Audi 90T Driftprojekt HP

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

HP kirjutas:
Astrona kirjutas:[Aga kui näiteks kolvid purunevad ( ilma detonatsioonita ), kas siis jääd pidama ostes sama jooksu, või investeerid 10K ka alumisse poolde juurde ja lähed edasi?
Ma ei usu et selle piirini jõuan aga kui siis tuleb investeerida uue konseptsooniga motosse :-D
Saan aru et algne kontseptsioon oli "best bang for buck", mis muutub siis natuke lihtsamaks "best bang" :lol:
Saan aru, et muidu hea koosluse võib kolme halva asja kokku sattumisel detonatsiooniga lihtsalt lõhkuda - üsna tavaline - kasvõi lihtsalt murdub tükike kolvi kroonist, mis aga tähendab, et kui kõik kontrolli all hoida võiks ilma detota veel pikalt rõhku tõsta.
Sul turbo juba effektiivsus-saarekestelt paremale ära pole ujunud? Et turbo ette vesi/metanool-pritse või üldse E85 appi võtta ja sama turboga edasi minna?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Henri mõtles äkki, et oleks aeg see mikromootor üle õla siis saata ja võtta kasutusele ka veidi kubatuuri,
millest muidugi 200sx mehed ainult unistada võivad, kuna riisi jahvatamisest ei tule selle mootoriga midagi välja :-D

Nothing beats the cubic inches + BOOST ;)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mihkel kirjutas:Henri mõtles äkki, et oleks aeg see mikromootor üle õla siis saata ja võtta kasutusele ka veidi kubatuuri,
millest muidugi 200sx mehed ainult unistada võivad, kuna riisi jahvatamisest ei tule selle mootoriga midagi välja :-D

Nothing beats the cubic inches + BOOST ;)
Mihkel on nüüd totaalselt kallutatud töömahu suunas :-D Lausa igast lausest võib seda välja lugeda. Varem ei pidanus sa töömahtu märkimisväärseks aga praegu sisaldab seda iga su lause :)

Henrile soovime ikka jõudu selle projektiga et teda ka järgmisel aastal rajal näeks ja mitte aeglasemana. Müstiliselt käib edasi se auto :) Olgugi et mulle 5 silindrilised ei meeldi on tore vaadata kui kiired nad võivad olla.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

Mihkel kirjutas: Nothing beats the cubic inches + BOOST ;)
Seda võisid sa väita veel aastake poolteist tagasi, kuid minumeelest teatud seltskond eestis on tõestanud üsna eduliselt et "fuck the cubic inches and bigblock". Ja seda väidet veel kinnitatakse järgmine hooaeg 8)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lihtsalt Henri on mulle paar korda helistanud ja uurinud ühe teatud elemendi sobivust ühe teatud mootori külge :)

Ma olen seda alati teadnud, et kubatuuris peitub jõud.
Lihtsalt mõnus on vaadata, kuidas suure kubatuuriga mootor saavutab 0.7bar juures ilma mingisuguse lagunemisohuta
sama võimsuse mis 1.8-2.0 mootor 1.5-2.0 bar juures ja on väga suur tõenäosus asja pulkadeks käimisel.

Arva ära, kas ma kibelen juba oma 3.5L mootorit ehitama? Eriti kui pea sama asjaga samasugusel kerel korduvalt sõitnud olen.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Laisu ma ei pea antud juhul TRAKTOREID silmas, need unustame üldse ära.
Ma pean kubatuuri all silmas normaalseid euro ja japsimootoreid 3-6 liitrit vast.
B-klassi vaatan 100x suurema huviga kui outlaw-i, see kisub minu jaoks mõtetuks/igavaks.
Ülinormaalne oleks veel see, et kui need 8s sisse sõitvad euro ja japsi autod on tänavasõidukid nagu põhjamaades.

USA-kad ei tekita minus hetkel veel sellist huvi nagu japsi ja euro mudelid.
~4l kubatuuri + boost on hetkel just about enough.

Ja mis peamine mulle meeldib kui selline auto on streetable mitte for drag use only.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:USA-kad ei tekita minus hetkel veel sellist huvi nagu japsi ja euro mudelid. ~4l kubatuuri + boost on hetkel just about enough.
Kisub offtopicuks ära.
No meil ongi ju dragil vastavad klassid kah, et ...4.0T peabki olema enough. Konkurents aga nii madal, et isegi 3.0T on juba kõva sõna :lol:.
Vana ütlus: "No replacement for displacement". Aga 16,387cc on ikkagi suurem kui 1CID :evil:.
Juba 3.0T masinate puhul on vaja sellist pidamist, et soovitav on masin tagant teerulliks ehitada, mistõttu pole väga tänavasõbralikud.
Ootan huviga, et oleks eraldi klass ka 4L/1.7 masinatele - sest sealsed 400-700hj masinad võivad tõesti veel tänavakõlbulikud olla, ja kõlbaks ka veel opentrackile.
Minu arust 0.7bar @ 3L on sama väike saavutus kui 0.7bar @ 1L. Üldsegi võiks miinimum-massid klassides sõltuda rohkem kubatuurist. Praegu 1.8T vs 3.0T on viimane 66% suurem mootor ja peab olema ainult 19% raskem - ei tekita just palju võimalusi ja põnevust. Ise plaanin järgmiseks midagi väiksemat ja odavamat ehitada (2.0T@800kg on kah praegu pooleli), jällegi pühapäevamasinaks + open-track ja mitteametlikud dragid, kus normaalsemad klassid.
Ootaks HP'lt kah, et järgmine projekt oleks küll suurem mootor aga et HJ hind oleks sama madal. 4.2T audi de-stroker'iga 4.0T näiteks :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Astrona kirjutas:4.2T audi de-stroker'iga 4.0T näiteks :)
:roll:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Homme oled platsis nagu ma eeldan ? Sain ma õieti aru, et nüüd on parema pidamisega rehv ka kasutusel ? Kõike eelnevat silmas pidades ja liimitud rada kas sa jõuülekande tugevuses ei kahtle ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Ragnar kirjutas:Homme oled platsis nagu ma eeldan ? Sain ma õieti aru, et nüüd on parema pidamisega rehv ka kasutusel ? Kõike eelnevat silmas pidades ja liimitud rada kas sa jõuülekande tugevuses ei kahtle ?
Platsis ikka aga rehve ei vahetanud kuna pole mõtet talveks seisma osta neid slikke.
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Fun :) Tulen jälle kaasa elama!
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Ragnar kirjutas:Fun :) Tulen jälle kaasa elama!
Ja isegi väga fun :-D
Käigukast sai just alla tõstetud ja käigukasti hoovastikus korrektuurid tehtud :)
Nüüd lähen viin sõbra pärnu ära ja siis laon auto lõppuni kokku ja kui hästi läheb siis saan paar tundi magada :-D
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
andrec
Postitusi: 197
Liitunud: 05.12.2007 20:36
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas andrec »

Said kuskilt pooltelje?
tonny
Postitusi: 51
Liitunud: 23.09.2007 10:47
Asukoht: haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas tonny »

Mulle helistas päeva jooksul üsna mitu tegelast, aga kahjuks S2 ABY poolteljed ei pidavat sobima, seega mina abiks kahjuks olla ei saanud :(
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Õnneks sai mitmest asjast kokku üks sobiv ja sõit sai tehtud :)
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Vasta