 23
Liitunud: 17.06.2005 18:13

Postitus Postitas martti911 »

See on ju minu üks unistuste autosi olnud kunagi aga ei tea isegi mix ei ostund sellist autot kui võimalik oil. Igal juhul edu :)
Reeglina mootori võimsus ja velje läbimõõt pole ajumahuga võrdelises seoses, üldiselt pöördvõrdelises.
56666937
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Õnnitlen õige valiku puhul.
Sinna see Kiireka eelviimane 200 siis läkski :-D
Kas vigu on palju?
Kui mõne asja kohapealt nõu vaja või kasvõi seda, et kust mida osta siis endal kahe auto jagu kogemusi olemas ;)
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

tt kirjutas:Õnnitlen õige valiku puhul.
Sinna see Kiireka eelviimane 200 siis läkski :-D
Kas vigu on palju?
Kui mõne asja kohapealt nõu vaja või kasvõi seda, et kust mida osta siis endal kahe auto jagu kogemusi olemas ;)
vigu...täpselt tüüpvead:
*bypass klapp - bov juba olemas, vaja külge aretada veel.
*üks aken ei tööta (mootor töötab aga mingi tross vist läbi) äkki tead täpsemalt?
*tagasillas üks väike kolks, see ka kohe korras.
*abs tuli põleb, pole viitsinud kaitset vaadata veel aga ei usu, et see läbi on.!?

siduri pedaal murdus ka ära :) uus juba küljes.

muu nagu kõik töötab ideaalselt.

vaja nüüd ära chipida, korralik koonus ja sein teha ja bov peale, siis alguseks piisab :)

kust S i rooli saada?
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Aknaga on tüüpviga - tross katki.
Enne chipimist vaata kriitilise pilguga üle turbolõdvikud - edaspidi hakkad kellal nägema näitu 2,0.
Kas tagasillas kolises mõni õõtsapuksidest?
Soovitan vahetada välja korraga kõik puksid kõnealusel õõtsal sest üks värske ja teised vanad puksid ei sobi kokku - vanad puksid kuluvad 3x kiiremini ära.
ABS-i tuli kustub ära kui konsooli lülitit vajutada?
Üldiselt on viga siiski mõnes anduris või ABS-i aju juhtmestikus tagaistme all.
S-i rooli saad AC kasutaja Tartsi käest Tartus - kui täpsem huvi, panen nr-i PS-i.
Jõudu sulle siis ;)
Kasutaja avatar
hollow
Postitusi: 27
Liitunud: 06.02.2005 20:00
Asukoht: Euroopa Liit, Eesti, Tallinn, Kalamaja
Kontakt:

Postitus Postitas hollow »

ABSi tuli põleb ka siis kui tiffrilukk on peal... ja kui ta millegipärast maha ei tule siis jääb ka ABSi tuli põlema. mul kyll mehaanilise lylitusega tiffrikukud aga sul peaks vist elektrooniline olema.
Peatage maakera, ma tahan maha minna...
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

hollow kirjutas:ABSi tuli põleb ka siis kui tiffrilukk on peal... ja kui ta millegipärast maha ei tule siis jääb ka ABSi tuli põlema. mul kyll mehaanilise lylitusega tiffrikukud aga sul peaks vist elektrooniline olema.
elektrooniline jah, see ei muuda midagi. Aga samas ega mulle ei meeldi enivei ABS iga sõita st. las põleb.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Paabik kirjutas: siduri pedaal murdus ka ära :) uus juba küljes.
Siduripedaali murdumine tähendab Audil reeglina seda et sidur on juba kulunud üle kriitilise piiri ja on vaja vahetada. Vastasel korral jäädki neid pedaale vahetama ja vaid kasvatad vasaku jala lihaseid.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Silwer kirjutas:
Paabik kirjutas: siduri pedaal murdus ka ära :) uus juba küljes.
Siduripedaali murdumine tähendab Audil reeglina seda et sidur on juba kulunud üle kriitilise piiri ja on vaja vahetada. Vastasel korral jäädki neid pedaale vahetama ja vaid kasvatad vasaku jala lihaseid.
uus sidur ja rihmad ja pudi padi juba vedelevad toa nurgas ja ootavad järgmise nädala algust!
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Sai kõik filtrid ja jama ära vahetatud, nüüd juba päris ergas teine... stopperiga mõõtes juba märksa kiirem kui originaalis.

täna ES-Tuning tuunis selle külge...
Pilt
täitsa meeldiv hääl :)

järgmine nädal proovib ära ka chippida.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

See on ikka bypass klapp? Mitte BOV?
Audi puhul BOV ei toimi ei originaal softiga ega ka nende chippidega mida siin laialt saada...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Tegu on boviga
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Suletud