probleem 200 sx

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Fos kirjutas:need, kellel s13'nega elektri probleeme pole olnud ei tea seda ka, et eelmine omanik on vedanud juba 6 massi juhet ja 3 plussi kuskilt x kohast. Täiesti tüüpiline nii vana auto kohta.
Õlirõhu tuld lülitab ikka aju, muidu peaks olema õlirõhu andrui takistuse mõõtmiseks eraldi mingi kivi kuskil, mis siis vastava väärtuse juures lülitab mingit releed, mis siis paneb sul selle tulukese seal põlema. :idea:
Õlituli ei saa olla otse anduri küljes, kui anduril endal pole digitaal-lülitus ahelat.
Õlitule jaoks pole analoogandurit (muutuva takistusega andurit), vaid just "digi" põhimõttel andur.
Tavaline "õliandur" on tegelikult rõhu-lüliti, mis rõhu langedes lükkab klemmi massi ja pirn läeb põlema kui tal on toide ilusti peal nagu peab.


Rõhuga seotud otsasid S13 ajju ei lähe!
Ainuke on * Boost Pressure Sensor (Only for SR20DET).

Endal kraapisin kõik lisa juhtmed maha - a la igale asjale oli eraldi aku pealt otse toide veetud :lol:

See, et armatuurlauast kaob midagi ära, on täiesti tavaline, kuna ta on suht raske asi suht nõrkade kinnitustega ja võtab kõik vibrad ja paugud vastu, mida me teed põhjustavad - ma pole vaadanud, aga olen juba suht veendunud, et kellablokil jookseb mingi mass keresse sama poldi alla mis kinnitab armatuurlaua - muidu ei mõjutaks rusikaga koputamine mu spidoka näitu :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Astrona kirjutas: Tavaline "õliandur" on tegelikult rõhu-lüliti, mis rõhu langedes lükkab klemmi massi ja pirn läeb põlema kui tal on toide ilusti peal nagu peab.
My bad, sellisel juhul tõesti peab viga almaturi toites olema, aga jõle imelik on see, et need tuled üldse põlema hakkavad... :roll: kui toite viga siis käivitades see korda ei tohiks nagu minna...
ja PS! miks pagana pärast sul mootor käies õli rõhu tuli põleb???

TURBOLOVER: oled leidnud vahepeal midagi äkki?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

noo

Postitus Postitas TURBOLOVER »

ytleme nii et koputamine ei aitand! õhtul kakun kellad maha korrax äkki saan midagi sotti!!!!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Fos kirjutas:My bad, sellisel juhul tõesti peab viga almaturi toites olema, aga jõle imelik on see, et need tuled üldse põlema hakkavad... :roll: kui toite viga siis käivitades see korda ei tohiks nagu minna...
ja PS! miks pagana pärast sul mootor käies õli rõhu tuli põleb???
Keegi siin polegi vist väitnud, et käiva mootoriga õlirõhutuli põleks!?

Laadimis-tulukese põhimõte peaks olema aga selles, et tal on koguaeg "+" peal, kui süüde on sees (see on siis see toite ahel mis antud teemas on kogemata lahti ühendunud), ja teine ots on ühendatud geneka peale - ja saab läbi geneka massi ning läheb põlema. Kui genekas hakkab voolu andma, siis on pirnil mõlema poole peal "+12V" ja kuna potensiaalide vahe on null, siis ta ei põle.
Asjast: laadimis tuluke ei põle - kuna toite ahel "+ klemmi peal" on millegi pärast katkestud. Nüüd kui genekas hakkab laadima tekib pirni "-" klemmile +12V ja selle asemel et pirn (mis tegelt antud juhul ei põlegi)nüüd kustuks läheb 12V pinge genekalt läbi pirni sinna "katkestatud toite ahelasse" ja kõik asjad saavad toidet. Kui see oletus ongi põhjuseks, siis peaks kõik seadmed, millel toide pekkis, olema toidetud väiksema vooluga, kuna pirni takistus võtab voolu maha.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Re: el kamm!!

