Palun pakkuge teravat 1,8 liitrist NA mootorit

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

colin kirjutas:üks võimalus oleks see, et panna mootor, mis käib valepidi ringi ja taga differ tagurpidi alla aretada... :-D
Kusjuures nii see ongi :-D aga differ paikneks käigukastis sees ja eraldi tagadiffrit kui sellist pole

F20C ehk S2000 mootor on tõesti liiga kallis aga ärge mu autot nüüd nii alla kah tehke :-D

Muidu käisin lammaris mootoreid vaatamas ja nägin kahte väikest honda mootorit, millel vtec oli klapikambri kaanel aga pole kindel et ned 118kw variandid oleks.......meeldis küll se mootor kabariitide tõttu aga ei meeldinud see et nad valet pidi käivad :( Kas seda tüüpi mootoritel nuka osas on veel midagi üldse upgradeda? kaan küll aga se vteci nukk tundub niigi ime asi...
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

jeff01 kirjutas:
colin kirjutas:üks võimalus oleks see, et panna mootor, mis käib valepidi ringi ja taga differ tagurpidi alla aretada... :-D
Kusjuures nii see ongi :-D aga differ paikneks käigukastis sees ja eraldi tagadiffrit kui sellist pole

F20C ehk S2000 mootor on tõesti liiga kallis aga ärge mu autot nüüd nii alla kah tehke :-D

Muidu käisin lammaris mootoreid vaatamas ja nägin kahte väikest honda mootorit, millel vtec oli klapikambri kaanel aga pole kindel et ned 118kw variandid oleks.......meeldis küll se mootor kabariitide tõttu aga ei meeldinud see et nad valet pidi käivad :( Kas seda tüüpi mootoritel nuka osas on veel midagi üldse upgradeda? kaan küll aga se vteci nukk tundub niigi ime asi...
Lammutusest sa VTi mootoreid kindlasti ei leia !
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Hondadele on nukkasid terve hunnik valida erinevate tootjate seast (nt JUN, Crower, Skunk2 jne). Kui tehasevõimsus ei rahulda, siis peab enivei ehitama ja parem on võtta toorikuks odavam, kuid VTEC, sest niiehknaa praktiliselt kõik jupid tuleb välja vahetada (peale kaane, vända ja ploki).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
JDM-San
Postitusi: 60
Liitunud: 10.01.2006 11:49

Postitus Postitas JDM-San »

Nissanil on ka mõned kanged motod. 2.0 on sr20ve, millel on vist 190hp tehases (täpset numbrit ei mäleta peast) ning 1.6 sr16ve (170hp vist). sr20ve on sõbra rallikal (eestis on mitu datsunit nende motodega rallit sõitmas) hesteci ajuga ja oli jõudu 208hp, kuid see on selline safe ralli seade. Kui tema ostis moto, siis maksis 18k, kuid praegu kindlasti rohkem. Sr16ve motot vist eesti ei ole. Mõlemad motod JDM omad.
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Raceboy kirjutas:Hondadele on nukkasid terve hunnik valida erinevate tootjate seast (nt JUN, Crower, Skunk2 jne). Kui tehasevõimsus ei rahulda, siis peab enivei ehitama ja parem on võtta toorikuks odavam, kuid VTEC, sest niiehknaa praktiliselt kõik jupid tuleb välja vahetada (peale kaane, vända ja ploki).
Kui ehitama vabalthingava mootori siis sinu lause seal ei kehti. Mootorist D16 kus VTECiga on ainult 92kw sa kunagi ei pigista rohkem kui mingi 110kw. Aga Motorile B16A2 kus on 118kw JUN pakub strokeri mis annab 250HP/183kw ;)
Uldiselt norga vabalthingava mootorile ei pakuta midagi erilist, naiteks JUN, TODA, BluePrint pakuvad Honda mootoritele nanni alates B16A2 :!:
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

mille k.kasti kasutada tahad? audi?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

H22 euro Prelude pealt on vaid 185 hj, aga kõik kõvemad tegijad pakuvad suures valikus asju sellele ja isegi töömahtu tõstmata pole bolt-on juppidega üle 300 hj mingi probleem. Vihjeks niipalju, et stock sisuga mootor, millel vaid torukolle, ITB sisselase ja progeaju, saab tehase 345 cc pihustid probleemideta 100% dutyni ajada, see tähendab nii 240 hj kanti. Juppide valikul tuleb rohkem oma peaga mõelda, mida kasutada, mitte pimesi neid kokkuosta ja loota et töötab.
umka kirjutas:
Raceboy kirjutas:Hondadele on nukkasid terve hunnik valida erinevate tootjate seast (nt JUN, Crower, Skunk2 jne). Kui tehasevõimsus ei rahulda, siis peab enivei ehitama ja parem on võtta toorikuks odavam, kuid VTEC, sest niiehknaa praktiliselt kõik jupid tuleb välja vahetada (peale kaane, vända ja ploki).
Kui ehitama vabalthingava mootori siis sinu lause seal ei kehti. Mootorist D16 kus VTECiga on ainult 92kw sa kunagi ei pigista rohkem kui mingi 110kw. Aga Motorile B16A2 kus on 118kw JUN pakub strokeri mis annab 250HP/183kw ;)
Uldiselt norga vabalthingava mootorile ei pakuta midagi erilist, naiteks JUN, TODA, BluePrint pakuvad Honda mootoritele nanni alates B16A2 :!:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

colin kirjutas:mille k.kasti kasutada tahad? audi?
põrnika
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

seljuhul pane mootor salongi poole ja ongi olemas :-D Üleüldse mis aparaati ehitad? tundub et bagi :roll:
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

mootor salongi poole rikuks effekti ära kuna auto peaks ka wheelie kõlbulik olema :) (ilma mootoritagi kaalus tagaots rohkem kui esimene :lol: ) tegu ei ole bagiga......keret veel liiga palju järel, et choppama hakata. Ilmselt peab siis ikka koguma hakkama ja põrnika oma mootorile mõtlema mis on pmt valmis kujul odavam osta kui tükkhaaval upgradeda. (performance osade arvult jäävad ju kõik siin teemas pakutavad mootorid alla......ei tea vähemalt et mõnele muule automargile aftermarket osade turul ka stage 8 plokikaani ja stage 5 sidurit pakutaks)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

kurat küll, põrnika mootorist saad sa samad jõud palju lihtsamalt kätte.
Arvad, et käigukasti vahetükkide jms tegemine tuleb palju odavam?

Vesijahutuse vedamine läbi auto.
Lisaks arvad sa et r4 mahub sinna normaalselt ära kah?
Pikkusest jääb juba puudu, rääkimata kõrgusest.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
fred
Postitusi: 17
Liitunud: 03.06.2008 22:54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas fred »

Põrnika kastis saab ju diffri ringi keerata.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

kurat küll, põrnika mootorist saad sa samad jõud palju lihtsamalt kätte. - Arvan et lihtsamalt ei saa aga saavutatav on küll

Arvad, et käigukasti vahetükkide jms tegemine tuleb palju odavam? - Oleneb millest.....midagi maksab se kindlasti

Vesijahutuse vedamine läbi auto. - aluplex torude ja elektrilise pumbaga pole väga suur probleem

Lisaks arvad sa et r4 mahub sinna normaalselt ära kah? - Väga raske on jääda normaalseks :-D

Pikkusest jääb juba puudu, rääkimata kõrgusest. - Käidud ja mõõdetud....kui vahetükki päris 5cm paksu ei teeks mahuks enamus mikromootoreid ära (luuki tuleks vaid modida)
Asi mis mind honda jne japside peale mõtlema pani oli selles, et hetkekaal võimaldab väikest töömahtu ja kui honda mootor produtseerib 1,6 liitrisest originaalis 160hp siis põrnika 1,6ne mootor originaalis 54hp siis tundub et põrnika mootor vajab juba kõvasti tööd et teda 3x võimsamaks ehk honda sarnaseks saada.....Müüdavate performance mootorite teemal niipalju et nood 200 või koguni 220hp on saavutatud töömahu arvelt ja ma pean autosse vinge helisüsteemi ehitama, kõik istmed sisse panema jne kui peaks tekkima tahtmine mõnel üritusel sõita.


Kõik need asjad kokku aga on tõesti paras töö ja väljaminek, mida juba eile õhtul kalkuleerima hakkasin......Ilmselt on minu jaoks teema ammendunud ja alaku raha kogumine.....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
TevoDekk
Postitusi: 69
Liitunud: 13.02.2007 11:30
Asukoht: Estonia

Postitus Postitas TevoDekk »

äkki aretad mõne bike-i mootori?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

TevoDekk kirjutas:äkki aretad mõne bike-i mootori?
Milleks? Et kordades rohkem raha sisse laduda, maadelda aretusprobleemidega ja olematu momendiga autot liigutada?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta