M: GOLF G60 1990a

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

M: GOLF G60 1990a

Postitus Postitas kinks »

Et siis võimalus osta endale selline auto.

Pikemalt siin lingil juttu -> http://www.vwklubi.org/forum/viewthread ... #pid300477
Pilte leiab siit -> GALERII

Müügipõhjus on klassikaline - ei ole aega hobiga tegeleda sellises mahus enam ja annaks heameelega teatepulga kellegile üle.

Üldine seisukord on autol väga hea - kere on täiesti roostevaba - viimased 4 aastat on olnud puhtalt hobiauto, talvel ega halva ilmaga ei ole sõidetud. Kilomeetreid heal juhul kogunenud sel ajavahemikul 10000.
Tehnika poolelt on ainult 1 aga - mootori alumine pool eeldab remonti. Plokk ja kolvid on kulunud ja väga pikalt selliselt sõita ei saa. Ploki tegemiseks on põhimõtteliselt 2 varianti: kas võtta kasutatud korralik plokk aluseks ja teha väike remont (kalkulatsiooni järgi min 4-5K) või siis osta uued sepiskolvid ja lasta plokk puurida (min 11-12K). Kui plokiteema välja arvata siis tehnika poolest on kõik tiptop - viimased lastehaigused said paar kuud tagasi lõplikult remonditud. Ploki remondi osas saan ilmselt nii uute kolbide kui ka kasutatud korraliku plokiga aidata (põhimõtteliselt peaks 1 väga korralik plokk+kolvid komplekt olemas olema).

Kes lugeda viitsib siis viidatud teemas on kogu tehtud tööde info kirjas. Tehnika osas on iga detail ja polt üle käidud, puhastatud, kontrollitud, uue vastu vahetatud.

Rinkal on auto väga OK - Saugal oskamatu juhi ja kulunud tänavarehviga 1.10 sõitnud, Raplas kui mälu ei peta siis sama juht ja veel kulunum rehv 56-57sek kanti. Palju autol jõudu on pole õrna aimugi aga kui plokk korrastada ja mootor häälestada siis ei tohiks ca 200hj olla ulme (PS auto passijärgne kaal on 900kg). Vedrustus - pidurid - jahutus on rinkale täiesti sobiv - Eelmisel aastal sai mingi 10-12 Sauga ringi järjest tagasihoidmata sõidetud ja ei mingeid märke ülekuumenemisest vms.

Välimuse osas on mõningad iluvead, millele ei ole tähelepanu viitsinud lihtsalt pöörata kuna tehnika on viimaselajal olnud olulisem. Värvitud mingid aastad tagasi jne.

Tehnika on selline:
Pilt

Väljast selline:
Pilt

Auto võiks uue omaniku leida 45K eest. See siis täiesti komplektse auto hind, 2 jooksu 15" velgi (15x6,5 BBS-d ja 15x7"OZ) nipetnäpet juppe (a´la originaal õhuvõtt vs koonusfiltriga lahendus)
gsm: 52 42 222
email: kinks@stereo88.com
Viimati muutis kinks, 02.10.2008 23:27, muudetud 3 korda kokku.
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Kes kogu VW foorumit läbi lugeda ei viitsi siis nendele siin auto tehnilise kohta info:

Mootor

* G60 kompressoriga ülelaetud 1.8L mootor, 118kw standardis (mootorivahetus tehn. passi sisse kantud)
kW@rpm: 118@5600 | Nm@rpm: 225@4000

* kolvid-kepsud tasakaalustatud (0.1 gr sees kaaluerinevus :) ) Kolvid kulunud vajavad vahetust.
* porditud plokikaas, radius cut klapipesad, klapid töödeldud parema voolavuse eesmärgil (sääre ja taldriku kuju ja viimistlust muudetud), 1mm peenema säärega klapid, väljalaske klapid 1mm suuremad + roostevabad (tööd ja tükid Windorf). Olemas voolavusandmed kaane kohta.
* Megasquirt V3
* Kompressor kapremonditud, porditud, kontrollitud / kõik jupid vahetatud, mida saab vahetada. Kaasa 1.0 bar rihmaratas + 0.65bar ratas.
* Custom õhk/vesi vahejahutisüsteem, 3" - 2.5" sisselasketorustik.
* Kõik jahutuskomponendid uued (radikad, cooler, veepumbad jne)
* õliradikas
* Porsche 951 3.7bar FPR
* G60 spetsiifiline Hartmann Motorsport BI-kat roostevaba torukollektor + roostevaba väljalase 2.25"

Ülekanne

* Golf GTI 16V käigukast + syncro peaülekanne (lõppkiirus ca 180km/h)
* Kast remonditud kuluosad asendatud uutega, tugevdatud (peaülekande needid asendatud spets. poltidega)
* SACHS sidurikomplekt, kergeim võimalik korrastatud tööpinnaga VW hooratas (9.5kg originaali asemel 4.5kg)
* Dieselgeek short shift käiguhoovastik + uued käiguhoovastiku puksid vastupidavamast materjalist

Vedrustus / rattad

* ees Weitec coilid
* taga Weitec amort + vedru (3 astmes kõrgus reguleeritav vedrutaldriku tõstmise - langetamisega)
* kõikvõimalikud puksid uued
* 15x6.5" BBS veljed
* 15x7" OZ SuperTurismo veljed

Pidurid

* ees corrado 11" kettad, vastavad supportid / klotsid
* taga trummel
* ABS eemaldatud, elektriline pidurivõim asendatud vaakumvõimendiga, kogu pidurisüsteem üle käidud

Sisu

* Autogauge Smoke seeria kellad - boost - õlirõhk - õlitemp
* Autogauge reguleeritav shiftlight
* sportlikum rool
* audi TT pedaalid
* sportlikumad hea külgtoega istmed viimistletud naha + alcantara laadse asjaga
* el. aknad

Muu

* EIP tuning billet mootoripadi
* aku viidud pagassi / korralik toitekaabel
* kapotialune juhtmestik sisuliselt uus seoses MegaSquirdi paigaldusega

Hind 45K
gsm: 52 42 222
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Kasutaja avatar
kinks
Postitusi: 88
Liitunud: 23.12.2004 23:51
Asukoht: tln
Kontakt:

Postitus Postitas kinks »

Autot saab näha - katsuda, kui on soovi ka sõita (ka rajal proovida tõsise huvi korral).

52 42 222
Pill tuleb pika ehitamise peale...
VW GOLF G60 / VW CORRADO VR6
Vasta