Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

No-nii
Auto sai esimest korda külge tagumise stange, mis andis autole küll lisakaalu, kuid välimus paranes tublisti :)
Vesicooleri paak sai ka kaalujaotuse pärast salongi tõstetud ja lisaradiaator eemaldatud, mille tulemusena intake temp langes tublisti.
Lisaks sai sillaseaded paika reguleeritud ja tagumised amordid vahetatud, mis aitab kindlasti kaalu paremini taha tuua ja 60 jala aega parandada.
Hõõrusin auto läikima ja nüüd ootan huviga viimast ja otsustavat etteastet Pärnus.

Muidugi eriti tähtis on see, et autol on nüüd üle 1000hp, mida pole saanud veel proovida.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

Vägev loodame ,et mitte pidamine showd ei riku.Põnevusega homset päeva ootama. :x
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Läksime küll Pärnu kiiresti sõitma, kuid tuli välja, et rehvide magus kiht on kulunud ja pidamist ei ole üldse. Aeg läks iga sõiduga kehvemaks ning hea, et 3 koha saime.
Esimest korda nägin drag rehvil riiet paistamas mis oligi selle uisutamise põhjuseks.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

iseenesest show mõttes oli Su sõit väääga vinge.
300m peal oli veel koobastest suits väljas 8)
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

pealtvaatajana jäi mulje, et see 2-300m burni oli nagu rõõmu-hõise vastase punase tule peale :D 8)
tubli töö.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

pealtvaatajana jäi mulje, et see 2-300m burni oli nagu rõõmu-hõise vastase punase tule peale :D
tubli töö.
Nii see ei olnud, vaid pigem masendav, et 227km/h lased külg ees üle finisi. Olgugi, et lasin 4-5 korda pedaali poole peale.
Viimases soolosõidus, kui kõrvalsõitjat ei ohustanud, lasin ikka korralikult rahva rõõmuks peeneks ja nautisin adrenaliini, mis tekib, kui 200+ kiirusel küljeaknast ruleerides tekib.
Nüüd uued rehvid alla ja Tartusse uuele katsele, sest auto on alles korralikult sõitma hakanud ja vajab sihtotstarbelist kasutamist. :)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Riie ongi väljas

Pilt
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Eikki
Postitusi: 269
Liitunud: 31.03.2008 15:17
Asukoht: Reston, Virginia, USA
Kontakt:

Postitus Postitas Eikki »

RICE BURNER kirjutas:Riie ongi väljas

Pilt

Vähemalt saab nüüd jälle haapsalu rada nendega katta uuel aastal :)

Ja tänud sulle ka siitpoolt, et Haapsalus tookord meid aitasid ;)
xan
Postitusi: 8
Liitunud: 30.01.2007 2:28

Postitus Postitas xan »

Juba Batteryl olid rehvid sellises seisus ? Nende rehvidega poleks ju tohtinud rajale lastagi ? BHRA kiirenduse tehnilistest reeglitest punkt 6.4 Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid. Rehvide seisukorda kontrollitakse võistluse käigus. Ju siis dragrehvide "riie" ei anna sädet ja keegi ei märganudki. Samas ka normaalne kulumine on mehhaaniline vigastus, niiet mine võta kinni.

Edit: Ei olnud piloodile etteheitena mõeldud, mul on ainult hea meel, kui sa rohkem ja kiiremini sõita saad. Lihtsalt igaks juhuks enne fleimi tekkimist mainin ära.
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine
Küsi lisa 50 18 059
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

Arvatavasti avastati riide väljas oleks peale sõitu. Ei tahaks eriti uskuda, et Viljar oleks riskinud sellise rehviga muidu rajale minna (200km/h ja rehvipurunemine :ohshit ).
Peale tehnilise läbimist vast rohkem rehve ei kontrollita ka.
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

Eikki kirjutas: Vähemalt saab nüüd jälle haapsalu rada nendega katta uuel aastal :)
nende rehvidega ei ole midagi peale prügikasti täitmise teha
m2tu
Postitusi: 15
Liitunud: 24.06.2008 22:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas m2tu »

Laisu kirjutas:
Eikki kirjutas: Vähemalt saab nüüd jälle haapsalu rada nendega katta uuel aastal :)
nende rehvidega ei ole midagi peale prügikasti täitmise teha
Põhjenda oma väidet. Miks ei saa neid kasutada rajale kandmiseks enne liimimist ??
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

mida sa sealt rajale kannad...seda riiet? Rehvil peab ikka kummi ka sellejaoks peal olema.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Juba Batteryl olid rehvid sellises seisus ? Nende rehvidega poleks ju tohtinud rajale lastagi ? BHRA kiirenduse tehnilistest reeglitest punkt 6.4 Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid. Rehvide seisukorda kontrollitakse võistluse käigus. Ju siis dragrehvide "riie" ei anna sädet ja keegi ei märganudki. Samas ka normaalne kulumine on mehhaaniline vigastus, niiet mine võta kinni.
See on ikka hea märkus. :-D
Meil ei ole vaja pulli teha, sest üks võistluse päev maksab rohkem, kui need rehvid.
Huvitav on see, et enne viimast sõitu kulumispiiri augud olid selgelt näha, kuid see magus pidav osa oli ilmselt juba kulunud.
Minu kogemus peale Pärnut on, et Drag rehvid tuleb vahetada sellel hetkel, kui on pool aukudest juba kulunud. Meie jaoks sellel aastal tähendas see seda, et 2-3 võistlust betoonil.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
xan
Postitusi: 8
Liitunud: 30.01.2007 2:28

Postitus Postitas xan »

RICE BURNER kirjutas:
Juba Batteryl olid rehvid sellises seisus ? Nende rehvidega poleks ju tohtinud rajale lastagi ? BHRA kiirenduse tehnilistest reeglitest punkt 6.4 Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid. Rehvide seisukorda kontrollitakse võistluse käigus. Ju siis dragrehvide "riie" ei anna sädet ja keegi ei märganudki. Samas ka normaalne kulumine on mehhaaniline vigastus, niiet mine võta kinni.
See on ikka hea märkus. :-D
Meil ei ole vaja pulli teha, sest üks võistluse päev maksab rohkem, kui need rehvid.
Huvitav on see, et enne viimast sõitu kulumispiiri augud olid selgelt näha, kuid see magus pidav osa oli ilmselt juba kulunud.
Minu kogemus peale Pärnut on, et Drag rehvid tuleb vahetada sellel hetkel, kui on pool aukudest juba kulunud. Meie jaoks sellel aastal tähendas see seda, et 2-3 võistlust betoonil.
Ma ei teinudki märkust, lihtsalt imestasin. Ja sain ammendava vastuse, aitäh.

Vabandan juba ette, kui ma nüüd jälle kellegi tundeid riivasin :)
Arhitektuurne projekteerimine ja detailplaneeringute koostamine
Küsi lisa 50 18 059
Vasta