Eilne päev läks suht halvasti, testsõidus peale burnouti, sai startides jagu jah tõenäoliselt käigukasti peavõllist. Start u. 6000 rpmi, rõhk tagarehvides 1 bar et jõuaks ratta ringi võtta. Kõik käigud lähevad ilusti sisse, aga kardaan ringi ei käi.
Uued uudised: Saime enamvähem jagu rpm-i spaikimise probleemidest (Hetkel max 7500, siis millegipärast kukuvad pöörded 6400 peale), seda siis takisti paigutamisega VR sensori vahele.
Samas tekkis paar päeva tagasi õlirõhuga probleem, kus õlirõhk kukkus 2x

Võtsime alt lahti, sai ülekontrollitud õlipump ja kõik muu, kokkupannes uue filtriga saime õlirõhu tagasi. Tühikäigul 3 bari u. 3000rpmil 5 bari.
Nüüd ei teagi, kas see hooaeg hakata enam leiutama teist käigukasti alla või panna korra veel Fiati kast alla. 1 võistlus ju ainult veel.