Põhimõtteliselt on siin nüüd 2 teemat: auto ja soft
1 mõte on tõstaks selle kaane koos kõigega oma S13 ATM masina peale.
teha oleks vaja siis järgnevad tööd:
* PLOKIKAAS PEALE
* IC ette
* IC torud ( natuke vaja ka rellakaga möllata)
* õli + õli torud-voolikud
* jah-vedelik + torud-voolikud
* VL-süsteem (ei tea kas toru kinnitus sobib ka ATM kastiga)
* SL-torud MAF ja filter
* extra-bena-pump + kell + FPR kapotti alla,
* paagisisese pumba vahetus
* aju juhtmestikku Z32 MAF muudatus
* aju vahetus
Jama on selles, et kui vähegi võimalik, tahaks kogu selle töö ära teha ilma pausita

Näiteks sel teisipäeval.
Keegi appi tahab tulla? Soovitavalt väikest kasvu

, garaazis voobzee ruumi pole.
Enne lammutamist saaksin teha:
* plokikaanele kollektorid külge
* plokikaane tihendi puhastus + vl tihendid osta
* teise ATM ajju pesa jootmise
* WB install
* ATM binarysse tõsta Z32MAF 535cc ja tabelid ehk OMC "kolvi sulatamise seadistusted"
Kui kompoti-purgil kaas peal, oleks vaja veel seadistamas käia ja põhimõtteliselt saaks Tartu Drag'ile revanssi minna proovima

.
Soft:
Kuigi too OMC seadistus oli piisav kinnise termostaadiga 700m WOT jaoks
oleks vaja seda "natuke täpsustada".
Olen siin viimasel ajal tegelenud uue softi tegemisega, mis teoorias aitab 10x kiiremini seadistada
. See on küll natuke OT, aga too logib wave'in (knock-sensor + täpne-RPM signaal, kiirendus, Nm, Hp) sisendeid erinevatesse tabelitesse vastavalt aju-binary's olevale MAP ja RPM'ile, ja programm soovitaks siis uusi fuel & ign settinguid. Mingi testimata algeline knock detection on kah softis juba sees, mida on arvatavasti vaja veel täiustada - aga põhimõtteliselt logib ta juba ette antud sagedusel "müra-muutuseid". MS (WB, MAP) ja Romulaatori toetuse progemise lõpetamine on tundide küsimus. Aga kõikide mõtete implementeerimine võtab kindalsti ühe kuu pool vabast ajast ära. Knock ja TQ arvutuse + RPMxMAP põhjal peaks kuskil sirgel teel süüte suht hästi paika saama. Ja WB + RPMxMAP'ist peaks piisama, et AFRi saaks paika. Peale seda võib muidugi veel dünos kah üle vaadata. TQ arvutus seal sõltub aga väga signaali täpsusest. Näiteks: kui 10ms pulsile järgneb kogemata 9.5ms pulss, siis on see +5% kiirust 10ms jooksul ehk 500% kiiruse kasvu sekundis, ja kui kiirus oli 30m/s, siis kiirendus oleks vist 12G jne. ulme! ühesõnaga seal putitamist ikka on, aga opeliga kunagi testisin, siis kui signaali ja andmeid filtreerida sai TQ graafiku kätte ca 1 sec viivitusega.