Mure S13 turboga

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Bulko
Postitusi: 2
Liitunud: 02.10.2008 19:27
Asukoht: Tallinn

Mure S13 turboga

Postitus Postitas Bulko »

Mure siis selles, et ükspäev söitmise aeg otsustas turbo, et ei tööta enam, kiirendus on mingi 20 sajani. Suitsu ei puhu kuskilt ega midagi sarnast. Mis vöivad olla vöimalikud varjandid?

Ette tänades!
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

kui föön ei puhuks oleks must suits taga mul oli vähemasti nii
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

kui sellega kaasneb ka vilin, siis on ilmselt lõdvik lahti/katki kuskilt.
kui vilinat ei ole, siis on äkki wastegate jäänud avatud asendisse
Bulko
Postitusi: 2
Liitunud: 02.10.2008 19:27
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Bulko »

Kuidas seda wastegatei öigesse asendisse tagasi saab?
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

kõigepealt peaks kindlaks tegema, kas üldse on selles asi. vaata, kas vedru ei ole lahti löönud vms
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Bulko kirjutas:Kuidas seda wastegatei öigesse asendisse tagasi saab?
Vaata visuaalselt, kas wg hoob on otsaga maa poole või horisontaali lähedane. Kui on maa poole, siis on ta kinnises asendis, nagu peab. Kui sul on kompressor, siis tõmba wg actuatori voolik maha, keera paar keerdu isoleeri ümber ja lase rõhu alla(PS! mitte üle 2 bar'i), vaata kas hoob liigub normaalselt. (vähemalt 1cm välja).

edit: Esimese asjana vaata, kas actuatori hoob on üldse wg kalpiga ühenduses.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta