Kas 10k eesti raha eest saab toimiva turbokompekti...
Kas 10k eesti raha eest saab toimiva turbokompekti...
Bmw 325 141kw masinale. Tekkis bmw klubis vaidlus kus lajatati hinded lakke, ehk alla 60k ei tule miskit välja. Mina aga räägin sellisest 0,3-0,4 bari puhuvast 300hp masinast mitte rohkem. Kasutatud asjadest oleks kokku panek ja enamus tööd peale kollektori teeks ise. Ja ma ei räägi ka autost mis kestaks järgmised 10 aastat . Mis te arvate?
Mind lihtsalt on ära tüüdanud see,et igakord kui keegi julgeb küsida,et palju raha läheks turbotamine sisi vastataskse 100k ja nagu alla selle ei saakski.
Mind lihtsalt on ära tüüdanud see,et igakord kui keegi julgeb küsida,et palju raha läheks turbotamine sisi vastataskse 100k ja nagu alla selle ei saakski.
Ainus variant 10k eest saada korralikult toimiv asi on siis kui sa oled tervest sellest mehaanika ja elektroonika teemast ise mitu korda üle.
Ning ka juppe on erinevatest projektidest omajagu üle jäänud mida kasutada saab.
Lisaks 10k eest jääb väline "ilu" suhteliselt ropp.
Kui asjast piisavalt üle oled, siis ~40k eest saab juba suht viisaka välimusega komplekti ja ilusti toimiva.
Aga see eeldab, et teed 90% töödest ise (aju ja seadistuse kaasaarvatud).
Loomulikult võiks olla auto tehniline seisukord enne laitmatu, muidu jääb kena porno maik asjale külge.
Kui nüüd päris aus olla, siis see 10k kulub korraliku projekti juures juba pisividinatele,
mida näiteks HydroScandist soetamas käid (klambrid, voolikud, banjod, kolmikud, poldid, muttrid, seibid, tihendid jne.).
Ning ka juppe on erinevatest projektidest omajagu üle jäänud mida kasutada saab.
Lisaks 10k eest jääb väline "ilu" suhteliselt ropp.
Kui asjast piisavalt üle oled, siis ~40k eest saab juba suht viisaka välimusega komplekti ja ilusti toimiva.
Aga see eeldab, et teed 90% töödest ise (aju ja seadistuse kaasaarvatud).
Loomulikult võiks olla auto tehniline seisukord enne laitmatu, muidu jääb kena porno maik asjale külge.
Kui nüüd päris aus olla, siis see 10k kulub korraliku projekti juures juba pisividinatele,
mida näiteks HydroScandist soetamas käid (klambrid, voolikud, banjod, kolmikud, poldid, muttrid, seibid, tihendid jne.).
Viimati muutis Mihkel, 02.10.2008 17:10, muudetud 1 kord kokku.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ma ei räägigi mootori sisu ümber tegemisest või teise aju kasutamisest või teistest voolikutest.
Ma ei räägigi korraliku väljanägemisega asjast või korralikust turbo komplektist mis kestaks kaua ja tõmbaks ikka loomamoodi. Paneks mõned hinded mis ise välja mõtlesin oma peaga. Lihtsalt huvitab mis see nii kalliks läheb. Jutt lihtsalt miskisest lisa 30 hobujõust
. Auto aju ei puutuks.
1500.- saad juba miskise turbokäkatsi kasutatuna kätte( sisemise WG)
1500.- saad ka tegelikult juba intercooleri kätte.
1000 eest voolikud (õlitus ja õhk)
usun,et 5-6k rahaga peaks küll saama kollektori valmis.
PS! ise ei plaani hitama hakata seda komplekti, olema turboga masin mille kallal veel pusimist küll. Vabandan oma lolluse eest,et eriti ei tea turbo mootorite hingeelust ja turbode installimisest palju.
Ma ei räägigi korraliku väljanägemisega asjast või korralikust turbo komplektist mis kestaks kaua ja tõmbaks ikka loomamoodi. Paneks mõned hinded mis ise välja mõtlesin oma peaga. Lihtsalt huvitab mis see nii kalliks läheb. Jutt lihtsalt miskisest lisa 30 hobujõust

1500.- saad juba miskise turbokäkatsi kasutatuna kätte( sisemise WG)
1500.- saad ka tegelikult juba intercooleri kätte.
1000 eest voolikud (õlitus ja õhk)
usun,et 5-6k rahaga peaks küll saama kollektori valmis.
PS! ise ei plaani hitama hakata seda komplekti, olema turboga masin mille kallal veel pusimist küll. Vabandan oma lolluse eest,et eriti ei tea turbo mootorite hingeelust ja turbode installimisest palju.
Unustasid näiteks pihustid, õhufiltri, õhutorustiku, summutitorustiku.
Esiteks tuleb leida sobiva suurusega turbo M50B25 mootorile, mida mingi tavalise bensu või diiselturboka pealt ei leia.
Kui tahad mootorisisule korraliku stressi tekitada, siis pane jah väike, et backpressure kenasti pilvedes oleks.
Teiseks on vaja ka normaalsed pihustid leida 6tk ühesugust, mis pole ka päris meelakkumine.
Originaalid ja stiilis 535 võid kohe ära unustada, nendega pole midagi teha.
Lisaks võiks olla elementaarne wideband lambda, siis oleks lootust, et auto veidi ka liigub.
Esiteks tuleb leida sobiva suurusega turbo M50B25 mootorile, mida mingi tavalise bensu või diiselturboka pealt ei leia.
Kui tahad mootorisisule korraliku stressi tekitada, siis pane jah väike, et backpressure kenasti pilvedes oleks.
Teiseks on vaja ka normaalsed pihustid leida 6tk ühesugust, mis pole ka päris meelakkumine.
Originaalid ja stiilis 535 võid kohe ära unustada, nendega pole midagi teha.
Lisaks võiks olla elementaarne wideband lambda, siis oleks lootust, et auto veidi ka liigub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
EIEIEIEI, sellest saan aru jah, et sealt tuleb see hinne ka juurde, aga kas sa tahad väita,et minek ei muutu kasvõi natukene paremaks kui panna ainult need asjad millest mina rääkisin? Oluline ei ole asjade vastupidavus nagu ma mainisin, oluline pole ka välimus. Kas originaal pihustid jäävad siis juba ka 0,4 bariga nii nõrgaks ,et ei kannata üldse sõita?Mihkel kirjutas:Unustasid näiteks pihustid, õhufiltri, õhutorustiku, summutitorustiku.
Esiteks tuleb leida sobiva suurusega turbo M50B25 mootorile, mida mingi tavalise bensu või diiselturboka pealt ei leia.
Kui tahad mootorisisule korraliku stressi tekitada, siis pane jah väike, et backpressure kenasti pilvedes oleks.
Teiseks on vaja ka normaalsed pihustid leida 6tk ühesugust, mis pole ka päris meelakkumine.
Originaalid ja stiilis 535 võid kohe ära unustada, nendega pole midagi teha.
Lisaks võiks olla elementaarne wideband lambda, siis oleks lootust, et auto veidi ka liigub.
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... a&start=30
Siin teemas putitab üks noorsand oma civicut. Miks ma julgen arvata,et tal ei ole tunduvalt üle 10k raha asja alla läinud ja ta ei ole veel kokku lasknud seda mootorit ja ta pani isegi ju ilma IC turbo vahele alguses. las ta olla täielik porno aga töötab ju.
edit: siin natukene lugedes ja uurides tundub kompressori paigaldamine palju lihtsam kuid siiski odavam ta vist ei tule kui korralikult installitud turbo.
BMW-l on juba vabalthingavana tehasepihustid piiripeal.
Honda puhul oli tegu ju karpamootoriga kus ehk veidi kütuseressurssi veel.
0.4bar 2.5L mootoril on juba päris tuntav õhukoguse kasv (olenevalt turbost) ja nõuab ka suuremaid pihusteid.
Honda puhul oli tegu ju karpamootoriga kus ehk veidi kütuseressurssi veel.
0.4bar 2.5L mootoril on juba päris tuntav õhukoguse kasv (olenevalt turbost) ja nõuab ka suuremaid pihusteid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tänan harimise eestMihkel kirjutas:BMW-l on juba vabalthingavana tehasepihustid piiripeal.
Honda puhul oli tegu ju karpamootoriga kus ehk veidi kütuseressurssi veel.
0.4bar 2.5L mootoril on juba päris tuntav õhukoguse kasv (olenevalt turbost) ja nõuab ka suuremaid pihusteid.

Kõik oleneb mida "kit-i" all mõelda.
e-bay turbo: 2500.
e-bay internal WG sellele: 1000.
väljundflants: summutitöökojast otsida. 50-100 eeku meistrile.
sisendflants: 200 es-ist.
4 2" põlve: 200
2m 2" toru: 100
homolutid 10tk: oleneb kas silikoon v veevoolik. 100-800
klambrid 20tk: 400 hydroscand.
3" koonus turbo otsa: 200eek Ben-ist.
õlisandwitch: romulast 100eek.
sandwitchi modimine, et jahutit poleks vaja, samas oleks väljavõte turbole: 50eek hydroscandi jubinad.
pealevoolu voolik, jubinad: 100
äravoolu flants: 100eek
äravoolu ehitamine õlipanni: hydroscandi barb + mutter: 50eek
äravoolu voolik ja kinnitus- ja ühendusklambrid: 100eek
---------------------------------------------------
kokku u ~ 5000-6000
Siia lisa bensuraha, kolle, ja aju/pihustid jms kräpp mis on auto spetsiifiline.
IC on ka lisa kui seda vajad.
e-bay turbo: 2500.
e-bay internal WG sellele: 1000.
väljundflants: summutitöökojast otsida. 50-100 eeku meistrile.
sisendflants: 200 es-ist.
4 2" põlve: 200
2m 2" toru: 100
homolutid 10tk: oleneb kas silikoon v veevoolik. 100-800
klambrid 20tk: 400 hydroscand.
3" koonus turbo otsa: 200eek Ben-ist.
õlisandwitch: romulast 100eek.
sandwitchi modimine, et jahutit poleks vaja, samas oleks väljavõte turbole: 50eek hydroscandi jubinad.
pealevoolu voolik, jubinad: 100
äravoolu flants: 100eek
äravoolu ehitamine õlipanni: hydroscandi barb + mutter: 50eek
äravoolu voolik ja kinnitus- ja ühendusklambrid: 100eek
---------------------------------------------------
kokku u ~ 5000-6000
Siia lisa bensuraha, kolle, ja aju/pihustid jms kräpp mis on auto spetsiifiline.
IC on ka lisa kui seda vajad.
Pakun, et se on võimalik
Ajal mil turboclubi veel polnud maksis räbal 10v turbo audi 5-7k kust sai turbo, wastegate´i, intercooleri, mõned torud ja lõdvikud mis vaja ja jäi veel väga palju juppe üle mida müüa. (Tänapäval saab sama raha eest samad vidinad ilma autota
) Olen näinud komplekte, millel õhulugejas temp andur moditud või potekaga vms iganes, olen näinud ka 35.- maksva õlirõhu anduriga lülitatud lisapihusteid....kasvõi nii et 0,3 bari pealt 1 ja 0,6 bari pealt 2 või mis iganes (Proovimise ja katsetamise küsimus kuna neid andureid on igas vahemikus) Kollektor ja downpipe jne torud loomulikult febi põlvedest ja torukeskuse torust....põlved 24-50.- ja toru 250-400.- (6m) Külma osade ühendamiseks on kasutatud kamazi lõdvikut hinnaga 30.- Kolbe on lihtsalt treitud (minul läks se vaid 200.- maksma)
Suurim rõhk mida pmt originaal NA ajuga on pähe lastud mil auto veel kenasti käis oli 1,2 bari ja mingil ajal vist lausa 1,4 bari. Vähe pikemalt kestvad asjad jäävad tavaliselt kuni 0,6 bari taha ja alla selle olev rõhk on ilmselt asi mis mootori eluela tuntavalt ei mõjugi
Kõik on võimalik ja kindlasti saab 10k eest auto nii väikse rõhuga üle laetud kui omal keevitus olemas ja käed otsast ei kuku......töökindlus ja välimine ilu maksavad aga oma osa ja neid taga ajades tuleb hinda kordistama hakata .

Ajal mil turboclubi veel polnud maksis räbal 10v turbo audi 5-7k kust sai turbo, wastegate´i, intercooleri, mõned torud ja lõdvikud mis vaja ja jäi veel väga palju juppe üle mida müüa. (Tänapäval saab sama raha eest samad vidinad ilma autota

Suurim rõhk mida pmt originaal NA ajuga on pähe lastud mil auto veel kenasti käis oli 1,2 bari ja mingil ajal vist lausa 1,4 bari. Vähe pikemalt kestvad asjad jäävad tavaliselt kuni 0,6 bari taha ja alla selle olev rõhk on ilmselt asi mis mootori eluela tuntavalt ei mõjugi

Kõik on võimalik ja kindlasti saab 10k eest auto nii väikse rõhuga üle laetud kui omal keevitus olemas ja käed otsast ei kuku......töökindlus ja välimine ilu maksavad aga oma osa ja neid taga ajades tuleb hinda kordistama hakata .
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Antud auto mis aluseks antud ehk 325 e36 on väga hea toorik kuid 10k on selle mootori hooldus raha enne turbotamist (rõngad,saaled,tihendid jms). Ja turbotamine ilma mootri üle vaatamiseta on mõttetu. Mis mõttega on teha ajutist asja kui pärast kulutad ikka rohkem raha lõhutud mootrile ja siis vigade parandusele. Ma arvan et ma tean kuidas odavalt ehitada ja tulemusi saada kuid see eelarve on liiga väike. Selle raha eest remondiks ta kui vabalt hingava mootori ja näppiks teda veidi ning arvan et 160-170kw poleks probleem ja olen kindel et sama eelarvega autodest on kiirem vabalthingav versoon.
See on minu ebaprofesonaalne arvamus.
See on minu ebaprofesonaalne arvamus.
BEST ET11.051@207km/h