Tuvastage 2 turbot ning kumb on parem ?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Tuvastage 2 turbot ning kumb on parem ?

Postitus Postitas RKsilver »

Niisiis, esimene Garrett
kuumakoda on koos väljalaske kollektoriga ühtne, eelmise omaniku sõnul oli 1.8T seati peal

koodid mis leidsin Pilt
(PILDIL ON SAMASUGUNE ISEND)

GT1749VA
HGR 036253019A V550
724930-6
S/N H6D02436R

Teine, kolmruudu sees on suur K

ZY34027010
K03 051 DG503125

Rohkem numbreid ei defekteerinud kusagilt..

küsimus ongi, kumb sobib paremini 2.0 16v mootorile, madaldatud surveaste ning plaan vähemalt 1bar laaderõhku.

Tänud juba ette :)

Silver
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

2liitrise jaoks on mõlemad liiga väikesed.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Raceboy kirjutas:2liitrise jaoks on mõlemad liiga väikesed.
Aga kas mõlemad on sama tootlikusega ?

vaadates seda teist (KKK vist) tal nagu need kanalid jämedamad ... kui garretil aga samas garretil kohe vajaminev kollektor olemas, aga 1 halb asi, et tal geomeetria kuidagi kinni ..
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

see turbo on vw 2,0 tdi 103kw kui ma ei eksi....
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Et peaks siis sellele dohcile sobima `?

seati turbo on müügis kuna kollektorite kinnitused ikkagi erinevad. :(
Vasta