Aga kuidas lahendada toitesüsteem? kõige lihtsam on karburaator sisselasketorustikku sisse ehitada? Siis on ainult hilisem reguleerimine raskem aga siesmisi ümberehitusi vähem vaja teha kuna karburaator ei pea töötama rõhuga? Kuna siin on kõik turbode alal fännid või lausa asjatundjad siis loodan,et leidsin oma küsimustele lõpuks ometi õige koha.
Mis puutub lada "tuunimise" mõtetusse,siis maitse asi,minu esimene subwoofer oli King Audio, esimene ise valmistatud toit võileib jne,ei tahagi kohe hakata väga kiireid ja väga vihaseid autosid ehitama,lada puhul on riskid väiksemad(materjaalsed).
Tahaks hea õnne korral jõuda kiirendusega 10sekundi piirimaile 0-100km/h, pöördemomenti ning võimsust 25-30% lisaks pole ka paha,aga kui ka veidi vähem tuleb,pole hullu midagi.
