Oli isegi mõttes aga kalkuleerisin veidi tqhq kalkulaatorite kallal ja kui tonnine bike sõidab oma kaalu juures 10nesse sõidaks se mootor auto peal ehk 13nesse aga kardan et bike käigukast, sidur jne jubinad ei peaks vastu kui jõud kahe rattaga korralikult maha panna.TevoDekk kirjutas:äkki aretad mõne bike-i mootori?
Palun pakkuge teravat 1,8 liitrist NA mootorit
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kestavad küll. BEC (Bike Engined Car) on ju üsna levinud lahendus kergemat sorti autode puhul. Üks Hayabusa mootoriga isend saab ka siin kevadeks ratastele. Lisaks kompaktsusele ja lausa mitmekordsele kaaluvõidule auto mootori ja kastiga võrreldes, pole selle hinna eest järjestiklülituvat auto kasti leida. Kasutatakse tsikli mootorit nii ees pikiasetusega, kus ketiratta asemel kardaani flants (vajaduse korral saab tagurpidikäigu jaoks reverskasti vahele panna), kui ka tagumises keskasendis. Viimase puhu jaoks on näiteks Quaife tootevalikus olemas differ, millele käib ketiratas külge, seda on nii reversiga, kui ilma.jeff01 kirjutas:Oli isegi mõttes aga kalkuleerisin veidi tqhq kalkulaatorite kallal ja kui tonnine bike sõidab oma kaalu juures 10nesse sõidaks se mootor auto peal ehk 13nesse aga kardan et bike käigukast, sidur jne jubinad ei peaks vastu kui jõud kahe rattaga korralikult maha panna.TevoDekk kirjutas:äkki aretad mõne bike-i mootori?
Jah, kuid sellise auto kaal on võrreldes jeff01-e auto projektiga kaks korda väiksem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Eks seda näeb see kes proovib.....hetkel enamvähem nii, et kui keelatud pole siis järelikult lubatud ja aluplex torud on mingi maani happekindlad. Öeldud on aga see, et läbi salongi ei või torusid vedada. Kui ma eelmisel korral tegin tehnilise tühja paagiga et lekkeid ei avastataks siis rohkem sõnu polegi vaja.... Vaadati otsa karterituulutus torule mis oli ühendatud sisselaskesse ja küsiti kas se on väliskeskkonda filtreeritud või mitte. Kurb tõdeda aga value clubi ja tartu autoklubi tehnilises esitati vaid arukaid küsimsi.Viljar kirjutas:Kuidas bhra tehniline komisjon aluplex torudesse suhtub?
Ja kuidas jahutusvedelikuga reageerib?
Viimati muutis jeff01, 13.09.2008 1:56, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
kui sul õhusiibri otsas midagi ei ole, ei ole üldse ebatavaline, et sealt õli hakkab välja pressima. mitte et see õlitilk mingi õnnetuse põhjustaks....aga teoreetiliselt on võimalik, et sealt õli maha satubjeff01 kirjutas: Vaadati otsa karterituulutus torule mis oli ühendatud sisselaskesse ja küsiti kas se on väliskeskkonda filtreeritud või mitte. Kurb tõdeda aga value clubi ja tartu autoklubi tehnilises esitati vaid arukaid küsimsi.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
See on küll ebaoluline jutt aga mul oli segusiibri otsas plastmasstoru millesse oli karterituulutus peale filtreerimist viidud. (enne üritusi sõitsin ainult avatud karteri tuulutusega ja sealt ei tilkunud tilkagi välja
Hetkel on otsas kummist lõdvik mis on seal olnud umbes 1000 km aga võin 100% kindlusega öelda et selles pole kah õli kuna huvi pärast sai eelmine nädal selle ots lahti lastud ja sõrmega seest katsutud - Täiesti kuiv ja õli vaba. 
Edit: Lugesin su jutu uuesti ja sain aru et sa vihjasid hoopis teist pidi liikuvale õlile.....siibrist väljapoole siis....(Sealt otsast on toru kergelt õline küll) aga see polnud tol korral teemaks


Edit: Lugesin su jutu uuesti ja sain aru et sa vihjasid hoopis teist pidi liikuvale õlile.....siibrist väljapoole siis....(Sealt otsast on toru kergelt õline küll) aga see polnud tol korral teemaks

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Roveril on üks 1,8vvc ( variable valve ) mootor mis istub rover 200 ja 25 peal. 107kw. Freelander Land Roveril ka sama moto. Endal on kogemata üks selline ja ei ole veel erksamat 1,8st näinud. 318is mootor ei saa ligilähedalegi.
Mootori pead suht tõenäoliselt importima Inglismaalt
Samas on nad seal cheap-id.
Mootori pead suht tõenäoliselt importima Inglismaalt

2,0T
Se ju vaid vihje selles suunas, et nende tegevuses on lünki. (Reeglid ütlevad selle kas auto peab käima või mitte) Positiivne oli seegi vähemalt, et sel aastal vaadati pidevalt autode alla nii stagedes kui ka enne seda....enne ühte sõitu lausa 3x piinliku täpsusega ja sellest polnud meile probleemi kuna leke sai peale tehnilise läbimist ja enne testisõite likvideeritud (Ei julgenud lihtsalt enne remontima hakata kui tehniline tehtud kuna aega oli väga vähe)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aga mitsubishi fto moto
Model name Engine Peak power
GS 1800 cc SOHC 16 valve straight-4 125 PS (123 hp/92 kW) at 6,000 rpm
GR 2000 cc DOHC 24 valve V6 170 PS (168 hp/125 kW) at 7,000 rpm
GX Sports Package
GX Sports Package Aero Series 2000 cc DOHC 24 valve V6 180 PS (178 hp/132 kW) at 7,000 rpm
GPX
GP Version R
GP Version R Aero Series 2000 cc DOHC MIVEC 24 valve V6 200 PS (197 hp/147 kW) at 7,500 rpm
Model name Engine Peak power
GS 1800 cc SOHC 16 valve straight-4 125 PS (123 hp/92 kW) at 6,000 rpm
GR 2000 cc DOHC 24 valve V6 170 PS (168 hp/125 kW) at 7,000 rpm
GX Sports Package
GX Sports Package Aero Series 2000 cc DOHC 24 valve V6 180 PS (178 hp/132 kW) at 7,000 rpm
GPX
GP Version R
GP Version R Aero Series 2000 cc DOHC MIVEC 24 valve V6 200 PS (197 hp/147 kW) at 7,500 rpm
Kindlasti tasuks ka noid uurida ja tänan pakkumast aga hetkel ma enam seda mootorit ei vaja kuna võimalik vaba raha sai investeeritud garaazi põrandass/kanalisse jne, et oleks koht kus tööd teha. Nüüd pean mõni aeg taastuma ja siis mõtlen originaal mootori peale panna kuniks mingi summa koos.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.