K: Turvapuur

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Krissu
Postitusi: 63
Liitunud: 28.05.2008 16:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

K: Turvapuur

Postitus Postitas Krissu »

Tere siine pere 8)

Loen ja vaatan aga aru pole saanud.
Küsimus siis selline-et millist turvapuuri võib ehitada tänavasõidu autose,kui ültse võib.
Või lihtsalt öelda vastasvõiskonnale:mees torusi vean:D

Ette tänades :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei või üldse ametlikult puuri tänavaautos olla!
Ja ei ole võimalik sellest ausal teel ka kuidagi eriti mööda hiilida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Krissu
Postitusi: 63
Liitunud: 28.05.2008 16:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krissu »

Aga kui võtta auto ralliautona arvele...kas siis
1.saab sõita mingist kellast mingi kellani?
2. sõita nii öelda garaazi ja treening koha vahet?

või mingid muud argumendid?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Milleks sul seda turvapuuri üldse vaja on? Kas sa tahad ka tegelikult ralliautot teha ja rallidel käia või tahad niisama huiata? Viimasel juhul huiatakse sulle lihtsalt vastu.
Kasutaja avatar
Krissu
Postitusi: 63
Liitunud: 28.05.2008 16:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Krissu »

Rallit sõita ei taha...
Rinkat küll
ja niisama ei kipu sõitma 700 jõulise autoga:/
aga küll kõik siija omal ajal...hetkel tegelen enda harimisega ja kindlasti ka teiste... :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Võib sõita võistlusautoks registreeritud autoga võistlus või treeningperioodil (mõlemad peavad vist registreeritud üritused olema) garaažist võistlus/treening sihtkohta.

Võimalik, et ka garaažist remondikohta ja tagasi.
Jah igasugu iba mõeldakse välja ja saab igatepidi seadust väänata, et võimuesindajat huiata aga ka nemad oskavad teistpidi vastu huiata ja ilmselt paremini.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kui nii tõsiselt tegeleda kavatsed, siis milleks sulle selle autoga tänaval sõita?? Rinkal sõidad välja, läheb velg kõveraks vms ja hakkad siis treilat sebima? Tänavaautole pole puuri vaja, rinkaautol pole vaja tänaval sõita.
Krissu kirjutas:Rallit sõita ei taha...
Rinkat küll
ja niisama ei kipu sõitma 700 jõulise autoga:/
aga küll kõik siija omal ajal...hetkel tegelen enda harimisega ja kindlasti ka teiste... :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

kopipaste tikutaku kunagisest teemast:

"kusjuures ülevaataja, kes alguses kobisema hakkas, sai leplikumaks tehtud väidega, et ei, see ei ole turvapuur, vaid hoopis korralikult salongi kinnitatud pagas - keegi pole keelanud auto salongis vedada raudtorusid, eeldusel et nad on korralikult kinnitatud. Keevitus on korralikult kinnitamine. See, mis kujuga need raudtorud salongis on, ei ole ülevaataja jaoks enam üldse oluline"
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Nojah, kusagil eeskirjas oli ka täpselt kirjeldatud "turvapuuri".

Asi pole lihtsalt kui "turvapuuri" mõistega, vaid pigem jäigendatud kere vms. Et mingeid metallplaate sisse keevitada on samuti seadusevastane, sest mõte jääb samaks. Sa muudad auto konstruktsiooni teistele liiklejatele ohtlikumaks.

Tegelt on ikka mõistlik, et ei lubata. Siin on neid õnnetusi olnd küll, kus mingi omast arust kõva ralliäss pool perekonda ära tapab...ja siis kah sülitab kõigele kõrge kaarega.


