Probleem Puntoga 1.4T 98a.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
vuchmann
Postitusi: 38
Liitunud: 12.11.2007 22:09
Asukoht: Elva

Probleem Puntoga 1.4T 98a.

Postitus Postitas vuchmann »

Sain selle masina omale ükspäev.Eelmine omanik,ütles et õhulugeja läbi.Nüüd puhastasin teda piduripuhastus vahendiga ja asi läks paremaks.Aga tühikäik kaob vahepeal.Äkki on siin mõni tore inimene kellel sama masin ja annaks oma õhulugejat mulle korra prooviks.Ei taha kohe uut tormama minna.Pärast polegi selle viga.
vuchmann
Postitusi: 38
Liitunud: 12.11.2007 22:09
Asukoht: Elva

Postitus Postitas vuchmann »

Mul kollektori tihend ka läbi,susiseb ja ajab vingu salongi.Kas see ka võib mõjutada tühikäiku.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Kui sa uut tihendit osta ei raatsi siis võta vana tihend vahelt ära ja pane sumpsi pastaga kokku, et ei lekiks. Kahtlen, et tühikäiku tegelikult mõjutab... minu autol kollektori lekked tühikäiku ei seganud. Samas ei olnud tal ka MAF'i.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

leke väljalaske koldes mõjutab vähesel määral segu (osa gaase põgeneb) aga tühikäik sellest ei tohiks nn ära kaduda. Kui segu väga seinast seina muuta, siis küll .. a-la 18:1 hakkab tuterdama. Uus kollektori tihend pole üldse kallis, pole mõtet lappida vana.

Mis ta siis teeb, kui õhulugeja küljest ära võtad? Tuterdab kohe hullult?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
vuchmann
Postitusi: 38
Liitunud: 12.11.2007 22:09
Asukoht: Elva

Postitus Postitas vuchmann »

Mutrid olid hoopis lahti turbo juures.MAsin käib tühikäigul nagu ralliauto.pöörded kõiguvad 700-1000 vahel.Kui õhulugeja pistiku eemaldan tõusevad pöörded 1700 peale ja püsivad seal.
Vasta