Turbo rõhk langeb peale 4500rpm-i

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Turbo rõhk langeb peale 4500rpm-i

Postitus Postitas wirx »

Sõites ntx 3nda käiguga ja 2000rpm-ist kiirendama hakates, tõuseb turbo rõhk 2500 juures 0.6, 3500rpm 1.0bar-i peale, kuid 4500rpm langeb 0.9 peale. Siin üks väike video ka http://uk.youtube.com/watch?v=SZR56_C8aug
Düno graafik jäi ka mingil põhjusel just selline http://www.wirx.ee/pildid/main.php/v/po ... 1.JPG.html
Arvati, et wastegates jama, paigaldasin manual boost controlleri, nüüd kui keeran boosti peale, saan küll lõpus 1.1 bari peale(mille juures K16-d effektiivselt veel töötavad), kui 3500-4500rpm on 1.3 siis ning aju läheb safe modesse...välja aitaksid arvatavasti elektroonilised boost kontrollerid, kuid tegelikuses on see lihtsalt probleemist mööda minemine, mitte lahendus.(mitte, et seda mbc-d oleks)
Eelmine aasta omc-l toimetas boosti näit nii http://uk.youtube.com/watch?v=a0Prx7awLhs
Ainus asi mida olen mootoriga vahepeal teinud on uus sisselase vabama hingamise näol - õhufilter+kopsik
Käisin kõik turbo ühendused üle ja paigaldasin uued o-rõngad.
Carmuses kompuuter ei näidanud ühtegi viga.
Wastegated testisime üle, need avanesid 1.0 bari peal
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Äkki saavad lihtsalt otsa?

See lõpu ära kukkumine on tihti küsitav probleem, kas juhtimine või tootlikus.
Hea oleks näha kas asi hakkab lõpus avama wg flappe või hoiab lõpuni kinni, sellest näeks ära.
Vabalt võib olla ka Astrona teemas lahatud probleem, et ei jõuta lihtsalt wg flappe enam kinni hoida.
Seda saaks katsetada nii, et paned acutaatori vardale mingi kangema lisavedru, mis hoiab näiteks 1bar peal by-default juba rõhku ja vaatad mis lõpu poole toimuma hakkab.

Kusjuures vaatasin, et Subarul RS-iga hakkab ka lõpus boost törts langema, kui rõhku juurde keerasin veidi.
Väga võimalik, et ka wg voolavus sitt ja surutakse flapp lahti, kuigi mul acutaatori baasrõhk juba 0.8bar.
Tavaliselt tehaseautodel acutaatori default rõhk 0.5bar ja alla selle.
A4 1.8T-l näiteks ainult mingi 0.2bar ja lõpus kukkus tallates 0.8bar pealt 0.5bar peale.
Ka võimalik taaskord samasugune probleem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

acutaatori baasrõhk on 0.7 ja 6speedonlines väidavad kõik, et K16 turbode puhul pole originaal acutaatoreid vaja ringi vahetada...no samas neil pole ka läbisõitu pea 140k km ning soolaseid teid...ma ise usun ka, et acutaarorid on omadega õhtal, kahjuks tulevad paremad alles järgmine nädal, kuid OMC homme :p...oleks probleemiga varem tegelema hakanud, kuid dünos sain alles sellest teada.
Teoorias peaks MBC ära petma acutaatori ning isegi, kui WG avaneks 0.9bari peal, siis MBC kaasabil arvaks ta 1.1 bari juures, et alles nüüd on 0.9
Kevadel, kui otseväljalase alla sai pandud, vaadati ka turbod üle...loks puudus ning ka sinist ei aja ja õli ei võta.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

selline huvitav tähelepanek peale OMC-d, et kui ma eelmine aasta sõitsin nitroga miili ära siis oli sisselaske kollektor jääkülm, täna oli soe...
Näpuga testisin teise 911 turbo WG accutaatoreid ja enda omi, tundusid sama tugevad mõlemal olema.
Ideed on ikka veel oodatud, kus mis viga võiks olla
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Seda vahet vedrupinguses, mis tekitab 0.2 barise rõhulanguse, näpuga sa ei tunne!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

