O: M5 E34 Turbokiti 232Kw mootorile.
O: M5 E34 Turbokiti 232Kw mootorile.
Et kui keegi on sellise asja valmis ehitanud või pakub et ehitab valmis normaalse hinnaga, siis on olemas kindel huviline.
PS ! Abiks.
PS ! Abiks.
Mis on normaalne hind? 
Kuna antud mootor on päris hea turbotamise alusprojekt ei saa sinna peale ka päris säästuprojekti ehitada.
Seda enam, et mootori oma hind ei ole mitte kõige soodsamate killast.
Juba korraliku tulemuse saavutamiseks korralike juppide hind jääb sinna 100k juurde, kui kõik mõttetöö ise teha.
Samas siis julgeks garanteerida ka 600+hp tulemust
Loomulikult seda juhul kui mootor on üle keskmise heas korras.
Alustada tasuks kõigepealt hooldusest, kuna neid mootoreid üldiselt hooratakse aga ei hooldata, kuna jupid maksavad tihtipeale pool nüüd juba suhteliselt vana auto hinnast.
Keti seisukord kontrolli üle näiteks, kuna ketivahetuse detailid UM-is ~15k kanti.
Selle mootori juures ei saa peale sisu originaal välistele detailidele eriti loota, kuna juba väikse boosti juures tuleb sealt pauku päris palju.
Been there done that

Kuna antud mootor on päris hea turbotamise alusprojekt ei saa sinna peale ka päris säästuprojekti ehitada.
Seda enam, et mootori oma hind ei ole mitte kõige soodsamate killast.
Juba korraliku tulemuse saavutamiseks korralike juppide hind jääb sinna 100k juurde, kui kõik mõttetöö ise teha.
Samas siis julgeks garanteerida ka 600+hp tulemust
Loomulikult seda juhul kui mootor on üle keskmise heas korras.
Alustada tasuks kõigepealt hooldusest, kuna neid mootoreid üldiselt hooratakse aga ei hooldata, kuna jupid maksavad tihtipeale pool nüüd juba suhteliselt vana auto hinnast.
Keti seisukord kontrolli üle näiteks, kuna ketivahetuse detailid UM-is ~15k kanti.
Selle mootori juures ei saa peale sisu originaal välistele detailidele eriti loota, kuna juba väikse boosti juures tuleb sealt pauku päris palju.
Been there done that

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Oli plaan summas 30-50K juurde mitte rohkem.. ja mootor on sõitnud 170k ja regulaarselt hooldatud, dynos sai oma 232kw kätte. ex siis kui ehitamiseks läheb teeb mootorile korraliku kapremondi ka. aga see on eraldi teema. Muidugi mihklil on 100% õigus, et selle autoga säästuprojekt ei tule kõnealla. Tean, et mingi aeg siin foorumis oli müügil juba turbotatud mootor 5000 eurgia. aga läinud vist juba.
Ära seda 5000.- eur-i nüüd kullana võta, lisaseadmed alates kütusesüsteemist ja ajust jne. hõivavad väga kergelt lisaks teise 50k.
Sai ühe projekti tarvis selle asja komplektsust uuritud ja ka veidi kalkuleeritud mis summad lisanduvad asjale.
Arvestada tasuks sellega, et heas korras S38B36 mootori omahind on juba 50k kanti.
Mingi säästuprojektina turbotades mootori laiali laskmisega mina isiklikult küll ei riskiks.
Mainin veel ära, et mootori alumise otsa torkimist selle summa sees silmas ei pea, need on kõik muud lisaseadmed.
Juba turbo valik antud mootorile peab olema hoolikas kuna see kaas voolab väga hästi juba stockis.
Sai ühe projekti tarvis selle asja komplektsust uuritud ja ka veidi kalkuleeritud mis summad lisanduvad asjale.
Arvestada tasuks sellega, et heas korras S38B36 mootori omahind on juba 50k kanti.
Mingi säästuprojektina turbotades mootori laiali laskmisega mina isiklikult küll ei riskiks.
Mainin veel ära, et mootori alumise otsa torkimist selle summa sees silmas ei pea, need on kõik muud lisaseadmed.
Juba turbo valik antud mootorile peab olema hoolikas kuna see kaas voolab väga hästi juba stockis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
et mõni uustulnuk ei loeks ja vale arusaama ei saaks, siis turbo valik peab olema hoolikas ükskõik, kas kaas voolab või mitte. Kui kaane voolavus pole kõige parem, siis see ei tähenda, et turbo võib lambist võtta.Mihkel kirjutas:Juba turbo valik antud mootorile peab olema hoolikas kuna see kaas voolab väga hästi juba stockis.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
natuke lugemist juurde: http://www.m5board.com/vbulletin/e34-m5 ... o-s38.html
Audi S2 limo / Subaru Impreza GC8 JDM STI
Ma pidasin silmas, et keegi ei hakkaks sinna toppima a la stiilis K24, K26, TD04L või mingit muud sarnast olematu suurusega turbot.
Kahjuks paljud projektid oma eelarve tõttu ehitatakse kättesaadavatest juppidest mitte vastavalt mootorile valitud detailidest.
Kahjuks paljud projektid oma eelarve tõttu ehitatakse kättesaadavatest juppidest mitte vastavalt mootorile valitud detailidest.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eks mingil määral võimalik ka säästuprojekti korras teha, kui eesmärk pole viimsele piirile seatud. Rootsis maksab selle mootori väljalaske kollektor turbo jaoks 7000 seki kui ma ei eksi. Originaal torukolde müügist saab juba pool tagasi
Sealmaal kasutatud edukalt ka laialt levinud veoauto turbot sel mootoril (holset HX50ne eri versioonid) kuna need turbod on mõeldud autodele mis läbivad miljon+ km siis on ka kasutatud 4-5k eest müüdaval turbol veel piisavalt potensiaali aastaid kesta
Kindlasti vajab mootor korralikku juhtimist (usun et alates VEMSist tulevad kõik ajud sellega toime) 6 pihustit ja bensiinipump tuleks siiski uutena ja piisava varuga valida (tunduvad küll tühised asjad aga 10k ga peab nende puhul ikka arvestama) Isegi igasugu lõdvikud, põlved, klambrid, õlitorud jne jubinad teevad järgmise 10neka kokku. Cooleri võid valida hiinakast customini ja 3-13k võib seegi maksta....OK rohkem ei mõtle muidu tulebki 100k kokku nagu sulle öeldi
(lootsin säästueelarvet mõelda aga summa tuli ikkagi uskumatult suur)