Postitus Postitas Fos »

TURBOLOVER kirjutas:ei ainult siis kui käib siis lähevad põlema nagu lennuki armatuur yx plõx teise järel!
ma saan aru, et jutt on kontroll lampidest, milleks pole ainult genekas, vaid genekas, õli rõhk, abs jne.

edit: teema algataja kahjuks ei osale väga aktiivselt probleemi kirjeldamises ja lahendamises :D
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

õlirõhk läheb eraldi juhtmekimbust koos starteri,laadimise ja muu pahnaga.ABS tuleb üldse teist kaudu sinna,mitte kapoti alt.
mootori juhtimise(aju) ja kellaploki vahel ,ehk siis väike valge pistik ajust edasi -seal on juhtmed tahhoka jaoks,süüde ja mingid diagnostika otsad.sellel pole mootori tööga mingit pistmist.

pane strobo peale ja vaata süütenurk järgi.ning ka rihm,kui keegi seda näppind on.ma tean väheseid SX omanikke,kellel poleks CAS ehk siis süüteanduriga probleeme olnud.ise vahetasin nukkasid ja anduredi ja otsakaani jne ja remondirõõmu jagus kauemaks. :-D

ja mis puutub elektrisüsteemi,siis niipalju kui ise erinevaid SX näinud ja kokku puutunud olen,ei ole elektrisüsteemiga mingit jama.suht vastupidav värk.

ja õhulugeja teeb sellist nalja,et läheb hetkeks käima (2-3sekundit) ja sureb kohe välja.süüde välja,uus käivitus ja sama lugu.

Junsu@ el skeem oli peas mingiaeg unepealt:D:D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

kõvv

Postitus Postitas TURBOLOVER »

:? miski ei taha väga toimida aga nyyd ta nagu käib vähemalt pööretega!
eile õhtu jamasinjuhtmetega otsisin lahtiseid otsi või korralikult kinnitamatta ots ja tulemusex !!!!!!!!! tatatataaaa! :? mitte midagi
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

kõvv

Postitus Postitas TURBOLOVER »

:? massi juhtmed tundusid nagu kinni olevat !aga hetkel järgi mõeldes kas aku mass mõjutab neid tulukesi palju? ei tohix vist!? :roll: sest et natukese käiamisel ei läinud auto enam käima aku oli -0 ja seega ma kahtlustan aku massi :o
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: kõvv

Postitus Postitas Astrona »

TURBOLOVER kirjutas::? massi juhtmed tundusid nagu kinni olevat !aga hetkel järgi mõeldes kas aku mass mõjutab neid tulukesi palju? ei tohix vist!? :roll: sest et natukese käiamisel ei läinud auto enam käima aku oli -0 ja seega ma kahtlustan aku massi :o
Aku oli null??? Tühi aku ikka mõjutab :lol:

Aku mass mõjutab kogu autot. Võid kraavi kah sõita, kui kurvis aku mass maha tuleb.:lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

hahaaa ! väga naljakas!

Postitus Postitas TURBOLOVER »

ma mõtlen raami kylge minevat massi!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: hahaaa ! väga naljakas!

Postitus Postitas Astrona »

TURBOLOVER kirjutas:ma mõtlen raami kylge minevat massi!
Kle jah kui klemm on akul kõvasti peal, aga juhe ripub õhus - siis sama hea kui akut polegi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

nonii

Postitus Postitas TURBOLOVER »

seegi tehtud! ei muhvigi! ei funka midagi aga nyyd asun aju kallale! ja sama nuss hakkas kah jälle pihta ! pöörded kadunud järjekordselt! mmmmmmmmmõnna!!! tra ma ei või! :(
gaiar200
Postitusi: 396
Liitunud: 20.08.2008 9:26
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas gaiar200 »

ma ostan su auto odavalt ära saad murest lahti ja mul jätgub remondirõõmu kauemaks :)
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

hmmmm !

Postitus Postitas TURBOLOVER »

ei veel!!!
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

aga

Postitus Postitas TURBOLOVER »

sa võid mulle parem aju laenata testi mõttes!
Vasta