Selja taga siis Value Club üritus ja nagu ikka stabiilselt ajad 11.1ja 11,2sek ja lõppkiirus 203-206 ning 60ft 1.8sek. Isegi kapotti ei pidanud maha tõstnud võistluse käigus
Tundub et turbo piirid on käes ja rohkem midagi erilist siit ei tule kuna rõhu tõstmine andis ainult väänet keskpööretel ja sellest ka tunde et liigub paremini.
Täna hakkan ette valmistama AC Mile ürituseks. Teha tuleb nagu ikka käigukasti vahetus
Loodan leida aega ka põhja katte valmistamiseks
Tihti iseloomustatakse masinaid paindlikkuse näitajatega. Näiteks 60..120km/h 4 käiguga ja miskõikiganes. Oskad äkki öelda, kui kiiresti su masin 3. ning 4. käiguga boostilävelt piirajasse veab ja mis kiirustel?
Moss kirjutas:Tihti iseloomustatakse masinaid paindlikkuse näitajatega. Näiteks 60..120km/h 4 käiguga ja miskõikiganes. Oskad äkki öelda, kui kiiresti su masin 3. ning 4. käiguga boostilävelt piirajasse veab ja mis kiirustel?
Peale kollase soomlaste Saabi tulemust tuli väike hirm nahka, et Henri ei panegi asja kinni. Aga Audist tuli veel piisavalt kärtsu ja mürtsu välja et seis viigistada. Hullud mehed ma ütlen
Täna sain tagasi segukella ja avastasin et segu kukub pärast 6500rpm 14.8 peale mis pole üldse löbus ja seadistasime uute pihustitega ja saime tiba paremaks segu 13.8-13.9 lõpus mis pole kah hea aga parem . Tehase kütuse torustik on ennast ammendanud
Tahtsime proovida suuremat vilet aga need mõtted matsime maha ja paugutame sellega edasi mis hetkel on.
Mihkel kirjutas:Väga julgelt lased, kui lõpus üle 12 segu.
Nii ta kahjuks on aga hooaja lõppus ei suuda tervet kütusesüsteemi ümber teha pole aega ega finantsi. Samas pidas miili ilusti vastu ka 14.5 seguga lõppus seega peab moto valule vastu lihtsalt. Detonatsooni pole veel siiani kuulnud