Nissani mootori identifitsieerimine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
taz
Postitusi: 3
Liitunud: 02.02.2008 21:40
Asukoht: tartumaa

Nissani mootori identifitsieerimine

Postitus Postitas taz »

Probleem siis selline:ostsin auto-Nissan Bluebird Grand Prix 90 a auto oli juba mõnda aega seisnud kuid siiski suht kõbe.Valisin konkreetse aparaadi selle tõttu et asjal oli päris ilus tehase bodykit ja huvitav mootor.Just mootori kohta mul küsimus ongi-omaniku sõnul oli autol originaalis Nissan 200SX turbomootor,kuid kui tema selle sai oli see kotti lastud seeparast lasi ta mootori välja vahetada.Mootor osteti lammarist ja pandi peale kuid turbosüsteemi enam peale ei pandud.Seepärast ongi minul nüüd küsimus mis mootor see siiski on,sest omanik seda ei tea.Mootor ise on Nissan 16V twin cam,punase klapikambrikaanega,klapikambrikaan 200SX oma ei ole,sest puudunad kõrgendused,seepärast võib arvata,et see on Sunny GTI mootor,kuid siisselase jookseb paraleelselt mootoriga,mitte risti üle selle nagu Sunnyl.Otsisin mootoritähise välja see on CA 18 ilma ühegi täheta,plokikaanel on tähis 5IE 2L .Küsimus siis sellne kas see on turbomootor või mitte? Mis selle mootori mootori andmeteks võib olla? Andke nõu! :roll:
Chris
Postitusi: 75
Liitunud: 02.05.2006 20:35

Re: Nissani mootori identifitsieerimine

Postitus Postitas Chris »

Ei oska öelda mis mootor sul seal hetkel on, võibolla CA18DE, ehk ilma turbota tavaline varjant. Aga mix ma sõnumi saadan, on sellepärast, et kui sul peaks tulema tahtmine vahetada see mootor välja turbo mootori vastu, siis mul on hetkel üks mõistliku hinnata pakkuda. Rohkem infot : http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=3537 - see jooksis t28 turboga laki dünos rattast 195kw välja ja seda täiesti keskmise rõhuga. ;)

Parimat,
Chris
taz kirjutas:Probleem siis selline:ostsin auto-Nissan Bluebird Grand Prix 90 a auto oli juba mõnda aega seisnud kuid siiski suht kõbe.Valisin konkreetse aparaadi selle tõttu et asjal oli päris ilus tehase bodykit ja huvitav mootor.Just mootori kohta mul küsimus ongi-omaniku sõnul oli autol originaalis Nissan 200SX turbomootor,kuid kui tema selle sai oli see kotti lastud seeparast lasi ta mootori välja vahetada.Mootor osteti lammarist ja pandi peale kuid turbosüsteemi enam peale ei pandud.Seepärast ongi minul nüüd küsimus mis mootor see siiski on,sest omanik seda ei tea.Mootor ise on Nissan 16V twin cam,punase klapikambrikaanega,klapikambrikaan 200SX oma ei ole,sest puudunad kõrgendused,seepärast võib arvata,et see on Sunny GTI mootor,kuid siisselase jookseb paraleelselt mootoriga,mitte risti üle selle nagu Sunnyl.Otsisin mootoritähise välja see on CA 18 ilma ühegi täheta,plokikaanel on tähis 5IE 2L .Küsimus siis sellne kas see on turbomootor või mitte? Mis selle mootori mootori andmeteks võib olla? Andke nõu! :roll:
MB C230 K
taz
Postitusi: 3
Liitunud: 02.02.2008 21:40
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas taz »

Tänan pakkumast,aga hetkel puudub uue mootori jaoks finants.Üritan teada saada mis loom see see vana ikkagi on,äkki saab sellest asja. :roll:
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas telerex »

vabandust et vanat teemat üles äratan aga endale sai suve algul sama masin muretsetud(nissan bluebird grand prix verisioon)
masninast oskan nii ja naa ikka rääkida. tean seda asja et se grand prix versioon on valmistatud UK-s ehk suurbritannias. masinal on samuti tsingitud kere,tehase valuveljed,tehase bodykit,tehase sportvedrustus REGULEERITAV. mootoriks on tal jah ca18de mootor mis on 95kw(passis).samuti on sellel täis el ring. õhuga reguleeritav juhiiste(istme sees on õhupadjad mis täituvad õhuga ja istme all õhupumbad.) . 4xketaspidur.nõrgad kohad on masinal tagukäsipiduritrossid,esiistme istmealused vedrud. kereks on masinal t72. samuti käigud lähevad väga väikese nõksuga sisse ehk siis mingi tehase sport käigukast. sidur on masinal üllatavalt tugev-hetkel minuoma sõitnud 310000km ja orig sidur on siiamaani alles ja väga effektiivselt võtab. abs-i pole sel masinal,õlisidur on kah olemas sel.samuti ka roolivõim mis on suhteliselt kerge ja rooliga seoses on minuomal nx väga lühike roolikeeramine. nimelt natuke keerata juba siis on peaaegu rattad põhjas. pole niisugust et keerad oma 2,5tiiru ja siis on alles rattad põhjas. seda versiooni toodeti AINULT 2aastat- 1989a kuni 1990a.tehasest on pandud sellele ka 15' valuvelg koos 195 laiuse rehviga.
nimelt se ca18de mootor pole päris sama mis ca18det . jutt järgmine nimelt : The CA18DE is a 1.8 L DOHC 16v (1809 cc) engine produced from 1987 through 1989. It produces 131 hp (98 kW) @6400 rpm and 159 N·m (117 ft·lbf) @5200 rpm. It has the same head as the CA18DET, however it did not use a crank girdle nor piston oil squirters that are found on the CA18DETs.

siin ka nats ing keelset teksti.

UK Trim levels were as follows (European trim levels may vary):

* 1.6 - L, Premium, Premium Plus, S, LS, LX
* 1.8 - SLX, Premium Plus, GS
* 1.8i Turbo - Turbo SR (1985), Executive, Turbo ZX
* 2.0 - LX, SGX, SLX, GSX
* 2.0 - DX, GL (Estates)
* 2.0i - GSXi, Executive
* 2.0D - L, LX

Please note, some of the early T12s shipped from Japan were available as a three door hatchback; these are now very rare. Also, some later European models were known to use 16 valve versions of the CA Engine.
Vasta