Nissan 200 SX '91 RFL

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Mul oli näiteks 343lb-ft @ 3800rpm. Ma vaatan, et 500rpm varem kui sul 28R'iga. Huvitav kas 200cc töömahtu mõjutab nii palju ? Või on pigem asi teistes faktorites nagu nukad, seade jne.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ragnar kirjutas:Mul oli näiteks 343lb-ft @ 3800rpm. Ma vaatan, et 500rpm varem kui sul 28R'iga. Huvitav kas 200cc töömahtu mõjutab nii palju ? Või on pigem asi teistes faktorites nagu nukad, seade jne.
Kindlasti on faktor ka boostcontroller ja WG aktuaatori seade ja vedru.
10% töömahtu mõjutabki seda ca 10%. Tanelil annaks tibake spooli parandada rikkama seguga neil madalamatel pööretel - praegu oli seal vahemiks 13.7 kanti vist?
Ülekandekaod on teil kah erinevad ja lisaks miljon muud parameetrit.
Ma ei usaldaks ka võrdlust max torq rpm vs max torq rpm.
Tal on sel graafikul 343lb-ft @4050rpm vms ja eeldan, et sul on 2L motoga, mis on ca 8% (150cc) suurem, seega oleks tal väga julmalt kalkuleerides :lol: sama kubatuuriga sama pöördemoment 3725rpm, mis sul on 3800 peal. Kui sul pikema kestusega nukid, siis võib tõesti olla, et spoolib algul vähe kauem - aga samas suurem tõus peaks jällegi läägi vähendama.
Tahaks kah, et saaks kõike võrrelda - isegi minu ja Taneli samas dünos võetud graafikuid raske võrrelda, et leida 28RS ja 2876R täpset vahet. Kuna esiteks mul teised nukid, tal meh.tõukurid, ja portimine ja kõik torud kah erinevad - rääkimata seadest. Aga noh mingit aimu saab, lootes et kõik teised erinevuse on üks ühel parem teine asi teisel parem - ehk nullivad üksteist ära.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tavaliselt hoitakse alguses segu lahjemana, et kuumust tekitada ja selega spool-up-i parandada.

Kusjuures Taneli graafik on tunde jäärgi võrdne minu Subaru omale.
Normaalne oleks kui graafik tõuseks 1000rpm varem.
Sellise spool-up-iga graafik oleks mingi 500hp autole normaalne IMO.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Tavaliselt hoitakse alguses segu lahjemana, et kuumust tekitada ja selega spool-up-i parandada.

Kusjuures Taneli graafik on tunde jäärgi võrdne minu Subaru omale.
Normaalne oleks kui graafik tõuseks 1000rpm varem.
Sellise spool-up-iga graafik oleks mingi 500hp autole normaalne IMO.
Kas GT28 ei viita 2.8L mootorile? Ja 2.8L oleks sama effektiivsuse juures 1500RPM varem boosti üles saand. Milleks on varem vaja? Madalatel pööretel ei saa ju kastid piisavat õlitust, eriti jaapani autodel - olen kuulnud. Nm ju isegi alla 2500RPM suurem kui enamikel 2L NA mootoritel.
Kui lahja on sinu jaoks lahja segu, mis kõige kiiremini spoolib? Ise arvaks, et tiba üle max pow afr'i toodaks enim gaase, millega spoolida IMO
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Madalamat spool-i on vaja selleks, et linnas mugavam ja funim sõita oleks.
Mulle on see oluline, kuna ühelegi võistlusele ilmselt oma olemuse tõttu ei jõua.
Nilbe on linnas käike lappama hakata, kui kuskile vahele vaja süstida on.

See kui lahja hoida oleneb ilmselt mootorist ja turbost. Tunde värk.
Ei julge mingeid numbreid välja hõisata, kuna ei saa Vems-i kella näidus hetkel kindel olla.
Aga mingi 14 tuuri ja alla oli algul. Sealt maalt kust juba päris kiiresti boost kasvama hakkab võib vast kohe normaalse segu peale tagasi tõmmata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Madalamat spool-i on vaja selleks, et linnas mugavam ja funim sõita oleks.
Mulle on see oluline, kuna ühelegi võistlusele ilmselt oma olemuse tõttu ei jõua.
Nilbe on linnas käike lappama hakata, kui kuskile vahele vaja süstida on.

See kui lahja hoida oleneb ilmselt mootorist ja turbost. Tunde värk.
Ei julge mingeid numbreid välja hõisata, kuna ei saa Vems-i kella näidus hetkel kindel olla.
Aga mingi 14 tuuri ja alla oli algul. Sealt maalt kust juba päris kiiresti boost kasvama hakkab võib vast kohe normaalse segu peale tagasi tõmmata.
Sulle on vaiksemat summutit ja nõrgemat gaasi vedru vaja :) Aitaks ka kui tahhokas valetaks pöördeid natuke vähemaks :) Ja nilbused käiguvahetusel olekski kadunud, ilma segu kruttimata :)
Arvatavasti oli sul originaal turbo väiksem, ja olid sellega kah harjunud.
Tanelil on 200Nm juba alla 2500RPM ja kui rida vahetad, vajutad 3K'ni kus juba 250nm. Ja kui käik alla vahetada on juba üle 400Nm, millest peaks piisama, et reavahetusel külg ette saada.
mina olin küll oma spooliga rahul - kuna sai pedaaliga ja kangiga valida, kas on 2L NA või 7L NA mootor - power on demand.