Mitte, et turvapuur igati paha on, Iga asi õigeks otstarbeks. Kui serdiga puuri vaja, siis võta ühendust.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Teadmata seadustest ja nõuetest lähemalt midagi, on minu jaoks selline auto kere jäigemaks tegemise keelustamine absurdne.
Sama hästi peaks rekkad ära keelustama ja/või vahtkummist vms. tegema, et teistele turvalisem oleks.
Soomlased on selles osas palju liberaalsemad, turvapuur ei ole keelatud tsiviil kasutuses oleval autol.

edit: niiet, kui kange tahtmine puuriga legaalselt sõita, registreeri auto soome :-D
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Alp
Postitusi: 38
Liitunud: 16.04.2006 10:43
Asukoht: Eesti/Saksamaa

Postitus Postitas Alp »

Ka Saksamaal ei ole turvapuur keelatud . Peab olema teh.passi kantud . Aga noh , vaadake kus riigis me elame , siin ei saagi midagi normaalset olla .
Blacky I (under construction)
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Selle peale ütleks, et senikaua on sul kõigest savi, kui sul omal mõni tuttav/sõber/sugulane kannatada just mingi taolise asja pärast saab.
Pole küll teab mis reegel, aga mõnedel on kW/IQ suhe pöördvõrdeline ja siis juhtuvadki igasugu asjad.
Isegi rekkade puhul on sedasi, et senikaua kui ise liikluseeskirja ei riku, ei juhtu midagi. Kui ikka vastassuunas rekale kümpi virutad, siis loomulikult on rekka süüdi.

Ei midagi isiklikku, aga mõned lihtsalt kuritarvitavad teatavaid privileege, siis aga keelustatakse nad 100% mustade lammaste pärast.



mulk kirjutas:Teadmata seadustest ja nõuetest lähemalt midagi, on minu jaoks selline auto kere jäigemaks tegemise keelustamine absurdne.
Sama hästi peaks rekkad ära keelustama ja/või vahtkummist vms. tegema, et teistele turvalisem oleks.
Soomlased on selles osas palju liberaalsemad, turvapuur ei ole keelatud tsiviil kasutuses oleval autol.

edit: niiet, kui kange tahtmine puuriga legaalselt sõita, registreeri auto soome :-D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Pane eemaldatava ukse toruga turvakaar sisse, värvi tagasihoidlikku värvi, käitu liikluses viisakalt ja ei tee sulle keegi halba. Kui ma ei eksi on ka HP jäänud politseile vahele oma audiga kus pole ei sisu, originaal klaase ega midagi ja puur on autos :) Ise olen jäänud vahele ilma sisuta mis on samuti keelatud aga kui ülbitsema ei kuku ei tule ka keegi niisama nokkima. Ülevaatust saab veel igaltpoolt osta aga arvan et saab ka niisama läbi kui kõik muu korras on.
Veel võiksid uurida ARK-st ja öelda neile et ukse eest on toru linnasõidul eemaldatud (minuteada se neil põhiline argument et õnnetuse korral ei saa inimest kätte) Viisakalt rääkides ja kohale minnes, joonised ja kaugused inimesest paberil kirjas võidakse hoopis teisiti suhtuda kui rullnoka telefonikõnesse või netis küsimisse.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

olulisel kohal peaks olema siis ka istme valik ma usun
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Aga kui üritada turvapuuriga autut võtta arvele kui omavalmistatud raamiga masin. Loomulikult tuleb puuri kohandada, et ta täidaks ka toruraami ülesannet!?

§ 8. Nõuded üksikkorras valmistatud sõidukile ja selle kinnitus

(1) Üksikkorras on lubatud valmistada M1, N1 , O1, O2 ja L kategooria sõidukeid.

(2) Üksikkorras valmistatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele. Sõiduki välimus peab erinema sedavõrd tehases valmistatud sõiduki välimusest, et see ei oleks vastuolus autorikaitse õigusega.

(3) Üksikkorras valmistatud M1 ja N1 kategooria sõidukil peab olema omavalmistatud kere või raam. Pidurisüsteem ja rool peavad olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud autolt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema EÜ- või E-sertifitseeritud:

1) esiklaas;
2) turvavööd;
3) rehvid;

[RTL 2006, 13, 211 – jõust. 10.02.2006]

4) valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed;
5) tahavaatepeegel.


https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12965045
Vasta