Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Siin on ülevaade meie sõitudest Lätis, mis andis meeskonnale kõvasti enesekindlust juurde.
http://www.youtube.com/watch?v=kdlgKjR_yZc
http://www.youtube.com/watch?v=JiGlxD_RhT4
http://www.youtube.com/watch?v=WUBdDDP9NO4
http://www.youtube.com/watch?v=lSKPEmFaZik
http://www.youtube.com/watch?v=kdlgKjR_yZc
http://www.youtube.com/watch?v=JiGlxD_RhT4
http://www.youtube.com/watch?v=WUBdDDP9NO4
http://www.youtube.com/watch?v=lSKPEmFaZik
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Hetkel ilma seadistuseta julgesime panna 8500rpm, kuid realselt 8000 0li max. Ja kehva pidamise tõttu oli 1 ja 2 käik 1,4bar ja 3 käik 1,6 ja korra proovisime ka 3nda käiguga 1,7bar ära ja kohe ka 10,0 aeg. Ootan huviga 2,5bar proovimist, kuid arvan, et meie radadel pole sellega midagi teha.
Muidugi annaks 10000rpm-i suure efekti, sest praegu jäi 1 käik veidi lühikeseks.
Peale ühte Lätis tehtud sõitu tõmmati auto ka kaalule ja kohe korrutati turbo ja nitro koefitsendiga elimineerimine. Auto nimelt oli nende sõnul 50kg alakaaluline. Meie reeglite kohaselt on kaks korda sama palju ülekaaluline
Koos minuga oli 1380kg
Peale seletamist, et me ei sõida nitroga, jäädi õnneks rahule. Huvitav, et Balti karikal on igas riigis eri reeglid.
Kasutame ju nitrot vaid stardipöörde saavutamiseks. 2500-4500rpm
Muidugi annaks 10000rpm-i suure efekti, sest praegu jäi 1 käik veidi lühikeseks.
Peale ühte Lätis tehtud sõitu tõmmati auto ka kaalule ja kohe korrutati turbo ja nitro koefitsendiga elimineerimine. Auto nimelt oli nende sõnul 50kg alakaaluline. Meie reeglite kohaselt on kaks korda sama palju ülekaaluline

Peale seletamist, et me ei sõida nitroga, jäädi õnneks rahule. Huvitav, et Balti karikal on igas riigis eri reeglid.
Kasutame ju nitrot vaid stardipöörde saavutamiseks. 2500-4500rpm
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Kuna tegemist on nn. automaatkäigukastiga, siis on kasti turbiin on tehtud küll 5500rpm, kuid ilma nitrota meie mootor seda kiiresti saavutada ei jõua, ning startides ei ole boosti ja ka jõudu.
Hetkel lükkan parema jala sirgeks ja aju annab vahemikus 2500-4500rpm lisaks veel 60hp NOSSI, mis hetkega annab mulle näiteks 1,4bar kohe stardis.
Kui jääksin ootama mootori enda pöörde tõstmist, siis oleks teine mees juba kaugel.
Loodame, et peale soome tynotamist saame NOSist lahti, sest ülejäänud sõit toimub nagunii ilma.
Hetkel lükkan parema jala sirgeks ja aju annab vahemikus 2500-4500rpm lisaks veel 60hp NOSSI, mis hetkega annab mulle näiteks 1,4bar kohe stardis.
Kui jääksin ootama mootori enda pöörde tõstmist, siis oleks teine mees juba kaugel.

Loodame, et peale soome tynotamist saame NOSist lahti, sest ülejäänud sõit toimub nagunii ilma.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Viljaril ja Markelil vaja juba jälle oma signatuuri muuta 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Pigem jääb tema ikka üksi sinna.Meid siin sekundis kokku vaid 3 nüüd. mina sina ja sangernebo

Võistlus sujus meil väga hästi ja mingeid tehnilisi viperusi ei esinenud. Meie tiim pani seekord kõik välja, mis sellel hetkel panna oli ja pean neid selle eest tänama, sest ilma Karoli,Marguse ja Tõniseta ma nii kiiresti ei sõidaks. Ja suured tänud fanclubile, kes toetavad meid igal võistlusel.
Haapsalus alustasime tagasihoidlikult ja kasutasime sama seadet, mis Lätis 10,0 sõidus. Kohe tuli ka 9,9, mis iga sõiduga kahanes. 9,5 andis lootust, et tuleb ka enamat, kuid jõudu jäi väheks ja pimesi peale keeramisest ei tahtnud ma kuuldagi.
Eks tuleb minna stendi, sest el. aknaid ma eemaldama veel ei hakka.

Maksimaalseks rõhuks jäi 1,8 bar-i ja nossi kasutasime kuni 5000rpm-i, mis ergutas meid stardi hetkel.
Tahaks veidikenegi tempot alandada, kuid B-klass on ikka pungil rajusid mehi, kes kõik tahavad võitu endale, kuid meie ei anna seda mitte ilma lahinguta käest.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h