probleem 200 sx
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
nii natuke lähemal asjal!!!
yhesõnaga selline lugu et rihma peale panekul on yx nukk võll yhe hamba võrra paigast nihkund! kuid ei jaga asja mix alles siis armatuuris tuled põlema lähevad kui auto käib ? ST et kui keeran syyte sisse peaxid armatuuris kontroll tuled põlema minema aga läheb ainult armatuuri valgustus!
Mis asi on niiskuskindel auto? See millega saab järve peal sõita või? Pesen oma kolme autot (kaks sakslast ja Nissan) survepesuriga kapoti alt pea iga kuu ja pole veel ühtegi jama sellest olnud. See kui autol on pistikud katki ja juhtmeid lapitud nii nagu jumal juhatab pole auto margi süü. Pigem kuskilt midagi katki või valesti teostatud.
Re: nii natuke lähemal asjal!!!
raudselt VL võll oli paigast.TURBOLOVER kirjutas:yhesõnaga selline lugu et rihma peale panekul on yx nukk võll yhe hamba võrra paigast nihkund! kuid ei jaga asja mix alles siis armatuuris tuled põlema lähevad kui auto käib ? ST et kui keeran syyte sisse peaxid armatuuris kontroll tuled põlema minema aga läheb ainult armatuuri valgustus!
Oot, aga kui starterit paned, lähvad ja jäävad kõik ilusti korraks põlema? Või ei lähe üldse käimagi enam?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
el kamm!!
ei ainult siis kui käib siis lähevad põlema nagu lennuki armatuur yx plõx teise järel!
ja oli jah vl võll!
ja oli jah vl võll!
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Mai tea, palju sx'e sa oma elu jooksul näinud oled (ehitanud, parandanud), aga sellist, millel pole elektri probleemi olnud pole mina veel näinud. Sama asi ka 300'ga, 350 kohta ei oska kommenteerida, need liiga uued veel.riio kirjutas:Mis asi on niiskuskindel auto? See millega saab järve peal sõita või? Pesen oma kolme autot (kaks sakslast ja Nissan) survepesuriga kapoti alt pea iga kuu ja pole veel ühtegi jama sellest olnud. See kui autol on pistikud katki ja juhtmeid lapitud nii nagu jumal juhatab pole auto margi süü. Pigem kuskilt midagi katki või valesti teostatud.
Nissani z autod pole päris igapäeva almerad ja primerad.
Kui sa tõesti suutsid välja mõelda, et "niiskuskindel auto" antud kontekstis tähendab sellist autot, millega saab järve peal sõita siis

sry for offtopic
Edit: Kui sa keerad süüte sisse, siis tuleb ajule vool peale ja see hakkab kontrollima õli, akut jne kohe. Kui ta seda ei tee, siis võimalik, et süüdet sisse keerates ei jõua ajule piisavalt suurt pinget (jõuab alles siis, kui auto käib ja genekas peale laeb). Kontrolli, kas aju saab korralikku massi ja kas toitepinge on vähemalt ~12v.
Teine variant on igaks juhuks üle kontrollida näiduki-ploki taga olevad pistikud (pole kõige paremad), see võtab suht kaua aega lahti lammutada, aga pole hull töö.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
mul no 2 x S13 ja mõlemal on mingi kala Kellaploki toitega - nagu pihustite või süüte müra oleks täiega toites sees. Võibolla on mass nõrk vms. Pole viitsind lahti kraapida, korra üritasin, aga 5 mintsaga ei hakand asi edenema - siis loobusin 
Päris õlirõhku aju vist ikkagi ei checki
- muidugi 100% kindel pole.
ABS-tuli on ABS aju küljes, õlituli õli-anduri küljes jne.
Antud juhul süüted värgid kõik toimivad, lihtsalt Kellade plokk ei saa enne toidet kui mootor käima läheb - ja arvatavasti saab ta käivitamisel juba toidet valest kohast, mis võib varsti kah läbi põleda, kuna pole nende asjade toitmiseks mõeldud. Näiteks läbi aku laadimise pirni
Nii palju kui ma poole aasta jooksul S13 lammutanud olen, olen tolle elektri süsteemiga küll rahul - pistikud on suht niiskuskindlad ja juhtmed jooksevad suht mõistlikest kohtadest.
Tean uusi euroopa autosid kus 1. aasta jooksul on süsteem nii pekkis, et kui raadio käima paned hakkavad kojamehed tööle...

Päris õlirõhku aju vist ikkagi ei checki

ABS-tuli on ABS aju küljes, õlituli õli-anduri küljes jne.
Antud juhul süüted värgid kõik toimivad, lihtsalt Kellade plokk ei saa enne toidet kui mootor käima läheb - ja arvatavasti saab ta käivitamisel juba toidet valest kohast, mis võib varsti kah läbi põleda, kuna pole nende asjade toitmiseks mõeldud. Näiteks läbi aku laadimise pirni

Nii palju kui ma poole aasta jooksul S13 lammutanud olen, olen tolle elektri süsteemiga küll rahul - pistikud on suht niiskuskindlad ja juhtmed jooksevad suht mõistlikest kohtadest.
Tean uusi euroopa autosid kus 1. aasta jooksul on süsteem nii pekkis, et kui raadio käima paned hakkavad kojamehed tööle...

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
need, kellel s13'nega elektri probleeme pole olnud ei tea seda ka, et eelmine omanik on vedanud juba 6 massi juhet ja 3 plussi kuskilt x kohast. Täiesti tüüpiline nii vana auto kohta.
Õlirõhu tuld lülitab ikka aju, muidu peaks olema õlirõhu andrui takistuse mõõtmiseks eraldi mingi kivi kuskil, mis siis vastava väärtuse juures lülitab mingit releed, mis siis paneb sul selle tulukese seal põlema.
Õlituli ei saa olla otse anduri küljes, kui anduril endal pole digitaal-lülitus ahelat.
Õlirõhu tuld lülitab ikka aju, muidu peaks olema õlirõhu andrui takistuse mõõtmiseks eraldi mingi kivi kuskil, mis siis vastava väärtuse juures lülitab mingit releed, mis siis paneb sul selle tulukese seal põlema.

Õlituli ei saa olla otse anduri küljes, kui anduril endal pole digitaal-lülitus ahelat.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies