kahe vaakumi vahel vahetumine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
TIM
Postitusi: 4
Liitunud: 06.08.2008 23:08
Asukoht: Tallinn

kahe vaakumi vahel vahetumine

Postitus Postitas TIM »

soov teha süsteem kus vaakumi allika otsa on ühendatud 2 voolikut. ühest voolikust läheb vaakum manauaalsesse rõhukontrollerisse ja seal edasi aktuaatorisse, teine voolik läheb otse aktuaatorisse. mis seadeldise pean ühendama vaakumi allika ja voolikute vehele, et saaks kiirelt muuta kummast voolikust vaakum aktuaatorisse jõuab?
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

mis selle mõte on?
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: kahe vaakumi vahel vahetumine

Postitus Postitas Fog »

TIM kirjutas:soov teha süsteem kus vaakumi allika otsa on ühendatud 2 voolikut. ühest voolikust läheb vaakum manauaalsesse rõhukontrollerisse ja seal edasi aktuaatorisse, teine voolik läheb otse aktuaatorisse. mis seadeldise pean ühendama vaakumi allika ja voolikute vehele, et saaks kiirelt muuta kummast voolikust vaakum aktuaatorisse jõuab?
"shut off valve" aga see on kööbakas süsteem.

Tee parem hydroscandi kiirliidetega siis saad lihtsalt eemaldada sirge kõrre ning vahele mbc panna või vastupidi.

Idee on vist selles, et street-confis on ilma mbc-ta ning võistlustel juba eelnevalt paika timmitud mbc-ga
TIM
Postitusi: 4
Liitunud: 06.08.2008 23:08
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas TIM »

colin kirjutas:mis selle mõte on?
Fog kirjutas:Idee on vist selles, et street-confis on ilma mbc-ta ning võistlustel juba eelnevalt paika timmitud mbc-ga
täpselt selline mõte on

kiirliitmikke kasutada on kindlasti üks variant kuid ehk on ka mõni kiirem lahendus, mida saaks isegi salongist juhtida? elektroonilist boostcontrollerit ei soovi.
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

TIM kirjutas:kiirliitmikke kasutada on kindlasti üks variant kuid ehk on ka mõni kiirem lahendus, mida saaks isegi salongist juhtida? elektroonilist boostcontrollerit ei soovi.
Kui leiad normaalse hinnaga õhu kolmik-solenoidi, siis anna mulle ka teada. Eflas olevad on 1200+ ja pole päris "need" sest on mõeldud pneumosilindrite ümberlülituseks.

Ise jurada viitsid, siis too romulast 1 EVAP vaakumi klapp kahe otsaga, ja paned selle vahele ainult "otse" voolikule.

voolu ei anna: otsevoolik kinni, ja MBC pelab.
voolu annad: otsevoolik pelab, MBC ei tee midagi kuna otstepeal rõhuerinevus 0.

Ainuke viga on selles, et kui see "jublakas" läbi põleb, siis oled kõrgrõhkkonnas. Teistpidi kahjuks ei saa.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

kui huvi, võin sellise klapi loovutada... ;)
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Mazdadelt võid saada ka neid klappe. Vicsi juhtimiseks kasutatakse neid ning endalgi neid klappe vedelemas 5-6tk.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Vasta