Bmw 320i Turbo --->325i T '84 lukku

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Bmw 320i Turbo --->325i T '84 lukku

Postitus Postitas crisp »

Minu masin siis sihuke. Asi sai ette võetud kuna talvel siin mingi aeg joogi laua taga sai suure häälega välja kuulutatud ja noh kuidas sa ikka oma sõnu sööd...

kuna rahaga nii nagu enamusel pidi masin tulema võimalikult odav.
kokku läkski nii 5000-7000 eeki (ei mäletagi enam)

mootor m20 tüüpi 2,0 surveasta mingi 9,8:1
turbo on kkk pärit omega td pealt k24 sisemise w/g'ga
cooler ja sisselaske torud rando auto pealt
väljalase otse toru lõpus mingisugune subaru pütt
muud nagu ei oskagi rääkida tarka präegu

turbo tuleb taha kuskil 2500-3000rpm ja sealt liigub nobedasti lõpu poole rõhk kuskil 0,5 bar. Mingi kamm on küll ülekandega, aga üritan selle lähi päevil lahendada (vana 3,25 differ 3,91 vastu)

välimus on nii nagu ta on ees mingi läti stange (+ 5-10hp raudselt)
all 15' mim valukad ja laiguline värv

http://www.hot.ee/haapsalus0705/photos/photo14.html
http://www.hot.ee/haapsalus0705/photos/photo15.html
http://www.hot.ee/haapsalus0705/photos/photo16.html
eelmise aasta välimus
Pilt
Viimati muutis crisp, 28.01.2006 14:53, muudetud 7 korda kokku.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

vaatan et jahutus ventilaatorit pole, kas üle pole kuumenend??
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

el vent eespool radikat abix
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

kuu aega mis seda rõõmu oli nüüd siis 1km = 2l õli ja tagant kõik üleni valge... sähh sulle vana turbo...

aga pole hullu tuleb uus ja ehk sipa suuremgi :)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

kas on 100% turbo? ma kah algul ni arvasin :D
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

jahutus vedelik ei kao jahutus süsteemis survet pole...

kui randol turbo lendas oli sama asi (õli kadu ja valge toss tagant)
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

hmm enam nüüd nii 100% kindel ei ole selles, et viga turbos...

viga vist opis õli tagasivoolus... :roll:
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

ise arvasin sama - ei tea küll miks ei ütlenud seda :roll:
kui uuesti sõitma saad, siis peaks kaema tulema. :evil:
Young Dirty Chinaman
Postitusi: 65
Liitunud: 05.03.2005 13:31

Postitus Postitas Young Dirty Chinaman »

sina seisid täna punasel tänaval hesburgeri juures ristmikul, kapott lahti ja ninapidi sees?
või oli see keegi teine valge bmw ja musta pagasnikuga:)
jou
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

kusjuures see pidi keegi teine olema minu masin garaazis momendil
Young Dirty Chinaman
Postitusi: 65
Liitunud: 05.03.2005 13:31

Postitus Postitas Young Dirty Chinaman »

crisp kirjutas:kusjuures see pidi keegi teine olema minu masin garaazis momendil
sa oled oma projektiga siis juba kohalikud rullimehed kuumaks ajanud ja nad tahavad ka välja näha nagu üks kiire musta pagassiga bmw, seega värvivad ise ka pagassid mustaks.

edu
jou
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

niih täna sai siis uus differ 4.45 lsd :-D

ja veel nipet näpet, aga oh häda detonatsiooni lõi sisse... :( peab ikka segu kella ära ostma vaatama mis viga on... juu see 9,8:1 surveaste ikka ei sobi


loodame et mingi aja veel elab see mootor sest garaazis uue mootori ehituseks ettevalmistused käivad (puhastan plokki ja plokikaant) mõni päev peab supleri ja aruvtus masina ligi võtma ja arvutama hakkama... et uuel surve aste kuskil 9 peale saada


ps: minu masin ei ole kiire musta pagassiga bmw minul on lihtsalt musta pagassiga bmw :)
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Kasuta 2,5i 8,8:1 surveastmega plokki.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas 2,5 madala surve astmega mootoril mitte kolbidest surveaste pole?
Kuskil saksa saidil uurisin Rando auto surveastet muutes erinevate kolbide pilte ja seal paistsid küll igal mootoril erinevad olevat.

Pigem tasuks juba 2,5 mootorile üle minna.
Ainult katiga variantidel peaks see 8.8 surveastmega mootor olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

sai siis täna nac garaazis möllatud... turbo ja flants käisid maas korra sai mingi sumpsi pasta sinna vahele topitud... (gaasid tulid vahelt läbi natca)

sai ära mõõdetud kompresioon silindrites ja enda imestuseks olid tulemused ok 11,8-12,0 kõikumine väga väike niiet heaseegi


lootsin selle sumpa "tihendamisega" saada lahti oma boostitamise probleemist nimelt siin paar kolm päeva selline mure et rõhku hakkab lööma alles kolmanda käiguga ja sedagi väga väga vähe.... :? aga oh häda panin kokku mõtlesin et mul nüüd ilge püss läksin testima aga kui ennem lõi vähemalt kolmdaga midagigi siis nüüd on täitsa 0. 5. käik põhja gaas ja ei midagi...


mõistus otsas kas võib viga olla turbo??? loksu pole ja keerleb ilusti... :?:

või kuidas kontrollida w/g seisukorda? kkk turbo k24 w/g on sisene...endal mõistus otsa korral tahaks juba 0,5-0,6 bar'i.... :cry:
Suletud