Wastegate`i vaakum

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Wastegate`i vaakum

Postitus Postitas zoom1 »

Mis vahe on, kas wastegate vaakumvoolik on viidud enne või peale segusiibrit (sisselaskesse).
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

oleks juba vaja teada :(
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

reeglina ei tohiks midagi olla aga ma ei ole veel kuulnud, et enne segu siibrit üldse mingit vaakumvoolikut võetakse enne segusiibrit ei olegi mingit erilist vaakumit aga ega vastgate ka vaakumiga tööta.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

kui WG on toodud peale segusiibrit siis gaasi maha laskmisel tekib sisselaskesse kohe vaakum mis tõmbab WG kinni, aga kui on toodud enne segusiibrit siis gaasi mahalaskmisel tekib torudesse hetkeks suur rõhk mis just veelgi avab wastekatet ja laseb heitgaasid turbost mööda

Mind just huvitab et mis vahet on neil kahel moodusesl mis ma just kirjutasin, et siis kummal juhul oleks asi effektiivsem ja kasulikum turbole?
Viimati muutis zoom1, 20.12.2004 19:00, muudetud 1 kord kokku.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Täiendasin eelmist postitust

Keegi oskab aidata :?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Kõige kasulikum oleks turbole muidugi see kui teda üldse mitte keerutada, st lasta kõik gaasid läbi WG otse sumpsi. Kui seda vastust mõtlesid siis aga palun. Üldjuhul võetakse kõik vaakum/rõhu voolikud sisselaske kollektorist. Vaakumi teekides kisutakse WG kinni aidates siis turbol ennast kiiremini jälle üles koguda. Lag peaks loogiliselt võttes vähenema
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

mnjah, aga miks siis enamustel autodel stockis wastegate voolik viidud kohe peale turbot, või siis juba turbo enda külge :roll:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

miks enamustel autodel topitakse sisselaskesse imepisikesi segusiibreid ja muid takistusi. Mine ja võta kinni. Aga need mis korralikult töötavad, töötavad sisselaskest. Millal sa viimati nägid kui dragi autol oli toodud mingisugune sild wastgate ja õhukoja vahel???
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

hmm, targemaks ikka ei saanud - vahet pole siis kus ta on :lol:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

vahetevahel on ka vahede vahel vahed vahel

ja kui vahet poleks - poleks meid ka
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

asjakohane kommentaar...
Vasta