Passatil õlirõhu probleem
Passatil õlirõhu probleem
Mure selline,et Passat 1.8T 1997.a. viskab õlitule põlema,kui õlisurve on 2,5bar-i ja ülesse,kui lasta tagasi tühikäigule,kustub tuli ära. Kompuutrisse viskab sellise kirja(Stop Ölstand Prüfen).Õlitase on normis. Külmalt käima pannes on surve kuskil 4bar-i, soojalt on kuskil 1,2bar-i, kas see on OK või ei?
Viimati muutis Capa, 01.07.2008 14:00, muudetud 1 kord kokku.
Vaheta/kontrolli õlirõhu andur üle. VW-AUDI grupi autode tüüpviga.
Ja pealkiri seosta ikka teemaga ära, vastasel juhul ei ole sellel teemal mõtet!
Ja pealkiri seosta ikka teemaga ära, vastasel juhul ei ole sellel teemal mõtet!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas Passatil on see andur ainult õlifiltri juures või on neid andureid kuskil veel?
Õlifiltri juurest võtsin anduri ära ja panin manomeetri külge, see näitas rõhku tühikäigul 1,2 bari ja pööretel kuni 5 bari. Aga kompuutris näitab endiselt "ölstand prüfen". Juhtme anduri tagant ära võtmine ei näita kompuutris mingit muutust. Kas on võimalik, et kompuutrisse läheb info õlirõhu kohta kuskilt mujalt?
Õlifiltri juurest võtsin anduri ära ja panin manomeetri külge, see näitas rõhku tühikäigul 1,2 bari ja pööretel kuni 5 bari. Aga kompuutris näitab endiselt "ölstand prüfen". Juhtme anduri tagant ära võtmine ei näita kompuutris mingit muutust. Kas on võimalik, et kompuutrisse läheb info õlirõhu kohta kuskilt mujalt?
Neil ilmselt mitu andurit ikka.
Juba vanadel VW-del oli tühikäigu ja pöörete õlirõhu andur eraldi.
Kiireima info saad ilmselt Saksa Auto varuosaletist.
Juba vanadel VW-del oli tühikäigu ja pöörete õlirõhu andur eraldi.
Kiireima info saad ilmselt Saksa Auto varuosaletist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei, õli tempi ei näita.
See jama hakkas nats enne turbo vahetust,turbo oli muidu täitsa läbi.
Vahetasin ära ja kõik on OK aga õlituli ikka vigurdab. Äkki jäi mingi veakood mälluja see jamab? Diagnostika vennad ütlesid,et diagnoosimisest ei ole tolku,et vahetagu ikka andurid ära. Leidsin ainult ühe, kus on teine?
See jama hakkas nats enne turbo vahetust,turbo oli muidu täitsa läbi.
Vahetasin ära ja kõik on OK aga õlituli ikka vigurdab. Äkki jäi mingi veakood mälluja see jamab? Diagnostika vennad ütlesid,et diagnoosimisest ei ole tolku,et vahetagu ikka andurid ära. Leidsin ainult ühe, kus on teine?