ja 400nm seda siis chipi ja 3" downpipega. Ei originaal sisuga paristavad kuskile 340hj nagu noored jumalad need 1.8T. Üldiselt oluliselt odavam tuunida kui audi vana 20v r5 2.2 kronuBox kirjutas:Hiljuti soomes saadi originaal fööniga juba 278 hpMingi 250 hp jutt on BS . Aga su hing ihkab ilmselt rohkem juba. Sa tead küll kes mis ja kelle chipp:) Täiesti piisav sellisele putukale ju.
Audi S3 1.8T Frets
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Originaali kohta pole viga, ennast huvitaks küll sada heppa rohkem.
Praegu käsil masina uuendamine , nii väljast kui ka kapoti alt. Eks paistab mis pärast seda saab.
Fred.


Praegu käsil masina uuendamine , nii väljast kui ka kapoti alt. Eks paistab mis pärast seda saab.
Fred.
tmac kirjutas:ja 400nm seda siis chipi ja 3" downpipega. Ei originaal sisuga paristavad kuskile 340hj nagu noored jumalad need 1.8T. Üldiselt oluliselt odavam tuunida kui audi vana 20v r5 2.2 kronuBox kirjutas:Hiljuti soomes saadi originaal fööniga juba 278 hpMingi 250 hp jutt on BS . Aga su hing ihkab ilmselt rohkem juba. Sa tead küll kes mis ja kelle chipp:) Täiesti piisav sellisele putukale ju.
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
uurisin natuke Siuke muhe pakett täitsa olemas
Max. power 420 hp (309 kW) vid 5460 r/min
Max. torque 448 lb-ft vid 5050 r/min
Changes New E-proms in ECU, turbo, exhaust manifold with separate wastegate, intercooler, injectors, high flow air filter, modification of charge air hoses and pipes, porting of cylinder head, new piston rods, crankshaft, pistons, camshafts, separate oil cooler for Haldex-system. Requires some reinforcements of the transmission


Hinna peab mõtlema
Max. power 420 hp (309 kW) vid 5460 r/min
Max. torque 448 lb-ft vid 5050 r/min
Changes New E-proms in ECU, turbo, exhaust manifold with separate wastegate, intercooler, injectors, high flow air filter, modification of charge air hoses and pipes, porting of cylinder head, new piston rods, crankshaft, pistons, camshafts, separate oil cooler for Haldex-system. Requires some reinforcements of the transmission


Hinna peab mõtlema
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Nu sellise komplekti hind ei jää mitte alla 100K vaid pigem kõvasti üle selle... kisub sinna 200K tuuri juba mul tunne.tmac kirjutas:uurisin natuke Siuke muhe pakett täitsa olemas
Max. power 420 hp (309 kW) vid 5460 r/min
Max. torque 448 lb-ft vid 5050 r/min
Changes New E-proms in ECU, turbo, exhaust manifold with separate wastegate, intercooler, injectors, high flow air filter, modification of charge air hoses and pipes, porting of cylinder head, new piston rods, crankshaft, pistons, camshafts, separate oil cooler for Haldex-system. Requires some reinforcements of the transmission
Hinna peab mõtlema
Ei ole just kõikse odavam moodus, jõulisa on muidugi mehine kah samas.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
See, et tmac oskab netti kasutada, ma ei kahtle 
copy/paste dahlback'i kodukalt:
---
Max. power 420 hp (309 kW) vid 5460 r/min
show dyno test
Max. torque 448 lb-ft vid 5050 r/min
show dyno test
Changes New E-proms in ECU, turbo, exhaust manifold with separate wastegate, intercooler, injectors, high flow air filter, modification of charge air hoses and pipes, porting of cylinder head, new piston rods, crankshaft, pistons, camshafts, separate oil cooler for Haldex-system. Requires some reinforcements of the transmission.
Price incl. installation 31085 EUR excl. VAT
Note The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory.
---
488k on selline summa, mis ma arvan, et väga-väga sobib Fretsile
tmac sebib nüüd natuke alla ja summaks saame ...


copy/paste dahlback'i kodukalt:
---
Max. power 420 hp (309 kW) vid 5460 r/min
show dyno test
Max. torque 448 lb-ft vid 5050 r/min
show dyno test
Changes New E-proms in ECU, turbo, exhaust manifold with separate wastegate, intercooler, injectors, high flow air filter, modification of charge air hoses and pipes, porting of cylinder head, new piston rods, crankshaft, pistons, camshafts, separate oil cooler for Haldex-system. Requires some reinforcements of the transmission.
Price incl. installation 31085 EUR excl. VAT
Note The software maintains full functionality in terms of diagnostics, engine protection and fault code memory.
---
488k on selline summa, mis ma arvan, et väga-väga sobib Fretsile

tmac sebib nüüd natuke alla ja summaks saame ...

