e36 325 turbo
e36 325 turbo
Tere.
Olen siis selle foorumi uus külaline ja mõtlesin äkki keegi aitaks hädast välja ?
Mõte järgmine : Turbo( Toyota landcruiserilt 3,0diisel) istutada originaal mootoriga e36 325 otsa.. Pm et originaal kolleka (ühtumis ) kohapeael põhja alla panna , ning turbo seadistada 0,3-0,4 bar rõhu peale .. ??
Kas se varjant hakkaks mul üldse tööle ?
või tekiks kütuse puudus ? või õhulugeja annaks saba või midagi ?
Olen siis selle foorumi uus külaline ja mõtlesin äkki keegi aitaks hädast välja ?
Mõte järgmine : Turbo( Toyota landcruiserilt 3,0diisel) istutada originaal mootoriga e36 325 otsa.. Pm et originaal kolleka (ühtumis ) kohapeael põhja alla panna , ning turbo seadistada 0,3-0,4 bar rõhu peale .. ??
Kas se varjant hakkaks mul üldse tööle ?
või tekiks kütuse puudus ? või õhulugeja annaks saba või midagi ?
algaja
Hirmsalt tahtsin selle teema lukku panna, aga okei.
Esiteks mõtle pöördevahemikule kus see diisel töötab ja võrdle seda oma BMW pöördevahemikuga. Ilmselt saaksid sa selle väikese rõhuga hakkama kui tõsta kütuserõhku ja sul aju lolliks ei lähe. Head asja niimoodi küll ei saa.
Mis su eesmärgid üldse selle autoga on ?
Esiteks mõtle pöördevahemikule kus see diisel töötab ja võrdle seda oma BMW pöördevahemikuga. Ilmselt saaksid sa selle väikese rõhuga hakkama kui tõsta kütuserõhku ja sul aju lolliks ei lähe. Head asja niimoodi küll ei saa.
Mis su eesmärgid üldse selle autoga on ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Isegi kui paned selle turbo peale (mis oleks küll üks mõttetu tegu) siis kuidas sa õlitse lahendad, nagu aru võib saada siis tahad seda turbot põhja alla panna? Ning see fööni tootlikus oleks vist 3000- 4000rpm'i juures põhjas ja edasi lihtsalt takistuseks kuumutaksid mõttetult oma mootorit sellega...
Ta pidas silmas vist midagi sellist:
http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html
http://www.chevyhiperformance.com/techa ... index.html