Vabandust. Enda arust postitasin selle PS'i :oops:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

ma ise küll ei kurda spooli üle. minumeelest on seal graafikus pööreteala veidi teise skaalaga, sest niipalju kui ise olen vaadanud on 3000rpm 1bar ja 4000rpm 1,7bar. pealegi on mul piiraja 7500+ , mitte aga enne 7000, nagu graafikult võib lugeda.

raadil tartu autoklubi dragil sõitsin 300hp ja 393nm ning sain parimaks 13,44
omc-l oli 310hp ja 414nm ning 240kmh
ning kui nädalavahetusel ei saja, siis lähen raadi titeklassi sõitma 322hp ja 484nm-iga
ma ei vaata numbriväärtusi, vaid erinevusi, sest Maksim ütleb, et need on rattavõimsused, aga mina seda küll ei usu ja pakun, et need on umbes mootorivõimsused ikka.
loodan, et lisandunud 91nm ja 22poni aitavad mul enda parimat aega parandada.
peale mapi paigaldamist on ka enamus törinast kadunud, kuid mõnikord lööb ikkagi hinge kinni.

üldiselt olen autoga hetkel väga rahul ja plaanin talveni lihtsalt sõita temaga. eks siis vaatab, kas on ka raha kogunenud, et edasi arendada.

igatahes suured tänud Villuclub-ile auto ehitamise eest ja ka teistele, kes abistasid:
Maksim Dynomax-ist
Olavi Keiseist
Mihkel
Zoom1
Astrona
Raceboy
Laisu
Madis Lauren Grupp-ist
Xenon Tuning Shop
Jan Õunaste
Chez
Postitusi: 5
Liitunud: 05.06.2008 9:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Chez »

13.44 aeg ja 240kmh OMC-el ei ole üldse õiged ajad su mootori jaoks. Sellesmõttes et need tulemused olid piiratud pidamisega ja jõuüleülekannega. Õige auto setappiga oleks võimalik madalate 12ndasse ja üle 250ne miilil välja sõita.
Aga kui ütlesin Maksimile et sa teda mainisid omas teemas oli tal suur õnnenaeratus näol :-D
Aga palju muretuid ja kiireid kilomeetre sulle :bb
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

240 miilil sõitis ta käiguvahetus eksimusega ning nagu kõik teavad, siis tugeva vastutuulega, ütleks julgelt 10km/h juurde :!:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

zoom1 kirjutas:240 miilil sõitis ta käiguvahetus eksimusega ning nagu kõik teavad, siis tugeva vastutuulega, ütleks julgelt 10km/h juurde :!:
13.44 sõitis ta vist -10% võimsust ja -20% pöördemomentiga, kusjuures autot pole kergemaks tehtud - kahju, et sa raadile ei jõudnud, järgmine kord ootan kah et 12'sse sõidaksid. Ja järgmine aasta tahaks näha juba madalt 12 Tuleks lisada, veel, et see 240 oli eelmise seade ja rõhuga. Sama tugeva taganttuulega läheks juba 260-270 kui piiraja siis jälle ette ei jää :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Chez kirjutas: Aga kui ütlesin Maksimile et sa teda mainisid ...
tegelikult olen ma Maksimi teenustega väga rahul ka. kuna varem polnud dünos käinud, siis kartsin, et seal vaid mõõdetakse numbreid ja mingi jama korral, millest ise üle ei käi, ajadki auto välja, maksad raha ära ja sõidad kurva näoga koju. tegelikkus osutus hoopis vastupidiseks. näiteks kui selgus, et emanage ei näe map andurit, siis võeti ta pulkateks ja otsiti erinevate vahenditega viga ning kui see oli käes, siis kohe kolb sooja ja asi parandati. ka emanage reguleerimine käis tal kindlalt ja kiiresti. seade on saanud alati vaid paremaks ja näpukaid ei esinenud kordagi selle 5e tunni jooksul, mis ma seal kokku olen veetnud oma datsuniga
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

nagu selgus, siis tartusse ei jõudnud aega sõitma, sest vahepeal olin enese teadmata liitunud uue klubiga :x.
siinkohal kutsun üles kõiki, kes on ca18det nukkvõlli murdunud poolkuud siunanud, sellest märku anda siin teemas. tahaks teada, kui palju neid on.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

RFL kirjutas:nagu selgus, siis tartusse ei jõudnud aega sõitma, sest vahepeal olin enese teadmata liitunud uue klubiga :x.
siinkohal kutsun üles kõiki, kes on ca18det nukkvõlli murdunud poolkuud siunanud, sellest märku anda siin teemas. tahaks teada, kui palju neid on.
mina
Aivo aka Junsu
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kas saan õigesti aru, et poolkuu eesmärk on fikseerida, et andur läheb õigesse nuuti. Nuut ise peab olema nii täpne ja kulumata, et süüde ei kõigu. Ehk teisisõnu poolkuud ei kasutada selleks et anduri võll tihkelt nukiga kaasa jookseks - selleks on nuut.


jk
n00kie

viimane tüüp tõmbas anduri võlli peale kriipsu - ja sõidab ilma tiftita - ja arvas, et parem kui uus.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Siim kirjutas:
RFL kirjutas:nagu selgus, siis tartusse ei jõudnud aega sõitma, sest vahepeal olin enese teadmata liitunud uue klubiga :x.
siinkohal kutsun üles kõiki, kes on ca18det nukkvõlli murdunud poolkuud siunanud, sellest märku anda siin teemas. tahaks teada, kui palju neid on.
mina
Aivo aka Junsu
minu garaazis on ka vähemalt üks selline moto
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Vasta