kurat küll, põrnika mootorist saad sa samad jõud palju lihtsamalt kätte. - Arvan et lihtsamalt ei saa aga saavutatav on küll
Arvad, et käigukasti vahetükkide jms tegemine tuleb palju odavam? - Oleneb millest.....midagi maksab se kindlasti
Vesijahutuse vedamine läbi auto. - aluplex torude ja elektrilise pumbaga pole väga suur probleem
Lisaks arvad sa et r4 mahub sinna normaalselt ära kah? - Väga raske on jääda normaalseks
Pikkusest jääb juba puudu, rääkimata kõrgusest. - Käidud ja mõõdetud....kui vahetükki päris 5cm paksu ei teeks mahuks enamus mikromootoreid ära (luuki tuleks vaid modida)
Asi mis mind honda jne japside peale mõtlema pani oli selles, et hetkekaal võimaldab väikest töömahtu ja kui honda mootor produtseerib 1,6 liitrisest originaalis 160hp siis põrnika 1,6ne mootor originaalis 54hp siis tundub et põrnika mootor vajab juba kõvasti tööd et teda 3x võimsamaks ehk honda sarnaseks saada.....Müüdavate performance mootorite teemal niipalju et nood 200 või koguni 220hp on saavutatud töömahu arvelt ja ma pean autosse vinge helisüsteemi ehitama, kõik istmed sisse panema jne kui peaks tekkima tahtmine mõnel üritusel sõita.
Kõik need asjad kokku aga on tõesti paras töö ja väljaminek, mida juba eile õhtul kalkuleerima hakkasin......Ilmselt on minu jaoks teema ammendunud ja alaku raha kogumine.....