Õlitule jaoks pole analoogandurit (muutuva takistusega andurit), vaid just "digi" põhimõttel andur.Fos kirjutas:need, kellel s13'nega elektri probleeme pole olnud ei tea seda ka, et eelmine omanik on vedanud juba 6 massi juhet ja 3 plussi kuskilt x kohast. Täiesti tüüpiline nii vana auto kohta.
Õlirõhu tuld lülitab ikka aju, muidu peaks olema õlirõhu andrui takistuse mõõtmiseks eraldi mingi kivi kuskil, mis siis vastava väärtuse juures lülitab mingit releed, mis siis paneb sul selle tulukese seal põlema.![]()
Õlituli ei saa olla otse anduri küljes, kui anduril endal pole digitaal-lülitus ahelat.
Tavaline "õliandur" on tegelikult rõhu-lüliti, mis rõhu langedes lükkab klemmi massi ja pirn läeb põlema kui tal on toide ilusti peal nagu peab.
Rõhuga seotud otsasid S13 ajju ei lähe!
Ainuke on * Boost Pressure Sensor (Only for SR20DET).
Endal kraapisin kõik lisa juhtmed maha - a la igale asjale oli eraldi aku pealt otse toide veetud

See, et armatuurlauast kaob midagi ära, on täiesti tavaline, kuna ta on suht raske asi suht nõrkade kinnitustega ja võtab kõik vibrad ja paugud vastu, mida me teed põhjustavad - ma pole vaadanud, aga olen juba suht veendunud, et kellablokil jookseb mingi mass keresse sama poldi alla mis kinnitab armatuurlaua - muidu ei mõjutaks rusikaga koputamine mu spidoka näitu
