Väljalaskeklappide materjal

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Väljalaskeklappide materjal

Postitus Postitas Aare »

Selline küsimus - kui turbotada vabahingavat, kas väljalaskeklappide vahetus kuumakindlamate (nt roostevaba) vastu on "must be" või saab siiski hakkama ka tavaliste seeria terasklappidega? Tegu bmw 3.5 R6 mootoriga. Roostevabad klapid on olemas ka, kuigi suuremad -st nende sisse istutamiseks tuleb hakata pesasid (ja porte) ringi tegema. Et lihtsalt vähese kasuteguriga tööd mitte teha....
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Minuteada 99% porjektidest sõidavad originaal klappidega.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Stock klapid kestavad täiesti normaalselt eeldusel, et süüde pole liiga hiline ja segu samal ajal liiga rikas (ehk siis EGT'd peaksid mõistlikkuse piiresse jääma).

On muidugi autosid, millel stock klapid pole just parimad turbo puhul, aga M30 mootori kohta pole küll midagi halba kuulnud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
likoor
Postitusi: 31
Liitunud: 23.11.2006 20:42

Postitus Postitas likoor »

Veidi OT, kuid siiski puudutab klappe: Keegi kunagi mainis, et näiteks mosse mootoril põlevad (sulavad) klapid, kui kasutada 98 bensiini. Tõsi või BS?
Aare
Postitusi: 78
Liitunud: 30.12.2007 20:46
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Aare »

Mitte ainult 98, vaid kõik pliivabad bensiinid pole minuarust sellele mootorile meeltmööda. Kui need 92-93-d müügilt kadusid, siis 95-ga muutusid selle klapid väga kiiresti hõredaks. Midagi otseselt ära ei põlenud, aga kõva soveldamist tahtis küll saada. Ehk jupid on tehtud piisavalt s***st terasest ja kui pliijäägid neid enam ei "määri", siis algab kiirendatud kulumine. Kuna enamik mossede omanike (pensionärid) on ilmselt rahul, kui auto vähemalt käima läheb, siis sõidetakse nende poolkõvade mootoritega aastaid.

Sama kamm on ka igasugu klassikaliste autodega, millede hulka konstrueerimisaastat vaadates (60ndate keskpaik) mosse kindlasti kuulub. Välismaal kasutatakse lausa mingeid pudelis müüdavaid bensiinilisandeid (lead substitute) või tehakse mootorile "unleaded conversion" - klapipesade ja klappide asendus. Olin kunagi Classic and Sports Car'i pidev lugeja ja vähemalt Inglismaal jooksis see teema küll läbi.
Vasta