Honda Integra Type R `2000 - Kummitus
tere,
neid toodab näiteks DERALE ja huvi korral olen neid toonud.
infot leiad siit : http://www.derale.com/elec-fan-accessories.html
olavi
neid toodab näiteks DERALE ja huvi korral olen neid toonud.
infot leiad siit : http://www.derale.com/elec-fan-accessories.html
olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Kirjutaks ka vahelduseks mõned read, peale mootori kokkupanekut. Sain sõita 2000 km ja hakkasin vaikselt suuremat pööret kasutama ja juhtus see mida ei lootnud, kõik kaheksa väljalaske klappi said pihta, seega ülemine ots laiali ja uued kangemad jupid sisse.




Väheke kuju muutnud juhtpuksid

Üks lahkund osa suutis ka hülsi pinnale oma jälje jätta, õnneks pind korras




Väheke kuju muutnud juhtpuksid

Üks lahkund osa suutis ka hülsi pinnale oma jälje jätta, õnneks pind korras
550hp/493Nm
Kas ikka lähed Miili proovima?
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Milline peaulekanne sul on?Kummitus kirjutas:Kui täna öösel mootori kokku saan ja ilusti kõik töötab siis usun, et sõidan. Aga see selgub homme, sest kaotama ei lähe
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Palju onne, 0.7bar 249km/h ja kolmas koht
ootame seadistamist dynostendil ja ule 1 bari

