automaatkast uimane

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

automaatkast uimane

Postitus Postitas Astrona »

Mul esimene automaatkastiga auto, aga see kasti uimamine tundub ikka liig.
Kruisin, vajutan keskmiselt gaasi, nii et ta käiku ei ürita vahetama hakata (pöörded lähvad 2K pealt 2500 peale) ja alles ..1sek hiljem haagib nagu jõu taha. On see normaalne?
No ja kui kõvemini vajutada, siis ta filosofeerib veel münda aega teemadel "Kas vahetada käiku või siiski mitte" - nii ei saa rallit sõita :lol:
Meenub paratamatul Kärna-Ärni nali "Automaatjalanõutaldadeliimimispingist" ... "Kuna, see töö tehti enne ära käsitsi, mis võttis palju aega ja vaeva....Aga see kurat ei tööta ju" :lol:
Kas annab midagi teha - äkki mingi pump vana, ja uuena reageerib ikka inimlikumalt?
Või äkki saab toda natuke "chippida" - ümberprogrammeerida.
Asi on nii paha, et mõtlen manuaalkasti peale minekule juba hommikul ärgates. Varsti hakkan unes kah nägema. :shock:
Oleks ma teadnud, et juba tehase andmetel on ATM kastiga versioonil 100ni kiirendus 7 asemel 9, oleks jätnud vist ostmata - 9s teeb natuke S13 kerele marki. Vahet pole et tagavedu, kuna pidamise piirile 185mm talverehviga isegi praktiliselt võimatu jõuda.... :(
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Esialgu kõlbaks äkki kk õli a filtri vahetamine?
2.0T Lada.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kohe kindlasti on esimene asi kasti õli ning filtri vahetamine... kusjuures ideaalne oleks kui seda läbiloputustega teha, nimelt ei tule kogu õli lihtsalt niisama sealt välja, oleks vaja välja lasta nii palju kui saab, siis uus loputuseks sisse, see järel masin tööle ja kõik käigu asendid läbi lapata ning uuesti õli välja. Olenevalt kui "musta" õli välja tuleb, võiks protseduuri korrata (ühel audil sai seda neli korda tehtud, et õli toon ligilähedaseks sissevalatuga saada:P). Peale seda uus filter ja uus õli sisse.
Teine asi on aju seadete muutmine, ma küll selle masina süsteemiga kursis ei ole, kuid nt audidel saab läbi diagnostika kaabli panna kasti nn sport rezhiimi kus juba niisama sõidul hoitakse käiku pikemalt sees ning cruiisimisel natukenegi rohkem gaasi lisades vahetatakse ka kohe käik alla.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Tiit
Postitusi: 87
Liitunud: 07.10.2005 14:26

Postitus Postitas Tiit »

Tuttaval sama probleem, pidi olema suht tavaline antud auto ja automaatkasti puhul olema. Kuna tegemist suht odava autoga ja käigukast töötab põhimõtteliselt, siis pole isu olnud suure raha eest probleemile lahendust otsida.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kle jah, kuna see auto esialgu cruisimiseks, ja kuna automaatkast sööb niikuinii palju võimsust ära, siis selle head reageerimist polegi nii väga vaja, et selle uurimist endale uueks hobiks võtaks, või lihtsalt kuskile 10K maksaks.
alla 10000'ga saaks probleemist lahti - 1 pedaal tuleb juurde. Mul võibolla varsti jääb 1 uus sidur üle - siis mõtlen edasi.
Kastiõli tase on ok, ja värv pole kah kole, aga noh 1. korda elus üldse vaatasin kastiõlivarrast.
Pole selle auto all veel käinudki, aga kas S13 CA ATM kastil on õlifilter?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Igal automaadil on õli filter ja se asub kastis sees ;)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

1 tähelepanek - lugedes Service Manuali:
Kiiruse andur jookseb kelladesse - ja alles seal ATM kasti ajju.

Minu spidokas aga valetab - kuiva ilmaga on suht ok, aga muidu näitab umbes topelt, ja see sõltub ka pedaali asendist - et kui kõrgetel pööretel pedaali üles tõstan (aeglustuse fuel cut), siis läheb spido näit õigemaks, ja kui mingi 5sek saaks aeglustada, siis läheb nagu kiiruse signaal sünkrooni ja enam ei valeta kui edasi kruisida, kuni mingist hetkest viskab jälle +80kmh vms.

Seega, see et mulle ei sobi hästi tolle kasti "käiguvahetus-harjumused", võib olla sellest, et ATM aju arvab, et sõidan kogu aega "piirajas" vms. Ja võibolla läheb isegi mingisse safemode kui tal siuke on, kuna anduri väärtus piiridest väljas.

Eks ma märgin ära, kui selles veendunud olen.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Tiit kirjutas:Tuttaval sama probleem, pidi olema suht tavaline antud auto ja automaatkasti puhul olema. Kuna tegemist suht odava autoga ja käigukast töötab põhimõtteliselt, siis pole isu olnud suure raha eest probleemile lahendust otsida.
bulls, s13 automaat vahetab sama sujuvalt ja kiiresti, kui mõned salongist välja sõitvad autod.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Fos kirjutas:
Tiit kirjutas:Tuttaval sama probleem, pidi olema suht tavaline antud auto ja automaatkasti puhul olema. Kuna tegemist suht odava autoga ja käigukast töötab põhimõtteliselt, siis pole isu olnud suure raha eest probleemile lahendust otsida.
bulls, s13 automaat vahetab sama sujuvalt ja kiiresti, kui mõned salongist välja sõitvad autod.
No vahetabki liiga sujuvalt ja kui gaasiga veel kv aja paiku mängida, siis joristab mitu vahest sekundit teadmata mis käiku panna.'
Mida ma tahan, on see, et näiteks kruisin 3.-4. käik 1600RPM, et kui lajatan 75% pedaali, et siis mingi <0.5 seki jooksul juba kiirendaks 2. käiguga, mitte ei muneks terve sekundi. Ja kickdown lülitiga on kah nii, et klõps käib ära, siis lükkab 2. peale ja siis mingi 1-2 sekundit on nagu 1. ja 2. käigu vahel ning otsustab siiski panna 1. ja laseb 6500...7300RPM ära, ja siis teise peale. Aga noh ega automaat vist ongi siuke kontrollimatu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

s14 automaat käitus küll väga normaalselt:) käiguvahetused olid ikka suht kiired ja arusaam, mis käik tuleb panna tuli kah väga kiirelt. Mingit erilist libistamist ja ebamäärast olekut nagu ei olnud.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Sõbra sx'il oli sama probleem, et käigu vahetus oli kahtlane, olenes päevast, vahest töötas normaalselt, vahest lahmis käike alla, vahest ei vahetanud 75% gaasiga ühte käiku alla vaid 2 ja kohe piirajasse... probleemile lahendust ei leidnudki - selle asemel sai manuaal kast alla ja mured kadusid ;)
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

temp kirjutas:s14 automaat käitus küll väga normaalselt:) käiguvahetused olid ikka suht kiired ja arusaam, mis käik tuleb panna tuli kah väga kiirelt. Mingit erilist libistamist ja ebamäärast olekut nagu ei olnud.
tuletan meelde, et sul oli vähe sõitnud ja korralik auto ka :)
Enamus S13-neid aga seda ei ole
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Lugesin soome z32 tuunimisi, ja seal mingi vend pani atm kastile mingi apexi junni vahele, et tõsta seal õlirõhku, mille tulemusena, siis kast hakkab vahetama käike äkilisemalt.
Mul näiteks käiguvahetuse ajal jõuavad pöörded vahest tõusta +1000RPM.
Ehk 1. käik 5000RPM peaks lülituma 2. käigule ja on 3500RPM, aga vahepeal käib mootor 6000RPM juures ära. Ja külma mootoriga on asi nagu hullemgi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta