K: pihustid turbokale
K: pihustid turbokale
panin siis bmw m30 3,0 mootorile 2 tk 2,4 td turbot, puhuvad ilusti välja ka 1,0 bari aga isegi 0,6 peal jääb segu lahkaks! kas keegi teab mis pihusteid oleks vaja et asi toimiks ka näiteks 1,3 bari peal? kui on kellegil midagi pakkuda 6tk siis võib pakkuda!
Alla 400cc per silinder ei ole ilmselt mõtet panna.
Nendega originaal aju toime ilmselt ei tule, kuna originaalis on 214cc mis on juba tegelikult NA konditsioonis väiksed.
400cc tuuri pihusteid saad kõige kiiremini uusi.
Peaks alates 4k komplekt juba leiduma netiavarustes.
Nendega originaal aju toime ilmselt ei tule, kuna originaalis on 214cc mis on juba tegelikult NA konditsioonis väiksed.
400cc tuuri pihusteid saad kõige kiiremini uusi.
Peaks alates 4k komplekt juba leiduma netiavarustes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Arvan et sinu mootori jaoks isegi 440cc on vähe. Minu 1.6 mootoriga 0.9bari 440cc töötavad 80%
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Ma seda tean, aga 3.0 võib vabalt 500hp välja anda ja selleks 440cc väga väiksedRFL kirjutas:sul ju 4 silindrit ja tal 6umka kirjutas:Arvan et sinu mootori jaoks isegi 440cc on vähe. Minu 1.6 mootoriga 0.9bari 440cc töötavad 80%
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Tegelikult on turbotamine ühtne süsteem ja seal ei saa kõike X ideede jaoks varuga võtta.
Paratamatult tuleb teha valikuid ja arenedes mõned asjad välja vahetada.
Ja originaal ajuga turbotamine on IMO POINTLESS.
Paratamatult tuleb teha valikuid ja arenedes mõned asjad välja vahetada.
Ja originaal ajuga turbotamine on IMO POINTLESS.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See eeldaks kütuselati ümberehitamist side feed süsteemile.
Mis on IMO väga mõtetu, kui endale just karuteenet teha ei taha.
Mis on IMO väga mõtetu, kui endale just karuteenet teha ei taha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.