ootame seadistamist dynostendil ja ule 1 bari

Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Mis firma (seeria) kellad nood kaks ülemist A piilaris olevat on? ma pikalt otsinud kõiksugu variante leidmaks lähimaid originaalile, milledel siis oleks valgustatud seier ja numbrid/kriipsud.
Õnnitlused muidugi väga ilusa tulemuse eest, edu edaspidiseks.
Õnnitlused muidugi väga ilusa tulemuse eest, edu edaspidiseks.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Ma ei tea mis sel Hondal küljes on, aga mul AutoGauge smoke seeria kelladel ka numbrid ja seier valgustatud, ülejäänud must. Valge tekst, punane seier.ranz kirjutas:Mis firma (seeria) kellad nood kaks ülemist A piilaris olevat on? ma pikalt otsinud kõiksugu variante leidmaks lähimaid originaalile, milledel siis oleks valgustatud seier ja numbrid/kriipsud.
Õnnitlused muidugi väga ilusa tulemuse eest, edu edaspidiseks.
Kurjam... paning tiba ruutu. Sellel seerial jah ju sellised on, mina aga otsisin valge taustaga kella :PSassu kirjutas:Ma ei tea mis sel Hondal küljes on, aga mul AutoGauge smoke seeria kelladel ka numbrid ja seier valgustatud, ülejäänud must. Valge tekst, punane seier.ranz kirjutas:Mis firma (seeria) kellad nood kaks ülemist A piilaris olevat on? ma pikalt otsinud kõiksugu variante leidmaks lähimaid originaalile, milledel siis oleks valgustatud seier ja numbrid/kriipsud.
Õnnitlused muidugi väga ilusa tulemuse eest, edu edaspidiseks.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Niih, kirjutan ka mõned read Speedest Dunlop 1km sõidust. Kuna originaal map ei võimaldanud rohkem kui 0.7 bar i siis sai tellitud uus 4bar ine Omnipower map.(Bolt on). Peale selle vaja Tial wastegate le tugevaamat vedru, sinna 1.2 bar i kanti. Sai US and A st kiirpostiga teisipäev tellitud ja lootes et reedeks kohal, aga võta näpust kõnet Eesti Postist ei tulnud. Mida teha, aga 0.7 bar iga lootust B-klassis teha pole.
Siis tuli appi Alex@Crx kes Tallinnast kiirelt kohale tuiskas, kuna jäi ainus võimalus boosti sedistama hakata läbi Hondata aju. Kell 22.00 hakkasime siis katsetama ja proovima, kuidas asi töötab ja et ka mootor komplektseks jääks. Mõned tunnid lihvimist ja edasi-tagasi sõitmist hakkas asi ilmet võtma. Rõhu saime 0.7-1.0 barile, seega sai proovitud 1km distantsi 2. inimese ja muu kolaga ning tulemuseks 228km/h. Ilmselgelt vähe, et püsida konkurentsis, seega sai sätidud segu ja süütetabelit. Uuesti katsele ja 230km/h kiiruse juures hakkas plödisema ja paukuma nagu lahtine kõht. Väike mõttepaus - küünalde vahed liiga suured. Ots ringi ja garaazi. Kapist vanad küünlad välja ja vanadel küünaldel sai vahe 0.6mm pandud. Küünlad peale ja tagasi proovima.
Esimene katse ja ohoo auto käitub paremini kui varem, järelikult võiks veel natuke rõhku tõsta
. Mõeldud tehtud sai tõstetud 1.2 bar ni ja tulemuseks läbi Hondata enda mõõtmise 241km/h. Pole paha tulmus, arvestades 2.kesi autos olles. Sai tehtud veel mõned korrektiivid ja kell pool 4 öösel sai lõpetatud testimine. Koju magama ja ootama võistluspäeva. Hommikul kell 7 telefon heliseb, et Eesti Postist tülitame, Teile on pakk
. Riided selga ja võtsin lahkelt oma paki vastu, kus oli Tial wastegate vedrud :D (oleks siis 12h varem tulnud). Seega mõlemad variandid nüüd olemas- nii manuaalselt kui elektrooniliselt.
Võistlusest nii palju, et tahtsin meelega tagumise otsa numbrit ja omast lollusest ei vaadanud et peale Markeli bussi vist oli 64 nr. olen mina nr.70- jooksuga autosse. käima ja Line Up i, kuid ei jõudnud mootorit soojaks saada selle ajaga. Stardist minema minnes esimesed 2 käiku oli kõik ilus, kuniks kolmas käik ja boosti piiraja 1.21 oli ees-litaki nina vastiu maad, proovisin korra uuesti ja samamoodi, rahulikult viies käik sisse ja kulgesin lihtsalt lõpuni. Tagasi tulles sain analüüsitud millest selline kiire boosti tõus ja loogiline lahendus sellele, et kuna pool sooja mootoriga läksin rajale siis oli aju poolt määratud veel kütuse kompensatsioon ja sellest piisas, et enne pöörete piirajat oli boosti piiraja 1.21 ees. Tagasi tulles sai sooja mootoriga uuesti katsetatud ja kõik toimis ja kindluse mõttes, et teisel katsel norm tulemus saada siis sai boostiile 1.4 bar i piirja panud ja tulemuseseks 1,2 barise ülerõhuga 242km/h ja B-klassi tihedas konkurentsis 3.koht
PS! Suured tänud jälle siinkohal Alexile kellel oli viitsime ja tahtmine öösel aidata ja sellise tulemuseni jõuda 6h ga.
Siis tuli appi Alex@Crx kes Tallinnast kiirelt kohale tuiskas, kuna jäi ainus võimalus boosti sedistama hakata läbi Hondata aju. Kell 22.00 hakkasime siis katsetama ja proovima, kuidas asi töötab ja et ka mootor komplektseks jääks. Mõned tunnid lihvimist ja edasi-tagasi sõitmist hakkas asi ilmet võtma. Rõhu saime 0.7-1.0 barile, seega sai proovitud 1km distantsi 2. inimese ja muu kolaga ning tulemuseks 228km/h. Ilmselgelt vähe, et püsida konkurentsis, seega sai sätidud segu ja süütetabelit. Uuesti katsele ja 230km/h kiiruse juures hakkas plödisema ja paukuma nagu lahtine kõht. Väike mõttepaus - küünalde vahed liiga suured. Ots ringi ja garaazi. Kapist vanad küünlad välja ja vanadel küünaldel sai vahe 0.6mm pandud. Küünlad peale ja tagasi proovima.
Esimene katse ja ohoo auto käitub paremini kui varem, järelikult võiks veel natuke rõhku tõsta


Võistlusest nii palju, et tahtsin meelega tagumise otsa numbrit ja omast lollusest ei vaadanud et peale Markeli bussi vist oli 64 nr. olen mina nr.70- jooksuga autosse. käima ja Line Up i, kuid ei jõudnud mootorit soojaks saada selle ajaga. Stardist minema minnes esimesed 2 käiku oli kõik ilus, kuniks kolmas käik ja boosti piiraja 1.21 oli ees-litaki nina vastiu maad, proovisin korra uuesti ja samamoodi, rahulikult viies käik sisse ja kulgesin lihtsalt lõpuni. Tagasi tulles sain analüüsitud millest selline kiire boosti tõus ja loogiline lahendus sellele, et kuna pool sooja mootoriga läksin rajale siis oli aju poolt määratud veel kütuse kompensatsioon ja sellest piisas, et enne pöörete piirajat oli boosti piiraja 1.21 ees. Tagasi tulles sai sooja mootoriga uuesti katsetatud ja kõik toimis ja kindluse mõttes, et teisel katsel norm tulemus saada siis sai boostiile 1.4 bar i piirja panud ja tulemuseseks 1,2 barise ülerõhuga 242km/h ja B-klassi tihedas konkurentsis 3.koht
PS! Suured tänud jälle siinkohal Alexile kellel oli viitsime ja tahtmine öösel aidata ja sellise tulemuseni jõuda 6h ga.
550hp/493Nm