Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
MeelisV
Postitusi: 64
Liitunud: 31.12.2006 14:12

Postitus Postitas MeelisV »

kuidas autol läheb ?
pühapäeval oli seis kuidagi lahja
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Mis pumpasid sa IC vee jaoks kasutad ja kust neid saada hea hinnaga.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Testipäeval oli auto seadistatud vaid kuni 3000prm ja 0,5 bar hoidis ka.
Proovisin tänavarehviga ühe proovisõidu teha ja tulemuseks oli üllatavalt hea aeg 12,5 181km/h Rattad ei käinud kordagi ringi ja auto oli väga stabiilne.
Tagatipuks purununes hiljem hammasrihma pingutusrulli polt ja klapid jooksid hirmkallil mootoril pähe. Hea, et juhtus kohapeal paarutades, mitte täiskoormusel. Vahetamist vajavad vaid klapid.
Praeguseks on asendusmootor vahel ja ootab paugutamist. Kahju, et ei saa esimesel sõidul maksimumi autost võtta.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Mis pumpasid sa IC vee jaoks kasutad ja kust neid saada hea hinnaga
.

Kasutan analoogset pumpa, nagu kasutatakse Webasto vee ringlemiseks.
Hind on neil tavaliselt umbes 2000-3000kr
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Selge, tänud.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

RICE BURNER kirjutas:
Mis pumpasid sa IC vee jaoks kasutad ja kust neid saada hea hinnaga
.

Kasutan analoogset pumpa, nagu kasutatakse Webasto vee ringlemiseks.
Hind on neil tavaliselt umbes 2000-3000kr
Webasto ja sarnased järeljahutuspumbad on suht 6nnetud.
Hangi selline :
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

kas õige mootor peal? sõitma tartu tulete?
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

küla peal liiguvad jutud, et fairlady on tartus stradis!
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Õige ta on, et oleme stardis.
Eile küll saime vale nukaseadistuse tõttu 1000cc pihustid 670hp juures maximumi. Täna keerasin overlapi väiksemaks, et kogu bensiin jälle summutisse ei lendaks ja homme jälle dynosse.
670HP on ju naljanumber.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Tartus oli autol vaid umbes 1,2bar 400hp, kuna rohkemaks bensiini ei jätkunud. 7000rpm ja 1000cc pihustid olid 100% lahti.

Parim aeg 11,2sek, mis on paljulubav arvestades, et eelmisel aastal sellise aja sõitmiseks oli vaja 700-800hp kindlasti.
Vigane bensiinirõhu regulaator mis rikkusid ära nägematul hulgal dynoaega ja ka võistluse, on praeguseks vahetatud.

Leedus proovime autot ka veidi sihtotstarbeliselt kasutada.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis firma kütuserõuregulaatoriga oli tegu?

Ühesõnaga regulaator tõmbas kütuserõhu alla või piiras kütusekogust?

Muidu on nagu võimatu, et 6sil. mootoril 1000cc pihustid 400hp juures otsa saavad.
100% juures 6sil mootoril peaks 0.55bsfc juures nendest pihustitest ~1000hp tarbeks piisama.
80% duty juures ~800hp tarbeks. Seega oli kütuse pealevool takistatud?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

RICE BURNER kirjutas: Vigane bensiinirõhu regulaator mis rikkusid ära nägematul hulgal dynoaega ja ka võistluse, on praeguseks vahetatud.

i told you so :)

ei tasu kasutada odavaid asju. Kui ehitad 1000hp autot ja siis kasutad seal replica bensurõhu regulaatorit...
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Regulator, mis küljes oli ei tõstnud 1:1 bena rõhku, vaid hakkas värelema suure rõhu juures. Pealevooluga probleeme ei täheldanud.
Hetkel uue regulaatoriga on a/f väga palju rikkam juba madalal koormusel.
Ärge ostke odavat jama kokku, tuleb kokkuvõttes kallim
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Oluline on seda teada, et samade kiiruste juures eelmine aasta auto vibas mööda rada, kuid nüüd sõitis täitsa otse.
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Leedus käidud ja tulemeusega peab rahul olema.
Sai sõidetud kogu võistluse teise aja ja auto seadistatud 1,4bari peale.
Libedal asfalt rajal saime kogu raja ulatuses teha musti triipe, mis sellest hoolimatta tõi stabiilse 10,7seki ja 225km lõppikiiruse. Kõigi eelduste kohaselt pidime finaalis kohtuma 10,3 sõitnud Leedukaga, kuid meie autol jooksis esimeses finaalsõidus starter peale, millel kõik hambad irdusid. :? Järgmisesse starti jäime remondi tõttu hiljaks ja nii me lõpetasimegi.
Üle pika aja polnud mingit üleliigset pinget. Peatvaatajatele pakkusid Eesti autod kõvasti huvi, sest seal ei näe vist tihti pidurdusvarjudega paukuvaid elukaid. 400m pidurdusmaa oli ka ekstreemne. Hea, et vari töötas.
Loodame meeskonnaga väga, et see rada oli viimane, kus pidamist ei ole, sest rõhku keerata veel pole saanudki.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Vasta