(lootsin säästueelarvet mõelda aga summa tuli ikkagi uskumatult suur)
Viimati muutis jeff01, 26.09.2008 22:49, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
no päris sellist ei taha inimene nagu ken koshi superhyper 750 :P
Soomest ma leitsin natuke kasutatud Marteliuse m5 migni garreti flantsiga( saab välja vahetada) väljalaske kolle hinnaga eestis 5240.-
bensiinipump mul vedeleb walbro 255l sellest peaks ka piisama? pihusteid müüdi siin isegi väga suuri 660cc või midagi sellist 4000.-
turbo peab korralik olema, seda küll. Aju võiks olla ilmselt mingi korralikum. Mulle on selgeks tehtud, et ükski aju pole hea :D irw, ainuke mille kohta ma lademetes sitta ei ole kuulnud on Hestec aga see on kõrges hinnaklassis. :D Mis veel? ilmselt paigalduse peab keegi meie suurtest ära tegema.
Soomest ma leitsin natuke kasutatud Marteliuse m5 migni garreti flantsiga( saab välja vahetada) väljalaske kolle hinnaga eestis 5240.-
bensiinipump mul vedeleb walbro 255l sellest peaks ka piisama? pihusteid müüdi siin isegi väga suuri 660cc või midagi sellist 4000.-
turbo peab korralik olema, seda küll. Aju võiks olla ilmselt mingi korralikum. Mulle on selgeks tehtud, et ükski aju pole hea :D irw, ainuke mille kohta ma lademetes sitta ei ole kuulnud on Hestec aga see on kõrges hinnaklassis. :D Mis veel? ilmselt paigalduse peab keegi meie suurtest ära tegema.
see walbro on antud jõu juures juba kahtlane.
Kogu kütusesüsteemi ehitamine, alates racing paagist, lõpetades kütuselatiga ja kõik mis sinna vahele jääb, ei tule kindlasti 10k kanti. Pigem üle 20k.
660cc pihustid, arvesta kuhugi 600 jõu kanti...
Sellises suuruses pihustid võiksid juba flow matched ja uued olla...
just my $0.02
Kogu kütusesüsteemi ehitamine, alates racing paagist, lõpetades kütuselatiga ja kõik mis sinna vahele jääb, ei tule kindlasti 10k kanti. Pigem üle 20k.
660cc pihustid, arvesta kuhugi 600 jõu kanti...
Sellises suuruses pihustid võiksid juba flow matched ja uued olla...
just my $0.02
Kui Hestec on kõrges hinnaklassis siis tõesti mis allapoole jääb kipuvad kapriised olema. See on ikka rahakotist kinni, mis hea see maksab.
Edit: Martelius teeb väga häid väljalaske detaile ja see see hind on väärt seda raha.
Edit: Martelius teeb väga häid väljalaske detaile ja see see hind on väärt seda raha.
Viimati muutis python, 26.09.2008 20:20, muudetud 1 kord kokku.
2,5-16v
Saab ehitada mitmeti. Kõige kavalam oleks muidugi selgeks teha, mida tahetakse.
Miks üldse mingi "racing" paak? Võidusõidule?
Kui on selge, mis sealt tulema peaks, kannatab edasi mõelda. Vastav turbo, vastav toitesüsteem jne.
Tänaval on alla 2000kg autoga ja üle 600hp vajadus on küsitav. Kas on mõtet toppida autosse niipalju ressurssi, kui sealt seda kunagi välja ei võta?
Miks üldse mingi "racing" paak? Võidusõidule?
Kui on selge, mis sealt tulema peaks, kannatab edasi mõelda. Vastav turbo, vastav toitesüsteem jne.
Tänaval on alla 2000kg autoga ja üle 600hp vajadus on küsitav. Kas on mõtet toppida autosse niipalju ressurssi, kui sealt seda kunagi välja ei võta?