Toyota Supra 3.0T Markel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Kuna sel autol on pidevalt kiirendustel probleeme juhitavusega , siis ehk oleks aeg investeerida vedrustusse ka raha?

3st üritusest 2'l on auto käest ära läinud?
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Kasutaja avatar
HoCi
Postitusi: 107
Liitunud: 19.04.2005 13:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas HoCi »

Mina pakun, et dragi rehvi muudavad ebastabiilseks auto nii pika maa peale. Teine asi on kindlasti ka sillaseade, mida ka Markel kohapeal mainis.
Civic VTi-T
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

nii ei ole enam mõtet sõita, ennem kui midagi juhtub.. auto on võimas, aeg on uurida kuidas seda maa peale panna ;) soovin edu.
tormi
Postitusi: 188
Liitunud: 02.04.2005 20:57

Postitus Postitas tormi »

mingi ilge jurakas tiib tuleb taha panna :lol:
Poleerimine
$upr@
Postitusi: 153
Liitunud: 01.05.2008 20:23
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas $upr@ »

tormi kirjutas:mingi ilge jurakas tiib tuleb taha panna :lol:

Mahsurvejõdu oleks vist pigem esiratastele vaja :-D
Aga mulle tundub, et see rada pole lihtsalt nõuetele kohane...
MKIV For Life!
turbobmw
Postitusi: 53
Liitunud: 12.06.2006 8:18

Postitus Postitas turbobmw »

$upr@ kirjutas: Aga mulle tundub, et see rada pole lihtsalt nõuetele kohane...
Teised autod saavad ju ilusasti hakkama. Pigem pole see auto selle raja nõuetele kohane. Iga masin oma liistude juurde(see masin siis kiirenduseks siiski). Kuriks või Krum ei käi ju lõppkiiruse võistlustel, huvitav miks? :roll:
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Kiirendusautodel üldjuhul ülekanne ainult 400m jaoks sätitud. Mingil võislusel läks Kuriksi auto piirajasse juba enne veerandmiili lõppu.

Loodan, et supra juhitavusprobleemid lahendatakse ja autot edaspidigi kiirusvõistlustel näha saab.
Kasutaja avatar
HoCi
Postitusi: 107
Liitunud: 19.04.2005 13:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas HoCi »

see ebastabiilsus tuli ju alles peale 400m. Dragi rehv pole lihtsalt õige 1km ja miili sõitma. Pikemale sõidule oleks paras mingi lai rajarehv.
Civic VTi-T
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Videolt tundub, nagu oleks mingid tavarehvid (teised veljed), kuigi see võib silmapete olla.
Samas Sommmid sõidavad ju ka 300+ kiirustel drag-i rehvidega.

Pigem vast mingi vedrustuse teema või lihtsalt käib jõud ka hoo pealt rehvidest niipalju üle.
Plaadi vahekohtadel on äkki sellise jõuga pidamine kerge kaduma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Tegu siiski dragi slikkidega (Tõsi küll....pisemad kuna pärit ühe teise ES Tuningu auto alt)
(Usun et Markelile meeldiks kui se pläma siit splititaks mujale teemasse)
Viimati muutis jeff01, 23.07.2008 7:45, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

sedasi võib oma autost ja hingest ilma jääda markel.....
- KKD Motorsport - EstPerformance -
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

millega Maxim sõitis siis? et otse püsis
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Sellise jõuga Supra teeb miilil 320+ kmh, seega kui auto otse sõitma saate, siis võib väga põnevaid numbreid Eestis tulla.

Lõppkiirusvõistluse maailma tipud:

YouTube - Boost Logic Texas Mile 2008 371kmh. On kuhu pürgida :)
http://uk.youtube.com/watch?v=mv5HsmKQw9E

Chris Johnson´s GT55-91 PM/Boost Logic Supra // dynoed 1533rwhp // best 1/4 8.49@172mph
Has gone 229.7mph in 1 mile ( Texas Mile event)


Boostlogic 3.4L race stroker engine
Boostlogic race head
Boostlogic T-6 turbo kit w/GT55-91/60mm WG
Boostlogic T-6 intercooler
Boostlogic Big Dog fuel system
Performance Motorsport intake manifold
AEM engine management
Tilton 4-disc clutch
Performance Motorsports modified drive shaft
Stock rear end with TRD LSD
Stock axles
Stock 6-Speed Gearbox
Car weighs 3650lbs with driver
32psi

Seega 1700-1800hj mootorist, tühjaks loopimata tänavaauto, sõitis üritusele ise kohale.
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

HoCi kirjutas:see ebastabiilsus tuli ju alles peale 400m. Dragi rehv pole lihtsalt õige 1km ja miili sõitma. Pikemale sõidule oleks paras mingi lai rajarehv.
Dragi rehvidele kiirusreitngut ei ole.

Mäletan, et GY olevat Top Fueli slikke reitinud 350 mph / 560 km/h.
Kasutaja avatar
HoCi
Postitusi: 107
Liitunud: 19.04.2005 13:28
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas HoCi »

pr8 kirjutas:
HoCi kirjutas:see ebastabiilsus tuli ju alles peale 400m. Dragi rehv pole lihtsalt õige 1km ja miili sõitma. Pikemale sõidule oleks paras mingi lai rajarehv.
Dragi rehvidele kiirusreitngut ei ole.

Mäletan, et GY olevat Top Fueli slikke reitinud 350 mph / 560 km/h.
Ei mõelnudki seda. Pigem mulle tundub, et see pehme dragi slikk hakkab ujuma. Kui miilisõitu vaadata siis algul tundub kõik ilus aga poole tee peal hakkab kuidagi vibama...arvatavasti siis kui ta gaasi järgi annab natuke, et kontrolli tagasi saab. Aga kun raskuskese hakkab ette-taha käima sel hetkel ja dragi slikk pole just hea jäik rehv, ning hakkab nagu akordion mängima, siis tulemus on näha.

See on minu teooria muidugi ainult...võid ümber lükata.
Civic VTi-T
Suletud