Lada 2101, 1971, Valdz
Indrekuga sai seda kohe algul arutatud, et kooliraha koguma ei lähe ning kohe peale esimest testisõitu sai selgeks,
et too päev sealt midagi erilist välja ei tule, ei hakanud üritamagi.
Just selle tõttu, et asi on täiesti katsetamata ja aega oli olematult käes.
Keskendusime rohkem sellele, et vaadata kuidas mootor oma esimeste tööminutite juures käitub.
et too päev sealt midagi erilist välja ei tule, ei hakanud üritamagi.
Just selle tõttu, et asi on täiesti katsetamata ja aega oli olematult käes.
Keskendusime rohkem sellele, et vaadata kuidas mootor oma esimeste tööminutite juures käitub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vabandan, aga ei luba, kuna ilma Presshouse OÜ nõusolekuta seda teha ei tohi. "Ajakirjas autoleht avaldatud tekstide ja fotode kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata."and1 kirjutas:Autoleht täna (Y). Mul scannitud arvutisse .Kui omanik lubab,võin netti laadida ja siia lingid panna.

[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Jap:)valdz kirjutas:Vabandan, aga ei luba, kuna ilma Presshouse OÜ nõusolekuta seda teha ei tohi. "Ajakirjas autoleht avaldatud tekstide ja fotode kasutamine ükskõik millisel viisil on keelatud ilma väljaandja kirjaliku loata."and1 kirjutas:Autoleht täna (Y). Mul scannitud arvutisse .Kui omanik lubab,võin netti laadida ja siia lingid panna.
Sai ka seda Auto Lehest loetud.
Paar soovitust seoses http://www.kopikasracing.ee/ -ga
Pildid link ei tööta
Võiksid muuta ära kirjastiili, praegune suht imelik
Ja võiksid lisada sinna tagasi auto tegemise jne.
Paar soovitust seoses http://www.kopikasracing.ee/ -ga
Pildid link ei tööta
Võiksid muuta ära kirjastiili, praegune suht imelik

Alustasin paar päeva tagasi kodulehe uuendamist, aga kahjuks aega väga vähe. Vigasid tean, lihtsalt ma ei viitsinud test lehti kuhugi mujale üles laadida (kirjutasin vana lehe üle).
Aga tänud informeerimast. Kirjastiili vaatan jah üle, mingi Style on vahetusse läinud.
Aga tänud informeerimast. Kirjastiili vaatan jah üle, mingi Style on vahetusse läinud.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Nädalavahetusel sai siis suurem seadistus/testipäev tehtud. Laupäev läks suht aiataha, kuna vihma sadas koguaeg - kojamehi ei olnud, rainaway-d niiskena peale panna võimatu ja slickid all. Sai paar korda joristatud edasi-tagasi.
Pühapäeval aga selle eest oli ilm supper, päike paistis, linnud laulsid ja muruniidukid lendasid
Sai leitud päris mitu sünniviga - probleemid cooleri jahutus pumbaga, wastegate avanes kuidagi imelikult, racing küünlad olid "ära surnud" jne.
Aga Mihkel sai aju seadistatud, pisimuudatusi oleks veel teha, aga see võistlemist ei sega. Masin liigub ikka hästi, u.1,5 bar'i rõhku hetkel ja redline hetkel 7000rpm'i.
Suured tänud Mihklile kes kopika ära seadistas ja tema sõbrale Dan'ile, kelle juurde saime käru koos autoga ööseks jätta.
Pühapäeval aga selle eest oli ilm supper, päike paistis, linnud laulsid ja muruniidukid lendasid

Sai leitud päris mitu sünniviga - probleemid cooleri jahutus pumbaga, wastegate avanes kuidagi imelikult, racing küünlad olid "ära surnud" jne.
Aga Mihkel sai aju seadistatud, pisimuudatusi oleks veel teha, aga see võistlemist ei sega. Masin liigub ikka hästi, u.1,5 bar'i rõhku hetkel ja redline hetkel 7000rpm'i.
Suured tänud Mihklile kes kopika ära seadistas ja tema sõbrale Dan'ile, kelle juurde saime käru koos autoga ööseks jätta.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Noh asi seadistusest veel kaugel, kuna veel jäi paar probleemi lahendada aga kuidagimoodi vähemalt sõita saab. 
Raske on seadistada asja, kui wastegate teeb asju oma suva järgi ja ei jää rõhku hoidma.
Segu on ikkagi veel väga rikas ja süüde hiline aga täppisseadistust suht võimatu teha, kui kohati tuleb fuel cut (boosti kõikumise tõttu),
siis lendab sisselaske temp lakke, kuna cooleri jahutusvesi ilmselt soojaga paisus ja õhk tõusis coolerisse, lisaks viskas vahepeal rpm spaike sisse.
Ühesõnaga käib järjest lastehaiguste põdemine ja ravimine.
Indrekul käed jalad sebimist täis nüüd enne võistlust, et asja parenada veidi
Seadistusest saab siis rääkida kui saab 1 päev ilusti ilma ühegi probleemita edasi tagasi paugutada lennukal.
Praegust "seadistust" nimetaks ma pigem koba peale segu enamvähem paika saamiseks
Proovisime korra 1-4 käik WOT järjest, tõmbas küll ja segu lahjaks ei läinud (tegelt parajalt rikas ikka) aga vahepeal nõksutas eelnimetatud probleemide tõttu.
Lõpuks millegipärast jätsid küünlad vahepeal süütamisi vahele.

Raske on seadistada asja, kui wastegate teeb asju oma suva järgi ja ei jää rõhku hoidma.
Segu on ikkagi veel väga rikas ja süüde hiline aga täppisseadistust suht võimatu teha, kui kohati tuleb fuel cut (boosti kõikumise tõttu),
siis lendab sisselaske temp lakke, kuna cooleri jahutusvesi ilmselt soojaga paisus ja õhk tõusis coolerisse, lisaks viskas vahepeal rpm spaike sisse.
Ühesõnaga käib järjest lastehaiguste põdemine ja ravimine.
Indrekul käed jalad sebimist täis nüüd enne võistlust, et asja parenada veidi

Seadistusest saab siis rääkida kui saab 1 päev ilusti ilma ühegi probleemita edasi tagasi paugutada lennukal.
Praegust "seadistust" nimetaks ma pigem koba peale segu enamvähem paika saamiseks

Proovisime korra 1-4 käik WOT järjest, tõmbas küll ja segu lahjaks ei läinud (tegelt parajalt rikas ikka) aga vahepeal nõksutas eelnimetatud probleemide tõttu.
Lõpuks millegipärast jätsid küünlad vahepeal süütamisi vahele.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kui sa nüüd korra uuesti loeksid mu eelmist posti ja veel vaataksid kalendrisse korra kaua aega on antud ürituseni,
siis saaksid aru, et ta ilmselt sõidab seal jah aga täisseadest on asi veel väga kaugel.
Seade on selline, et võiks selle 400m vajutamise vastu pidada.
Kuna Indrek pole enne nö. seadistamissõitudega tegelenud, siis ta vist ei tea, et eilne päev oli 1/10 seadistusest, mis teha tuleb.
Lihtsalt võimatu on asja õigesti seadistada, kui samal ajal on veel tehnilised probleemid.
Aga eks esimene hooaeg läheb ikka õppimise ja vigadeparanduste peale
Aega on lihtsalt nii kuradi vähe võistluste vahel, et ei jagu testimiseks.
Tartus on ehk hea kohe raadilt läbi põigata ja tallata aga Tallinna suhtes on lähim võimalus Haapsalu,
mida tuleb ka ette broneerida (vaata et kuu aega ette) raja valdajaga.
Lisaks ei ole nädalavahetus ja lennuväli just kõige ideaalsem koht auto ehitamiseks ja vajalike osade tarnimiseks.
siis saaksid aru, et ta ilmselt sõidab seal jah aga täisseadest on asi veel väga kaugel.
Seade on selline, et võiks selle 400m vajutamise vastu pidada.
Kuna Indrek pole enne nö. seadistamissõitudega tegelenud, siis ta vist ei tea, et eilne päev oli 1/10 seadistusest, mis teha tuleb.
Lihtsalt võimatu on asja õigesti seadistada, kui samal ajal on veel tehnilised probleemid.
Aga eks esimene hooaeg läheb ikka õppimise ja vigadeparanduste peale

Aega on lihtsalt nii kuradi vähe võistluste vahel, et ei jagu testimiseks.
Tartus on ehk hea kohe raadilt läbi põigata ja tallata aga Tallinna suhtes on lähim võimalus Haapsalu,
mida tuleb ka ette broneerida (vaata et kuu aega ette) raja valdajaga.
Lisaks ei ole nädalavahetus ja lennuväli just kõige ideaalsem koht auto ehitamiseks ja vajalike osade tarnimiseks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
NGK B9EGV racing küünlad olid alguses, aga tõenäoliselt rikas segu ja korraks käivitused tappis need ära.Ragnar kirjutas:Räägi mis küünlaid sa kasutad ? Mul koolesid Denso Iridiumid ära ja jama oli nendega korduvalt. Samas NGK küünlad mida näiteks EVOCars soovitas toimisid ilusti.
Seadistasime aga tavaliste NGK BP7ES, küünaldega. Kuigi need hakkasid kõrgel pöördel rõhualas vahele jätma. Täna saan kätte BP8ES-id, nendega saab veel proovida.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]