Bensiini kvaliteet ja turbokale õige küte!?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Bensiini kvaliteet ja turbokale õige küte!?

Postitus Postitas juss »

Nonii oli siis selline põnev kogemus, et sai oma turbokas käima saadud, paagis 92 ja karpad originaal seades, ainuke, et kõikidesse avadesse oli surve taha lastud, motol lastud surve ca 8 peale. Sai siis surve tõstetud tagasi 11.0 peale,uued küünlad( iridium), uus küte paaki (nitro3000) ja tee mis tahad aparaat ei lähe pöördesse. Lasin siis selle tankla kraamis välja ja panin paaki jällegi 92 :shock: Motot soojendades kippus teine kohe turtsuma, ja kui sai ka surve taha lastud ,siis oh seda imet moto tegi hoopis kõrgemaid pöördeid kui selle tankla kaubaga! Gaasiga mängides ja jebides moto paugub ja turtsub rohkem!


Samas seda 92 kütet olen pannud ka kõigile muudele bensiini pealt töötavatele masinatele millega sõidan ja kõik käivad korralikult.

kui tänavasõidu ratastele tanklast võtta 95 siis kui gaas maha lasta sõidu ajal siis ei mingit pauku ega turtsu, aga kui kallata paaki 92 siis pauguvad aparaadid koledalt ilusti, sama nähtus esineb ka 98 bensiiniga aga siis on see tunduvalt tagasihoidlikum! Isegi 99a. ninja hakkasi paukuma ilusti, kuigi tankla bensiiniga pole seda saavutatud!

Kahjuks jah ainult üks näide turbo moto kohta aga samas ka vabalthingavad motod taluvad bensiin kvaliteedi vahet.

Aga nagu mis oleks see õige küte turbokale ja kust seda hankida oleks võimalik, sest neist tanklatest ei tea kunagi mida saad :?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Eesti tanklakütusest alla 98 oma turbomootorist hooliv inimene vast ei tangiks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Miks see hea on, kui mootor turtsub ja sumpsis paugub? :shock:
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Moss kirjutas:Miks see hea on, kui mootor turtsub ja sumpsis paugub? :shock:
turtsumise all pidasin seda silmas, et kui moto ei olnud veel töö soe sii käis ta kehvemini kui tankla küttega, aga kui saavutas töösooja siis oli asi normaalsem kui tankla oma.
Ja selle sumpas paukumisega olen pannud tähele, et mida körgema oktaan arvuga küte seda lihtsamalt sumpas paugub (eelduse, et on tühjad torud). Peaks vist siis sumpas plahvatama see küte mida pole silindris ära põletatud hapniku puudusel (gaasi maha lastes)
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

võistlustele alla AG DynoXtreme või mõne muu racing kütuse kokteiliga ei tasu ültse minna. Statoili 98 tõmbas ikka tuntavalt jõu maha Kiltsil eelmine nädalavahetus. Soome kütusega ka mingit erilist vahet pole. Tundub samasugune vesi olema. Diisliga oli ainult vahe sees, Soome kütuse müüja kasuks.

70% Racing kütust 30% Neste 98-t oli hea kooslus. 100% sõi o-rõngad ära. :)
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

E85.... pole detonatsiooni ohtu ja põlemine ka külmem, maksab kordades vähem kui racingkütus
550hp/493Nm
Vasta