Palun pakkuge teravat 1,8 liitrist NA mootorit

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

TevoDekk kirjutas:äkki aretad mõne bike-i mootori?
Oli isegi mõttes aga kalkuleerisin veidi tqhq kalkulaatorite kallal ja kui tonnine bike sõidab oma kaalu juures 10nesse sõidaks se mootor auto peal ehk 13nesse aga kardan et bike käigukast, sidur jne jubinad ei peaks vastu kui jõud kahe rattaga korralikult maha panna.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
fred
Postitusi: 17
Liitunud: 03.06.2008 22:54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas fred »

jeff01 kirjutas:
TevoDekk kirjutas:äkki aretad mõne bike-i mootori?
Oli isegi mõttes aga kalkuleerisin veidi tqhq kalkulaatorite kallal ja kui tonnine bike sõidab oma kaalu juures 10nesse sõidaks se mootor auto peal ehk 13nesse aga kardan et bike käigukast, sidur jne jubinad ei peaks vastu kui jõud kahe rattaga korralikult maha panna.
Kestavad küll. BEC (Bike Engined Car) on ju üsna levinud lahendus kergemat sorti autode puhul. Üks Hayabusa mootoriga isend saab ka siin kevadeks ratastele. Lisaks kompaktsusele ja lausa mitmekordsele kaaluvõidule auto mootori ja kastiga võrreldes, pole selle hinna eest järjestiklülituvat auto kasti leida. Kasutatakse tsikli mootorit nii ees pikiasetusega, kus ketiratta asemel kardaani flants (vajaduse korral saab tagurpidikäigu jaoks reverskasti vahele panna), kui ka tagumises keskasendis. Viimase puhu jaoks on näiteks Quaife tootevalikus olemas differ, millele käib ketiratas külge, seda on nii reversiga, kui ilma.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Jah, kuid sellise auto kaal on võrreldes jeff01-e auto projektiga kaks korda väiksem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

Olen lugenud et tagurpidi käik on lahendatud Bike mootori puhul starteriga mis ühendatud taga diffriga+lisa aku.Elektrijõul reverse.
Kasutaja avatar
Viljar
Postitusi: 12
Liitunud: 08.06.2008 20:19
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Viljar »

Kuidas bhra tehniline komisjon aluplex torudesse suhtub?
Ja kuidas jahutusvedelikuga reageerib?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Viljar kirjutas:Kuidas bhra tehniline komisjon aluplex torudesse suhtub?
Ja kuidas jahutusvedelikuga reageerib?
Eks seda näeb see kes proovib.....hetkel enamvähem nii, et kui keelatud pole siis järelikult lubatud ja aluplex torud on mingi maani happekindlad. Öeldud on aga see, et läbi salongi ei või torusid vedada. Kui ma eelmisel korral tegin tehnilise tühja paagiga et lekkeid ei avastataks siis rohkem sõnu polegi vaja.... Vaadati otsa karterituulutus torule mis oli ühendatud sisselaskesse ja küsiti kas se on väliskeskkonda filtreeritud või mitte. Kurb tõdeda aga value clubi ja tartu autoklubi tehnilises esitati vaid arukaid küsimsi.
Viimati muutis jeff01, 13.09.2008 1:56, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

:)
No comment!
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

jeff01 kirjutas: Vaadati otsa karterituulutus torule mis oli ühendatud sisselaskesse ja küsiti kas se on väliskeskkonda filtreeritud või mitte. Kurb tõdeda aga value clubi ja tartu autoklubi tehnilises esitati vaid arukaid küsimsi.
kui sul õhusiibri otsas midagi ei ole, ei ole üldse ebatavaline, et sealt õli hakkab välja pressima. mitte et see õlitilk mingi õnnetuse põhjustaks....aga teoreetiliselt on võimalik, et sealt õli maha satub
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

See on küll ebaoluline jutt aga mul oli segusiibri otsas plastmasstoru millesse oli karterituulutus peale filtreerimist viidud. (enne üritusi sõitsin ainult avatud karteri tuulutusega ja sealt ei tilkunud tilkagi välja :) Hetkel on otsas kummist lõdvik mis on seal olnud umbes 1000 km aga võin 100% kindlusega öelda et selles pole kah õli kuna huvi pärast sai eelmine nädal selle ots lahti lastud ja sõrmega seest katsutud - Täiesti kuiv ja õli vaba. :)

Edit: Lugesin su jutu uuesti ja sain aru et sa vihjasid hoopis teist pidi liikuvale õlile.....siibrist väljapoole siis....(Sealt otsast on toru kergelt õline küll) aga see polnud tol korral teemaks :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
kasparius
Postitusi: 54
Liitunud: 08.01.2007 20:40

Postitus Postitas kasparius »

Roveril on üks 1,8vvc ( variable valve ) mootor mis istub rover 200 ja 25 peal. 107kw. Freelander Land Roveril ka sama moto. Endal on kogemata üks selline ja ei ole veel erksamat 1,8st näinud. 318is mootor ei saa ligilähedalegi.

Mootori pead suht tõenäoliselt importima Inglismaalt :? Samas on nad seal cheap-id.
2,0T
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

tore teada ;)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Miks sa arvad, et peale selliseid avaldusi:
Kui ma eelmisel korral tegin tehnilise tühja paagiga et lekkeid ei avastataks siis rohkem sõnu polegi vaja....
BHRA üldse ükskõik millisele su autole tehnilist enam teha tahtma peaks?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Se ju vaid vihje selles suunas, et nende tegevuses on lünki. (Reeglid ütlevad selle kas auto peab käima või mitte) Positiivne oli seegi vähemalt, et sel aastal vaadati pidevalt autode alla nii stagedes kui ka enne seda....enne ühte sõitu lausa 3x piinliku täpsusega ja sellest polnud meile probleemi kuna leke sai peale tehnilise läbimist ja enne testisõite likvideeritud (Ei julgenud lihtsalt enne remontima hakata kui tehniline tehtud kuna aega oli väga vähe)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Aga mitsubishi fto moto

Model name Engine Peak power
GS 1800 cc SOHC 16 valve straight-4 125 PS (123 hp/92 kW) at 6,000 rpm
GR 2000 cc DOHC 24 valve V6 170 PS (168 hp/125 kW) at 7,000 rpm
GX Sports Package
GX Sports Package Aero Series 2000 cc DOHC 24 valve V6 180 PS (178 hp/132 kW) at 7,000 rpm
GPX
GP Version R
GP Version R Aero Series 2000 cc DOHC MIVEC 24 valve V6 200 PS (197 hp/147 kW) at 7,500 rpm
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kindlasti tasuks ka noid uurida ja tänan pakkumast aga hetkel ma enam seda mootorit ei vaja kuna võimalik vaba raha sai investeeritud garaazi põrandass/kanalisse jne, et oleks koht kus tööd teha. Nüüd pean mõni aeg taastuma ja siis mõtlen originaal mootori peale panna kuniks mingi summa koos.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta