lukku

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
bertone
Postitusi: 41
Liitunud: 13.07.2008 13:08
Asukoht: tallinn

lukku

Postitus Postitas bertone »

...
Viimati muutis bertone, 05.08.2008 6:44, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Käi mõnest lähimast tuuningpoest läbi ja saad kõigile oma esitatud küimustele kiire ja täpse vastuse ;)
Odavama otsa "universaal" BOVidel pole minuteada vahet ja parajad hiinakad kõik olenemata välimusest ja värvist....ajavad oma asja ära aga kvaliteettooted pole need alla 1000 või isegi alla 500.- maksvad mänguasjad :roll: Kui paned BOVi ja mitte bypassi siis võib tekkida variant et ajal mil bov rakendub (Käiguvahetusel) võib segu muutuda piisavalt et mootor välja sureks kuna kõik õhk on loetud. (Se pole reegel aga mõni auto võib nii käituda) Paigalduse raskus on kah nii suhteline et võiks küsida kas püksinööbi vahetus on raske ? Füüsiliselt raske pole aga nõuab mõistust ja mõningate seadmete olemaslu (Korralikus garaazis on need ka olemas)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

näiteks kasutaja breakaway'l on üle üks Greddy RS type originaal bow, karbis ja puha. Hind sinna 3000 krooni kanti, aga väga korralik ja hea asi.

Kui ostma hakkad bov'i, siis mina soovitaks vaadata sellist, millel on termotihendiga sulguv mehhanism, mitte koonus. Paigaldamiseks on vaja T detaili, ühesõnaga toru, auk sisse, teine toru (või bovi flants) risti peale.
Vaakumvoolikut, vaakumi jaoks T ühendust ja kahte klambrit ja ongi valmis.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta