Selline jama, et kui kusagil 1800...2000 pöörde juures pedaal põhja vajutada läheb rõhk ilusasti 0,6 barini...kui aga pöörded juba kusagil 4000 kanti on jõudnud on rõhk langenud umbes 0,4-ni ? Samamoodi ei anna üle 0,4 rõhku, kui näiteks 100ga sõites paned kolmanda ja vajutad gaasi põhja... Et siis kõrgetel pööretel ei anna nii palju rõhku kui madalatel ... Bypass klapp võib seda põhjustada? Kuna see teeb juba mõnda aega kerget blowoff-i häält ?
Mootor VAG 1,8T 110KW
Kusjuures VAG-ile meeldib juba originaalis kõrgematel pööretel boosti maha tõmmata.
Seega see võib ka juba tehasest nii olla.
Vähemalt uus Ibiza FR 1.8T tegi originaalis sama asja.
Ok...aga minu mäletamist mööda ta varem nii palju maha ei lasknud. Lähen proovin paigalt sajani mõned korrad, siis saan aimu kiirenduse järgi, kas asi peabki nii olema. Varasem aeg teada.