Nissan 200SX S13 'Astrona

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

loodame parimat.aga masin on katki jh.
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Aga mis sinu autoga tapsemalt juhtus?
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mis siis ka juhtus? said neljanda silindri kolvist jagu?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
K24
Postitusi: 53
Liitunud: 26.05.2006 21:01

Postitus Postitas K24 »

Raceboy kirjutas:Ja GT3 RS'ile ei saanud siiski vastu ei Jegers ega HP, nii et miskit on Porsche insenerid siiski õigesti teinud :)

Kahju et laiali läks, tõotas tulla põnev sõit.
OT: Selle raha eest peabki GT3 RS nii otse kui ka kurvides väga hästi sõitma, muidu oleks suisa piinlik.:)
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

loodan, et selle väikse vahejuhtumi tagajärjel ei kaota usku nissanitesse!
jõudu ja jaksu edaspidiseks!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Raceboy kirjutas:Ja GT3 RS'ile ei saanud siiski vastu ei Jegers ega HP, nii et miskit on Porsche insenerid siiski õigesti teinud :)
Kahjuks ei olnud õnne, seda seisu muuta.

Kuskil 500m peal kiirusel 200, kui 4. käik 7000 peal, hakkas nagu miski vaikselt võimu piirama, midagi muud ebanormaalset ei täheldanud, ja sõitis ikka üsna võimsalt edasi.
Kuskil 650-700m peal kiirusel 225, kui 4. käik jõudis 7500-7700, ja lükkasin 5. sisse, siis too tõmbas veel natuke (ca240kmh), kui tundsin et ei lähe mitte, ja peeglist hakkas suitsu paistma ja hetke pärast oli kapotialt juba kuulda kah vaikselt midagi detonatsiooni taolist - seda kõike enne 1000m märki. Pidurdasin käiguga alla ja vahepeal varbaga proovides oli tunda, et 1-2 pütti on juba tagant ära. Ärapöörde rajal peatades oli päris sitt - kapotti alt tuli suitsu ja tuju huvitav - positiivne oli see, et kõik see suits ja õli oli lennanud breatherist, ja pealtnäha oli kõik muu ok.
Proovisin veel käivitada, et näha kas kuskilt mujalt kah tuleb. starter käis raskelt - ja oli kuulda natuke vaikset klõbinat - arvatavasti 1 pütt õli tõttu hakkas käivitamisel juba vastu töötama, kui see just sulanud kolvist polnd, ja üle 2-3 püti ei töödanud.
Boxialas küünlad maha - 4. korras, 3. õline, aga muidu puhas ja terve, 2. elektrood põlenud ja õline, 1. täiesti ok.
Nii kuradi kiire oli võistlusele minna, et IQ24 küünlad olid kah veel pardatsokis, ja need mis välja võtsin polnud spesail küünlad, mida mäletasin, et seal pidid olema, olid mingid championid - ja 4. oli ngk iridum.
Sel autol pole kunagi koormuse all detonatsiooni kuuldud, ja ei taha uskuda, et detonatsioon oli põhjuseks - pigem tagajärjeks peale õli sattumist põlemiskambrisse, kas rõngaste või kaanetihendi lendamise tõttu. 3. pütt millel küünal oli terve, oli kolvipealne suht õli täis - ja 2. pütt kus küünal pudi, paistis küünlaaugust lihtsalt märg kolb. Mingeid näidikuid peale tahhoka eriti jälgida ei jõudnud. Maanteel oli aga EGT 50C madalam kui muidu. Peale selle oli haapsis veel benalisand sees, mis tartus näitas töötavat. Päris tuleni kah enne paaki ei sõitnud, aga midagi sinna poole - et kergem ja et lisand paremini mõjuks. Ei tea kas on võimalik, et bena kõikus paagi taha seina ära ja pani aegajalt lahjemaid pauke - samas siis oleks kõigil küünaldel vist deto jälgi olnud.

Igastahes enne teada ei saa, kui lahti võtan. Ja peab natuke taastuma - tehnilises soovitati kõik piduri klotsida kah ära vahetada. Peale selle rihm ootab juba ammu vahetamist ja muud kila-kola ka, mida võistlusteks valmistudes pole jõudnud installida.

2. asi on see, et tuleb kõik andurid arvutisse või mingisse kontrollerisse ühenda, mis hakkab kohe kisama, kui mõni neist hakkab piirile lähenema. See tuul kiskus autot veits paremale ja pidi natuke rooliga tegelema ning midagi muud eriti jälgida ei jõudnud.
Loodan parimat.

jeff01 kirjutas:Mis siis ka juhtus? said neljanda silindri kolvist jagu?
Kohalikud asjatundjad kah tahtsid kohe 4. küünalt näha, aga läks 2. mis viitab sellele, et ei olnud jahutuse ega seadistuse probleem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Unustasin "tänada" kommentaatoreid. Aga küll nad targemaks saavad, kui mõni suurem ja mitte nii rahulik vend, nendega tegeleb, pedagoogia pole minu ala. :x

Nissanisse usku ei kaota - aga eks natuke aega mõelda ja plaane teha ikka v6iks.

Kõige suuremad tänud muidugi RFL'ile, kes mu Tallinnasse sikutas jms.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Seda ma krt kartsin, et midagi juhtub. Miil on ikka hea proovikivi seadele ja mootorile.
Just selliste üllatuste vältimiseks ei käi mina pooliku autoga võistlustel ja selle tõttu pole mind kunagi ühelgi võistlusel sõitmas nähtud :-D
Ei tea kas kunagi jõuan ka sõitma, kuna ei suuda vist endas sellist tunnet tekitada, et asi nüüd nii valmis ja võib minna.

Loodame, et midagi väga hullu ei juhtunud ja saad mõistliku investeeringuga auto taas sõitma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

eks need kommentaatorid ajavad jah puhta pläma suust välja, selle mõtetu tati loopimise ajal võiks muusikat hoopis tulla
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Ei tea kas kunagi jõuan ka sõitma, kuna ei suuda vist endas sellist tunnet tekitada, et asi nüüd nii valmis ja võib minna.
Loodame, et midagi väga hullu ei juhtunud ja saad mõistliku investeeringuga auto taas sõitma.
Mardo kirjutas:eks need kommentaatorid ajavad jah puhta pläma suust välja, selle mõtetu tati loopimise ajal võiks muusikat hoopis tulla
Ise eriti jälgida ei jõudnud, aga 1 asi jäi meelde, kui keegi oli 15sek sõitnud - "Nii, nüüd oli finish, mis kiiruseks tuli? Ei ei oot veel. Nüüd, ei oot veel..."
Ma sain kiiruseks vist 126 vms. Oleks 2. sõidu teind 2.5 pütiga (ca 200hj :lol:) startides 200 välja sõitnud, kutid, oleks raudselt kommentaar olnd, "tubli tubli aplaus - parandas aega" ilma ise midagi teadmata, ja tahtmatagi teada - üks küsis aint, et kas saan kohe korda.

Korraldus ise mulle meeldis! Andureid võiks aga rohkem olla - mul oli raudselt elu kiireim veerandmiili 200 kanti sees jne Selle 25-35 sek jooksul jõuaks ka vaheaegasid öelda, ja rahvast põnevile ajada, siis oleks ka aru saadud, mis kiirus mul jäi tulemata jne.

