Lada 2101, 1971, Valdz

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mille järgi te huupi 3 astet külmemat küünalt valite?
Indrek selgitas miks tema seda valis aga need autod mille järgi võrdlus käis ja see setup mida ta esialgu silmas pidas olid ikka parajalt erinevad praegusest.
Asja võiks IMO ikka konkreetse setupi järgi valida ehk siis küünalde järgi vaadata.

IMO pole mõtet mingit racing küünalt enne üldse sisse toppida, kui tühikäigul ja ligt loead-il esialgu töristades normaalne segu.
Antud hetkel on vaja 1000cc pihustite juhtimine tühikäigul heaks saada, et küünlaid ära ei tahmaks.
Tundub et MS-iga see pihustite parameetrite ja PWM sättimine ei olegi nii kerge kui Vems-iga.
Võimalik, et vahe on pihustite juhtimises/softis, kuna Vems-il tundub selleks rohkem parameetreid olevat.
Tean, et Kuuno on saanud poole suuremad pihustid Vems-iga ilusti toimima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Mina valisin tegelikult küünla puhtalt ainult chipi tootja soovitusel. Kuna kaks satsi densosid läks peesse ja kolmandat komplekti ei näinud mõtet osta. Panin need NGK B8EGV's sisse ja kõik toimis ilusti, kusjuures suurema boostiga kui Denso Iridiumiga... 22 oli nende küünalde temperatuuri markeering võibolla oleks pidanud külmemad panema. Ei tea...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Pole mõtet üle mõelda, NGK tavaküünlad (BP7ES jt) töötavad kõrge boostiga VÄGA hästi. 7 on täiesti ok kuumusindeks sellise stupi puhul nagu valdzil ja vahelejättude põhjust tuleks esimesena otsida tegelikult juhtmetest ja kindlasti poolide dwell kriitilise pilguga üle vaadata (nii vähe kui võimalik ja täpselt nii palju, et maks. koormusel vahele ei jätaks).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Dwell jäi 3.0ms + siis correctionid, mida peast ei mäleta ja mida ilmselt tava sõidul väga ei kasutata.
Tegelikult oleks pidanud jah poole vahepeal katsuma peale tallamist, et kui soojad nad on.
Teine variant on veel netist nende BMW COP-ide kohta veidi infot otsida.

See vahele jätmise probleem tuli nagu päris lõpus, paar sõitu enne kui auto treilale lükkasime.
Segust oli näha, et muidu oli enamvähem ilus ühtlane ja hetkeks oli spaike sisse visanud kohati.

Kõige rohkem muret tekitab see RPM spaikimine.
Võiks ju arvata, et näiteks fuel cut-i rakendumisest tõmbas korra pöörde 500rpm alla aga ei usu ja
vähemalt üks kord näitas asi ka 5500rpm juures hetkeks 0rpm.
See nagu jätaks muud teooriad kõrvale ja suunaks trigger errori poole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Ma juba ootan huviga laupäeva. Loodetavasti oled rajal!?

Mis plokikaane polte sa kasutad ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Oleme ikka rajal.

Poldid: GC head 12.9 grade race, forged head, rolled thread, 8v TC. Peaks suht head olema, sai paigaldatud ARP keerme "pastaga".
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Vägev. Sõida vähemalt minu aeg üle :D

10'sed poldid ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Box
Postitusi: 45
Liitunud: 05.01.2007 10:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Box »

12,5 hakkab vaikselt tulema juba:)
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Box kirjutas:12,5 hakkab vaikselt tulema juba:)
Ma ise ka jummala rahul. :-D
Parim sõit siis:
ET: 12.587 sek
60ft: 2.012 sek
Lõppkiirus: 178.11km/h
Tqhq kalkulaatori järgi on 298irwhp (internet rear wheel horsepowerit).


Muidugi see hetk kus käigukast saba andis (2 käik lõpp), oli meeleolu päris masendav, kuna ei saanud aru mis juhtus. Kahju et endal EKG-d küljes ei olnud, süda vist jättis mitmeid lööke vahele. Kuna proovisin käivitada mootorit ja see käima ei läinud, ning mingi kolin oli sees, siis kahtlustasin hullemat - mootor. Aga kokkuvõttes oli see parim asi mis katki minna sai liikuvatest osadest. Krõbisedes sai isegi eliminaatoris sõidetud ja oma punktid kätte saadud.


Homme vahetame käigukasti ja proovime parandada cooleri jahutust, 400m lõpuks on MAT 60C, kuigi langeb 10 sekundiga 34C peale.

VR andur tuleb ka üle vaadata, käiguvahetusel on ikka rpm spike-d sees (pöörded kukuvad hetkeks nulli).

Nädala lõpus sõidame Leetu BHRA Baltic Cup-ile. Loodame et uus käigukast peab liimiraja rõõmudele vastu. :?

Tervitades,
Kopikas Racing Team - KRT :)
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Tubli tulemus! Videot? :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
m2tu
Postitusi: 15
Liitunud: 24.06.2008 22:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas m2tu »

http://www.youtube.com/watch?v=Cv2lB0DvtIo


Ainuke video üldse mis raadilt on.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Video järgi paistab et startides kannataks nagu tugevamaltki tallata. Võttis nagu korra hinge kinni ja siis alles kukkus kihutama... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Üks küsimus jäi vaevama... su masinal olid all dragi šlikid... miks sa neid soojaks ei ajanud? polnud tarvidust või hoiad veel masinat?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
m2tu
Postitusi: 15
Liitunud: 24.06.2008 22:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas m2tu »

Ma küll kohal ei olnud, aga pildi järgi vaadates need küll ei ole dragi slikid.

Edit:Kirjavead
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

m2tu kirjutas:Ma küll kohal ei olnud, aga pildi järgi vaadates need küll ei ole dragi slikid.

Edit:Kirjavead
Parandage kui ma eksin, aga minu meelest olid kõige ehtsamad Hoosieri slikid.

Õhtul üritan netti lükata ka kopika videod. Ega ma rohkem väärt filmimist ei leidnudki kui kopida, HP audi ja Viljari sõidud...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Vasta