Millal peaks BOV avanema 1,8T VAG

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Millal peaks BOV avanema 1,8T VAG

Postitus Postitas Ahti »

mure siis selline, et sai soetatud two way bov Forge tooteseeriast
ja nüüd ei oska nagu seisukohta võtta, kas ja millal peaks asi avanema
kui gaas vabastada. Isiklikult on selline tunne, et asi nagu liiga varakult
ja vb isegi lekkides töötab. küssa ongi selles, et kas ja kuidas peaks siis tegelikult see vabanemine olema reguleeritud? Mul on autol kella järgi vaakum ka kuidagi väga suur kogu aeg. ei tea, kas see ka nagu midagi mõjutab? või millest see tulla võib? phmt kui mnt 90ga sõita viies käik sis kella järgi on vaakum mingi 8 peal või isegi rohkem. ja kui ma sellise sõidu pealt lihtsalt gaasipedaali lahti lasen, siis juba täiega susiseb nö hea kraam välja. Kui madala tuuriga kiirendada, siis kipub kuidagi ebaühtlaselt kiirendama kah.

audi 1,8t 96a pole miskit muud rigni tettu kui rõhku tõstetud mbc-ga
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

5 käik sõidu ajal ei saa kuidgi vaakum .8 olla, kui sa just käik väljas ei sõida. Kui bov laseb midagi välja, siis järelikult pole sisselaskes vaakum vaid ülerõhk. Ma arvan, et sul rõhu kell valetab lihtsalt.

Bov peaks olema reguleeritud nii, et koha peal käies ta sisse ei tõmba, kergelt gaasi vajutades samuti ei tohi klapp liikuda... kui selline seadistus olemas, siis sõitma ja hakkad vaikselt vedru lõdvemaks keerama, seni kaua, kuni 2 esimest tingimust on täidetud - kui enam pole, siis keerad nõksu vedru kangemaks tagasi ja paigas.

edit: forge kohta võiks veel nii palju lisada, et need klapid, mis töötavad koonuse efektil ja on ilma kummi tihendita kipuvad kõik lekkima.

Võid ehitada omale bov'i testimis vahendi, lõdvik + vaakum vooliku jupp + kompressor, siis survestad bov'i ja paned tilga vett bov'i klapi peale. Saast bov hakkab juba 0.5 bari'ga mulisema.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

nohh, ma ei tea, kui rõhku näitab kell õigesti, sis kuidas ta ainult vaakumit niiiiii valesti peaks näitama?
ja kuidagi tundub, et see kakkumine kiirendamisel ja tasasel sõidul kui gaas korraks järele anda, on ikkagi sellega kuidagi seotud. kahtlane see kah, et keerasin kõvasti peale seda va vedru ja ikke laseb samal ajal rõhu maha.
ja tühikäigul täna kontrollisin, et on nii, et näitab vaikselt kohapeal käies -9 ja kui käiguga sõita nii, et rõhukell on rahulik, siis on kuskil -7 või -8 peal näit. kas sis on õhutusega mingi probleem vms???
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ühtlasel õrnal kiirendusel jõnksutamine võib ka NTK lambdast tulla.
Tundub, et need kipuvad kohati liiga agaralt reageerima.
Mul enda autol originaal ajuga ja ka ühel teisel Subarul stock ajuga (mõlemad kasutasime NTK sensorit) peale lambda vahetust
ühtlasel õrnal kiirendusel auto nagu kord kiirendaks paremini ja kord halvemini.
Datalog-ist oli ilusti näha, et vahepeal käis lambda pinge 0.000V juures, ehk siis küte pidi väga lahja olema mingi hetk
(võimalik, et näitas vahetult enne seda ropult rikast segu, mille järgi aju kohe reageeris ja kütte maha tõmbas).

Bov-i kohapealt keera vedru pinget peale ja vaata kas läheb paremaks.
See kraam mis sealt klapist välja tuleb ei ole veel otseselt hea, kuna see pole sisselaskekollektorist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

võta siis bovil vaakum küljest ära, pane pime ette ja mine tee proovi rahulikult kiirendades, aga ära järsult gaasi lahti lase vaid vaikselt tagasi (bov ei tööta pea meeles).

Üldiselt olen mihkilga nõus, et pigem mure milleski muus, kui bov'is. Vaikselt kiirendades peaks aju (lambda) vabalt kompenseerima pisut lekkivat bov'i. Lekkiv bov teeb wot'is probleeme pigem.

Soeta omale see vag'i data kaabel ja vaata, mis toimub.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma ei usu, et see BOV lekib.
Point on lihtsalt liiga varajases avanemises, mida saab vedrupingega kompenseerida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ahti
Postitusi: 80
Liitunud: 01.06.2007 12:50
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Ahti »

viga oli vist MBC sitasti kinnitatud voolikus mis tuleb wastegate otsast.
praegu vähemalt tundub nii.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
Turbopassat
Postitusi: 112
Liitunud: 27.02.2008 13:01
Asukoht: Pärnumaa, Vändra

Postitus Postitas Turbopassat »

Kusagilt teemast lugesin, et VAG 1,8T - le ei pdavat BOV üleüldse sobilik ega hea olema ? Et bypass ikka effektiivsem...
VW PASSAT 1,8T '97' 110kw
0-100 km/h - 8,4 s
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

BOV ei sobi autodele, millel on õhukulumõõtja, mitte näiteks MAP andur.
Nimelt auto loeb ka selle õhu ära, mis tegelt lastakse atmosfääri aga kuna auto saab aru, et sisse tuli palju õhku, muutub segu väga rikkaks.

Samas ta töötab ja no väiksema ajalisel kasutamisel pole siiani otseseid probleeme kuulnud.

Edit: Muidugi,minu viga, sest "MAF" ongi õhukulu mõõtja.

See Forge Splitter klapp tundub küll huvitav :) Uurin selle kohta.
Viimati muutis raunz, 15.09.2008 8:20, muudetud 2 korda kokku.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

raunz kirjutas:BOV ei sobi autodele, millel on õhukulumõõtja, mitte näiteks MAF andur.
MAF = MASS AIR FLOW! ehk eestikeeles õhukulumõõtja.
Sa pidasid ilmselt MAP andurit silmas.

Ahtil on kasutusel Forge Splitter klapp, mis laseb enamus boosti tagasi MAF-i taha ja ainult väikse osa atmosfääri hääle tekitamiseks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta