BIKE:honda cbr 600f 1990a.+turbo -juss-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Programmeeritavale ajule üleminekut takistaks miski?
Nii spark kui fuel oleks peale väikseid lisamodimisi võimalik ka primitiivseima juhtajuga (Siin foorumiski diy kit müügis)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Nonii Sain siis lõpuks aparaadi tagasi kokku ja ka hääled sisse. aga millegipärast oli jällegi see sama jama, kütet liiga vähe, ei lähe põõrdesse!
Kuna sai pandud ka pisem bena pump, iriidium küünlad, bena filteer, siis arvasin, et asi kuskil seal. Panins siis vana bena pumba tagasi, aga ikka sama jama. Hiljem alles tuli meelde, et sai ka paaki pandud nitro3000. Lasin selle tankla kraami välja ja asendasin välismaise päritolu 92-ga. Tulemuseks oli, et pööret teeb kohe moto rohkem aga ikkagi nagu tsipa vähe, tuleb karpad maha võtta ja nats düüse kaasa aidata, kuna seal veel originaal tüüsid sees. Kuigi bena rõhk tõuseb koos boostiga jääb ilmselt küttest ikkagi väheks.

AA ja vist VG andis ka otsad, kuna ei taha teine rõhku maas hoida, kuigi on keeratud nii maha, et reguleerimis varras käib ilma venitamatta ilusti külge!
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Ei see aparaat taha mul käima hakata, panin jämedamad tüüsid (125) ja ka täpsema bena surve mõõtja. Ja oh imet millegipärast jääb bena rõhk maha ülerõhust :x sai tagasivool paaki suunatud ja isegi kraan ja filter eemaldatud toitesüsteemist, ikka abi ei midagi. Ja ometigi kütte surve regulaator peaks bena survet tõstma baraleelselt boost-ga.
Küünlad täiesti valged, seega bena vähe!!!


Süda jäi kripeldama ja läksin tagasi ratta juurde ja testisin siis kõik rõhu näidikud omavahel ära. Selgus, et see näidik millega ma bena survet mõõtsin valetab ikka oma jagu, hakkab alles ca. 0.25 bar peal näitama ja kui rõhku tõsta siis hakkab viga vähenema.
Võttsin ka bensiini rõhuregulaatori lahti, väga ilus puhas ja korralik oli seest.

Nii, et tuleb ikka osta asjalikke näidikuid poest ja karpale toppida veel suuremaid kütte tüüse!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oli sul seal mingi elektriline pump vahel?
Võimalik, et see ei tule oma ülesannetega toime, muudmoodi rõhk ära kukkuda ei saa.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Mihkel kirjutas:Oli sul seal mingi elektriline pump vahel?
Võimalik, et see ei tule oma ülesannetega toime, muudmoodi rõhk ära kukkuda ei saa.
Paagiväline BMW pump.
Kahjuks üheks probleemiks oli vigane näidik mis ei tahtnud õiget survet näidata, aga seda ikka ei tea miks piisavalt pöörde moto ei lähe. Et kindel olla pumbas siis tuleb korralik sürvemõõtja muretseda, kuid pärineb pump sõitva auto pealt.
Tarvis ka ilmselt veel suuremaid tüüse karpasse.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Peaks vast siia teemasse ka midagi kirjutama, kuna kevad tulemas!
Sai siis jebitud selle aparaadiga omajagu eelmine aasta. ja tulemuseks ei s*ttagi.
Aga jah vähemalt nüüd tean, et vaja on saada bensiini rõhk ülerõhuga suhtesse 3:1 ,et mootor korralikult toimiks!
Sai ka selline regulaator meisterdatud, mis suudab bensiini rõhku tõsta 3X võrreldes ülerõhuga!
http://album.ee/album/288723/50140065
Ja imekombel isegi toimis se regulaator mul paar korda aga millegipärast hakkas ta pärast kütte rõhku töstma ainult 2X.
Sa siis pandud osad kütte voolikud läbipaistvad ja imelikul kombel tagasivoolist jooksid õhumullid :shock:
Kuid pumpa ei olnud näha kül, et oleks mõnu mull jooksnud. Kahjuks polnud läbipaistvat voolikut rohkem, et panna pumba ja regulaatori, et kindlaks teha, kust see õhk tuleb!

Aga ilmselt viga oligi selles õhus mis tekkis süsteemi , et regulaator ei toimetanud 3:1 vaid hoopis 2:1

Kunagiaeg sai ka segukell ostetud, et teada ka ikka on segu või pole. Ostsin tavalise, mitte VB komplekti. Peasi, et teaks kas on segu olemas või mitte.
Aga jah ilma kellata tundus, et segu on piisav aga kui kella külge panin, siis gaas põhjas kukkus ikka näit täiesti peitu.
Aga kui need õnnelikud paar korda oli, kui regulaator toimis 3:1 siis oli karaaš koheselt koledat vingu täis kui piirajasse mootori lasin.
Nüüd on olemas ka tahhokas, et saab ka teada kuna siis turbo puhuma hakkab.

Aga millegi pärast on ratas jäänud karaaši sodikihi alla, keegi jobu on teise projekti jupid peale ladunud!
Tuleb ikka minna seda projekti ka edasi liigutada!
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Ära solvu,aga kohe kahju on lugeda,et sa kogu selle aja ja nu_si jooksul midagi õppind pole ja sellist segast siin peksad !!! Ajamiljonär !!! :roll:
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Vasta