
Toyota Supra 1990: Paap
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kas tõesti jääb originaal turbo? Ma ei ole küll eriline supraspets aga fuel management ja 1000 cc lõhnab pigem 800 hj järele. Originaal turbo aga maksimum 350hj. Äkki kommenteerid? Või teed ikkagi hübriidi? Kas originaalturbo mitte äkki keraamiliste labadega ei ole?nagu ma aru saan tulevad siis 1000cc pihustid, aga turbo jääb stock ? on see orig. turbo siis tõesti nii tootlik ja hää ?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33742
Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
...ja lõpuks ometi
viimane kast träni kokku lappimiseks...
http://img130.echo.cx/img130/6165/16yt1.jpg
http://img130.echo.cx/img130/1888/25ec.jpg
ei ole küll JE, nagu algselt plaanitud aga CP pidid isegi paremad olema!
Natuke on muutunud plaanid!
Tänaseks siis kogu kraam koos ja hakkab kokku lappima.
Kui mootor koos siis ja sissesõit tehtud siis hakkab järgmisi asju installima:
Tatech aju http://www.sohva.org/~tikkis/
660cc pihustid, lisa bensupump, surve regulaator
ja kooralik nos süsteem, vähemalt +200hp.
Üle jäävad/Müüki lähevad:
Lexuse õhulugeja.
Turbo rõhu kruvi.
viimane kast träni kokku lappimiseks...
http://img130.echo.cx/img130/6165/16yt1.jpg
http://img130.echo.cx/img130/1888/25ec.jpg
ei ole küll JE, nagu algselt plaanitud aga CP pidid isegi paremad olema!
Natuke on muutunud plaanid!
Tänaseks siis kogu kraam koos ja hakkab kokku lappima.
Kui mootor koos siis ja sissesõit tehtud siis hakkab järgmisi asju installima:
Tatech aju http://www.sohva.org/~tikkis/
660cc pihustid, lisa bensupump, surve regulaator
ja kooralik nos süsteem, vähemalt +200hp.
Üle jäävad/Müüki lähevad:
Lexuse õhulugeja.
Turbo rõhu kruvi.
eh, sina siis :D, nüüd ma tean kelle jaoks ma soomlasi taga utsitan, et sequential nos management valmiks. Kui aega, astu läbi meie juurest lähipäevil ja näed mis sind ees ootab 

http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
illustreeriks natuke teemat:
graafikus siis mustaga before ja punasega after
Kaanega siis ainult 3angle valve job, ja natuke porditud, sisselaske short-side tiba sujuvamaks ja ülejäänud kanal lihtsalt valujääkide koristamine ning , väljalaskega ainult pind siledaks ja tiba poleeritud
teise pildi peal töödeldud sisselaske kanal.


graafikus siis mustaga before ja punasega after
Kaanega siis ainult 3angle valve job, ja natuke porditud, sisselaske short-side tiba sujuvamaks ja ülejäänud kanal lihtsalt valujääkide koristamine ning , väljalaskega ainult pind siledaks ja tiba poleeritud
teise pildi peal töödeldud sisselaske kanal.






sellised asjad vaja veel tellida ja installida...
http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=3201
http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=2664
http://www.autometer.com/cat_gaugedetail.aspx?gid=2661
Kena, ma tegelesin eelmine nädalavahetus sarnase asjaga:
http://www.contimer.ee/doc/BMW325i/2,8/HPIM3817.JPG
Oleks kah pidanud ploki punaseks värvima...
http://www.contimer.ee/doc/BMW325i/2,8/HPIM3817.JPG
Oleks kah pidanud ploki punaseks värvima...

BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Palju saada loodate? Kõige tugevam projekt vist siin foorumis....??
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm