Kui mina käisin oli ainult üks arvutiMoss kirjutas:Liguril on seal 2 ekraani kust numbreid vaadata. Kummalt andmed pärit? Mõõtsime seal ise Opeli C20NE momendiks 207Nm (originaalis 170, XE'l 196Nm).HP kirjutas:Niimodi dynos käidud(ligur motors) ja tulemused järgmised
456.5Hp@6000rpm ja 568Nm@5370rpm. Saime algsest faasi hilisemaks seades ka umbes 20hp juurde. Väände number oleks isegi suurem kui rattad poleks läbi libisenud.
Audi 90T Driftprojekt HP
BEST ET11.051@207km/h
Mootori pöördeid mõõdeti ikka süüte poolilt mitte ei arvutatud ja siis jälgiti et andmed oleks samad auto tahomeetriga.Moss kirjutas:Nojah. See mereveekarva pildiga suur kast vist on täpsem kui too arvutikuvar. Esimese viga vaid selles, et kuvas võimsust ja teisel teljel oli kiirus. See siis tuli parameetritega läbi arvutada, et mootoripöördeid saada.
BEST ET11.051@207km/h
Üle hulga aja oli aega ka selle auto kallal tegutseda
Tehtud sai rõhu kontrollimis seade ning süsteem survestatud kuni 2.5bar ja lekkeid ei esinenud.
Wastegate´ile sai tehtud spetsaalne 3mm seib vedrude pingsuse tõstmiseks aga kui palju see rõhkutõstab saab teada alles hommiku poole kuna ei taha kohalikke väga vihastada las magavad rahulikult mitta nagu mõni kes magada ei näe
Vahetatud sai ka kütuse rõhu regulaator 3.0 vs 4.2 bar vastu nii igaks juhuks
Tehtud sai rõhu kontrollimis seade ning süsteem survestatud kuni 2.5bar ja lekkeid ei esinenud.
Wastegate´ile sai tehtud spetsaalne 3mm seib vedrude pingsuse tõstmiseks aga kui palju see rõhkutõstab saab teada alles hommiku poole kuna ei taha kohalikke väga vihastada las magavad rahulikult mitta nagu mõni kes magada ei näe
Vahetatud sai ka kütuse rõhu regulaator 3.0 vs 4.2 bar vastu nii igaks juhuks
BEST ET11.051@207km/h
Auto hind on hoopis teine asi kui mootori alumise jao oma. Juba moto pea maksab minu silmis oma 15k. Sinu lausetes peitub kuidagi kahtlane kibestumusAstrona kirjutas:Auto hind kah juba kõrge 10K?(kui tööd ei arvesta).
WB ja EGT kah jälgid?
Uue rõhuga kepsude piir ei hakka juba lähenema?
Mis jahutuse huvides head teinud oled?
Kuskil peab ju piir olema
WB ja EGT ei jälgi kuna hetkel selliseid seadeid pole(lõppetasid töö lepingud ja on garantiis).
Ma ei tea nende kepsude piiri kuid ehk saame teada kunagi
Jahutusega pole probleeme siiamaani olnud ja loodan et ka ei tule
Ja piir on kindlasti kusagil olemas aga kui kaugel ei tea aga R5 20V pole probleemiks ka 1000hp nagu lai maailm näinud on
BEST ET11.051@207km/h
Ma ei varjagi sedaHP kirjutas:Sinu lausetes peitub kuidagi kahtlane kibestumus
Arvan, et sul on natuke rohkem õnne olnud.
Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.Astrona kirjutas: Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada
550hp/493Nm
mis sis selle M50 kepsu ja Supra kolvi piiriks on? äkki avaldad?Kummitus kirjutas:See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.Astrona kirjutas: Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada
- KKD Motorsport - EstPerformance -
ei räägi mingitest piiridest vaid mootorist, eks omanik teab ise paremini.Mardo kirjutas:mis sis selle M50 kepsu ja Supra kolvi piiriks on? äkki avaldad?Kummitus kirjutas:See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.Astrona kirjutas: Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada
550hp/493Nm
Noh üldiselt leiaks võibolla ka netist detailide purunemispiirid üles, aga täpselt ei saagi seda öelda.Kummitus kirjutas:ei räägi mingitest piiridest vaid mootorist, eks omanik teab ise paremini.Mardo kirjutas:mis sis selle M50 kepsu ja Supra kolvi piiriks on? äkki avaldad?Kummitus kirjutas:See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.
Su projekti juures meeldib mulle just see, et need jupid mis järgmisena lendama hakkavad, on suht odavad, ja ei pane põdema - saab rahulikult juurde keerata...
Aga kui näiteks kolvid purunevad ( ilma detonatsioonita ), kas siis jääd pidama ostes sama jooksu, või investeerid 10K ka alumisse poolde juurde ja lähed edasi?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Tahaksin väga selle inimesega kohtuda kes samu asju katsetanud. Huvitav et ma sellest midagi kuulnud pole. Aga äkki tutvustad ja saab teadmisi jagadaKummitus kirjutas:See on juba eelnevalt katsetatud audiklubi liikme poolt.Astrona kirjutas: Põhimõtteliselt võiks su auto baasil mingit komplekti koostama hakata - ja neid müügiks tegema. Oled suure eeltöö juba ära teinud. Ootame kepsu ja kolvi piiri kah ära. Kaua ei viitsi oodata, ehk saab see hooaeg juba teada
BEST ET11.051@207km/h