609Nm on põnev number. 420hj juures 1.8T mootorist üle 600 väänet saada on ikka päris enneolematu näitaja - peab väga vinge kaane, õigete spekkidega turbo ja ülitäpse seade kombinatsioon olema.Max. power 420 hp (309 kW) vid 5460 r/min
show dyno test
Max. torque 448 lb-ft vid 5050 r/min
show dyno test
Dahlback'i hinnad on meie turgu silmas pidades anekdoodi tasemel, sama raha eest saab siin ehitades VAG toodangu austaja enda S2 Audiga lõdvalt veerandmiilil 10s aegasid paugutada.
Nii nüüd masin läbinud põhjaliku uuendus kuuri. Sai asi põhjalikult tehtund nii välimusega , kui ka mootoriga.
Mootor käis siis maas, vahetasin uute vastu kõik mis võisid olla kulunud (kepsusaaled, kolvirõngad, hammasrihma+rullikud, genekarihma+rullikud, kõik tihendid) lisaks käis kaan portimises ning klapipesade freesimises ja klapi juhtpukside vahetuses. Sai ka paigaldatud uus turbo garret GT2871R ja uued suuremad pihustid Simens dekad 680cc. Alla sai kolme tolline sumps otsast lõpuni, tagaosa simonsi oma ja esiosa home made (tänud Riivole fordikeskusest), vahele panin ka kolme tollise katalüsaatori , et oleks ikka tänava kõlbulik.
Käigukast käis laagrite vahetuses , kuna tundus ennem natuke häält tegevat, nüüd nagu parem.
Kere sai üleni ülevärvitud ning lisaks veel mõned audi tunnused külge. Vahetusse läks veel esiklaas, mõned liistud ja paar karpi mis olid kivide poolt kahjustada saanud.
Seadistamas sai käidud soomes, kus asi võttis aega pooltest nädalat , kuna aju ei tahtnud sisse lasta tänu sinna eelnevalt paigaldatud chippist. Lõpuks siiski õnnestus ümber progeda. Soomes käigu eest olen tänu võlgu eesti bmwde tuunijale Eero Pesurile.
Pingis mõõdeti 320hj, aga lõpp jäi lahjaks kuna originaal benapump ei jõudnud nii palju anda kui vaja, häälestati nii , et kui hiljem lisan juurde ühe pumba siis peaks masinal olema ~350hj. Nüüd on lisatud ka vajalik pump ning autol peaks siis olema umbes 350hj. Soomlane tahab ühekorra seda masinat veel näha, et lõplik häälestus teha lisa pumbaga ja siis peaks selguma ka täpsed dyno tulemused.
See peaks lühidalt vist enam vähem kõik olema praegu. Lisan veel mõne pildi auto välimusest hetkel, hiljem panen ka töö käigust mõne foto.





Mootor käis siis maas, vahetasin uute vastu kõik mis võisid olla kulunud (kepsusaaled, kolvirõngad, hammasrihma+rullikud, genekarihma+rullikud, kõik tihendid) lisaks käis kaan portimises ning klapipesade freesimises ja klapi juhtpukside vahetuses. Sai ka paigaldatud uus turbo garret GT2871R ja uued suuremad pihustid Simens dekad 680cc. Alla sai kolme tolline sumps otsast lõpuni, tagaosa simonsi oma ja esiosa home made (tänud Riivole fordikeskusest), vahele panin ka kolme tollise katalüsaatori , et oleks ikka tänava kõlbulik.

Käigukast käis laagrite vahetuses , kuna tundus ennem natuke häält tegevat, nüüd nagu parem.
Kere sai üleni ülevärvitud ning lisaks veel mõned audi tunnused külge. Vahetusse läks veel esiklaas, mõned liistud ja paar karpi mis olid kivide poolt kahjustada saanud.
Seadistamas sai käidud soomes, kus asi võttis aega pooltest nädalat , kuna aju ei tahtnud sisse lasta tänu sinna eelnevalt paigaldatud chippist. Lõpuks siiski õnnestus ümber progeda. Soomes käigu eest olen tänu võlgu eesti bmwde tuunijale Eero Pesurile.
Pingis mõõdeti 320hj, aga lõpp jäi lahjaks kuna originaal benapump ei jõudnud nii palju anda kui vaja, häälestati nii , et kui hiljem lisan juurde ühe pumba siis peaks masinal olema ~350hj. Nüüd on lisatud ka vajalik pump ning autol peaks siis olema umbes 350hj. Soomlane tahab ühekorra seda masinat veel näha, et lõplik häälestus teha lisa pumbaga ja siis peaks selguma ka täpsed dyno tulemused.
See peaks lühidalt vist enam vähem kõik olema praegu. Lisan veel mõne pildi auto välimusest hetkel, hiljem panen ka töö käigust mõne foto.





Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093