täitsa võimalik jah....egas pole vist muud midagi, hakkan accutaatoritest pihta ja vahetan juppe...õnneks uued on tsipa paremad nagunii, kui originaalid...seega päris raha maha viskamine poleks, kui ei ole viga neis.
Kui mul I sõidus mingi hetk korraks 1.1bari-i peale viskas, siis joonistas gps kohe hoopis teistsuguse sirge, võrreldes selle sõiduga, kus ei visanud...
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Mina pakkuks ikkagi lekket kui kollektorid soojad olid. sest turbo pöörles maksimum pööretel ja küttis õhku soojaks
BEST ET11.051@207km/h
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

kuna accutatorid tulevad ikka veel minuni, siis täna vahetasin igaksjuhuks ka bensu filtri ära - tulemus ikka sama.
Sellist asja täheldasin ka, et kui kiirendan 3ndaga 4000rpm-i pealt, siis pea kohe kukub 1.1 ette....kui kiirendan 3ndaga alguses 6000rpm-ini, lasen pöördel langeda 5500rpm-i peale ja siis uuesti kiirendan näen ikka 0.8-0.9

Ilma nitrota sõites ei ole täheldanud, et sisselaske kollekorid soojemaks läheksid, kui enne olid...ainult nitroga sõites märkasin seda, et enam ei läinud külmaks.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See näitabki, et tootlikus on kas otsas või midagi piirab tootlikust.
WG või leke kuskil, muud varianti nagu pähe eriti ei tule.
Lekketesti saad ka acutaatoreid oodates ära teha :)
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

Oskad ehk nõu anda, kus Tallinnas seda parim koht teha oleks? m-tuuning :P?
Endal pole vajalike instrumente
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Endal hetkel üks projekt garaažis ees ja ajaga parajalt tuuga.
Järgmise nädala lõpu poole äkki vaibub asi veidi.
Porschel ilmselt vaja tõstuki/kanali peale ka saada, et turbo väljundotsadele ligi saada?

Protsess ise suht lihtne aga eeldab ilmselt veidi töövahendite fabritseerimist.
Segusiibri ja turbode küljest lõdvikud lahti, 2 otsa pimedaks ja ühest otsast kompressoriga rõhk sisse lasta ning vaadata mis toimub.
Kui rõhk langema hakkab kohe, siis on kuskil leke.

Halba ei teeks muidugi üldse kogu õhutorustiku läbipesemine, et karterituulutusest pärit õlist vabaneda.
See suurendab omajagu intercoolerite effektiivsust.
Seda muidugi kui Porsche karterituulutuse otse turbo intake-i suunab nagu enamus autod (sealt tuleb ka hapnikuvaene kuum õhk).
Arusaadavatel põhjustel on selline teguviis saatanast, kuna tapab võimsust :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

no aga pane mulle aeg kinni...tõstukit läheb tõesti vaja
egas see kontroll ja puhastus halba ju teha saa :-D
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas: Seda muidugi kui Porsche karterituulutuse otse turbo intake-i suunab nagu enamus autod (sealt tuleb ka hapnikuvaene kuum õhk).
Arusaadavatel põhjustel on selline teguviis saatanast, kuna tapab võimsust :-D
Nojah, samas keskkonda mingi õlivihmaga ka saastada pole eriti ilus :) Enda autol panin igatahes läbi õlipüüduri otsa enne turbot vaakumi poolele.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No performance nõuab ohvreid :-D

Pealegi näiteks mul bemmil oli karterituulutus suunatud läbipaistvasse anumasse umbes kuu aega ja mitte tilkagi sealt õli ei tulnud.

Tehas võiks siis vähemalt catch tank-i vahele panna.
See gaaside hapnikuvaegus ilmselt on seal tühine kõrvalnäht.
Reaalselt ja tuntavalt mõjutab asja ikkagi cooleri seintel olev õlikiht.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

proovisin hetk tagasi veel 5ndaga kiirendamist...
täpselt sama seis 3500-4500 istub 1.0-1.1 bar-i, kõrgematel pööretel 0.8-0.9...aga see 1.1 bari seisab ees 3-5 sekundit...kui läbi laseks kusagilt, siis vist ei seisaks nii kaua?
Ehk siis rõhk on täielikult sõltuv pööretest.
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Vasta