B klassi esikoha mootor pandi vist 1-2p tagasi peale. Kui ennevõistlust kütus näitab rikast ja egt õiget numbrit - ning just dünost tuldud - siis ei osanud nagu rohkem midagi põdeda. Pealegi lennuväli on testikivi enne ringi peale minekut, kus saab ka juba vee ja õli soojaks. Ses suhtes sul arvan, et õigus, et lennväljal loeb põhiliselt seadistust. Samas arva, et mul jäi asi millegi muu taha. Natuke peab riskima kah, muidu ei jõua kuhugi, aga enne igat võistlust ju uusi plokikaane polte ei pane, eriti kui drag pole eesmärk jne. Üldiselt on võistlused kurjast - pühapäeva sõitu oleks selle kompottiga teind nõrkemiseni.
Hea, et ei crashind vms ja hea et see soomes ei juhtunud. Kindlasti oli seal võistlustel vähemalt 10 venda kellele läks see maksma rohkemgi. Ei teagi kas somm sai omal jalal tagasi sõita - viimse sõiduga tundus, et läks kah midagi.
Mul ülepuuritud plokk, seega kui seal midagi on, siis sealt enam võtta ei anna, ja tuleb teine mootor osta ja maksimaalselt 2 kolbi kah + töö töö töö veri, higi ja vaev :)
Viimati muutis Astrona, 08.06.2008 22:56, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Südamerahu annaks vast see, kui vabal lennukal saad seade üle kontrollida enne üritust.
Dynos muidugi on jahutuse puudumise tõttu isegi suurem stress mootorile.
Võimalik, et sul oli lihtsalt õnnetu juhus, et just miilil see mootoriviga juhtus.
Õli lasid ilusti soojaks enne (80 kraadiini) kui paugutama läksid?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Südamerahu annaks vast see, kui vabal lennukal saad seade üle kontrollida enne üritust.
Dynos muidugi on jahutuse puudumise tõttu isegi suurem stress mootorile.
Võimalik, et sul oli lihtsalt õnnetu juhus, et just miilil see mootoriviga juhtus.
Õli lasid ilusti soojaks enne (80 kraadiini) kui paugutama läksid?
Õli andur oli mul eelmiste omanike poolt paigutatud pimedasse, ja näidik üle 60 kunagi ei läind kuna voolu polnd. Vee temp näitas aga tiba alla täis soojuse - ehk vb 80 kraadi kanti - 2mm seier tavatempist madalam - selles võis kah asi olla, et pani termostaadile põntsu ja too ei jõudnud avaneda - aeglane vms. Vesi selle 20sek vajutuse peale kuumaks küll ei läind. Sõidu ajal enam ei jõudnud vaadata - no a la 13 sekiga 200kmh vms 1. võistlusel ei jää aega kõige jaoks - üritasin seal ikka ilusti käikudega hakkama saada, kuna need sel autol kah alati ei käi, pidamisega tegeleda, vähegi plaadi keskele tagasi suunata ja siis kui 5. sisse lendas, hakkasin finishi märki ootama, mis polnud veel vaate kauguselgi.
a seda kah, et kui pärast käivitasin, siis positiivne oli ka see, et õli rõhk oli laksust üleval.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Uute küünaldega proovisid ka käivitada?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Raceboy kirjutas:Ja GT3 RS'ile ei saanud siiski vastu ei Jegers ega HP, nii et miskit on Porsche insenerid siiski õigesti teinud :)
No kui 2.3 milljoni eest auto ostad, siis peaks nagu midagi saama kah !
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Minu point oli rohkem selles, et ei maksa alati kohe rusikatega vastu rinda taguda enne võistlust et küll ma ära teen sellele või teisele, mis see ka pole.
Kui see nii lihtne oleks, siis vaevalt keegi ostakski kallist autot endale sõitmiseks. Ja Tarmo on enda auto just selleks ostnudki, mitte linnavahel eputamiseks (nagu enamik paarimilliste sportautode omanikke).

Astrona, kui küünal on ära põlenud, siis ON tegu detonatsiooniga! See, mis seda põhjustas, on iseasi: kas liiga kuumad küünlad, liiga lahja/rikas segu vms.
Düno on päriselust suht kaugel ja miilil saab auto paarkümmend sekundit järjest täisgaasi, mis tähendab suurt hulka kuumust (põlemiskambrist plokikaande). See omakorda nõuab korrektuure süütenurgas.
Ringrajal (v.a. mõned) nii pikki sirgeid ei ole, seal tuleb veidi väiksema kuumuse hulgaga lihtsalt pidevalt hakkama saada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta