Oleneb tegelikult mootori õhutarbivusest ja turbo poolt toodetavast õhukogusest antud hetkel.
Madalamal õhuvajadusel jõuab turbo kompenseerida seda leket aga suure õhukoguse korral jääb võibolla lihtsalt tootlikusest vajaka et seda leket kompenseerida.
Kuigi ma ise ka suht vähe usun, et sul seal leke on aga midagi ei saa enne 100% välistada, kui asi üle kontrollitud pole.
Turbo rõhk langeb peale 4500rpm-i
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mingi päev peaks 6ndaga ka katsetama...kiirused ainult tiba suured on 4500rpm juures....muidu 3ndaga näen 1.1 umbes 1-2seki, 5ndaga vähemalt poole kauem
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!