Lada 21013 ´83 - Rizto05
Mis te nüüd mehed pullite siin!? Mida teeb karburaator kütuserõhuga?
On ujukikamber, bensiinitase ja ujuk, mis taset reguleerib. See millise rõhu ja kiirusega ujukikambrisse bensiini voolab, ei oma tähtsust. Põhiline et pump jaksaks bensiini piisavalt kambrisse lüüa ja rõhk poleks liiga suur, et nõelast ennast läbi pressiks kui seda enam vaja pole.
Õhurõhk ujukikambris peab olema sama, mis enne drosselklappe. Karbussi ehitusest tulenevalt ta seda ka on, st pole ventileeritud atmosfääri.
Karpa puhul tuleb lisaks düüside õigele valikule jälgida ka seda, et drosselklapi võlli vahelt ei hakkaks küttesegu välja immitsema (tuleoht!) ning rõhk ei pressiks ujukit puruks. Näiteks lasta mingit vahtu täis.
On ujukikamber, bensiinitase ja ujuk, mis taset reguleerib. See millise rõhu ja kiirusega ujukikambrisse bensiini voolab, ei oma tähtsust. Põhiline et pump jaksaks bensiini piisavalt kambrisse lüüa ja rõhk poleks liiga suur, et nõelast ennast läbi pressiks kui seda enam vaja pole.
Õhurõhk ujukikambris peab olema sama, mis enne drosselklappe. Karbussi ehitusest tulenevalt ta seda ka on, st pole ventileeritud atmosfääri.
Karpa puhul tuleb lisaks düüside õigele valikule jälgida ka seda, et drosselklapi võlli vahelt ei hakkaks küttesegu välja immitsema (tuleoht!) ning rõhk ei pressiks ujukit puruks. Näiteks lasta mingit vahtu täis.
Mootor töötab!
Karpaga probleeme ei ole esinenud.
Paigaldasin el.kütusepumba ja surveregulaatori.
Üks jama esines ainult turboga.. Nimelt ajab õli läbi.
Sinine suitsupilv on ümber.
Ja õli lekib kahjuks ka külma poolde.
Jõudu on päris palju juures. Viskas korra halvasti ühendatud vooliku lahti, ehk jäi nii-öelda vabalthingavaks, siis oli jõudu palju vähem.
Karpaga probleeme ei ole esinenud.
Paigaldasin el.kütusepumba ja surveregulaatori.
Üks jama esines ainult turboga.. Nimelt ajab õli läbi.


Jõudu on päris palju juures. Viskas korra halvasti ühendatud vooliku lahti, ehk jäi nii-öelda vabalthingavaks, siis oli jõudu palju vähem.

2.0T Lada.
Kindel, et sul tagasivool 100% üle karteris oleva õli tasapinna on?
Paljudel autodel ei olegi see ÕIGE tagasivoolu ehitamine nii lihtne.
Paljudel autodel ei olegi see ÕIGE tagasivoolu ehitamine nii lihtne.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel kirjutas:Kindel, et sul tagasivool 100% üle karteris oleva õli tasapinna on?
Paljudel autodel ei olegi see ÕIGE tagasivoolu ehitamine nii lihtne.
Kindel olen, et on üle tasapinna. Aga kas tagasivool tohib olla pealpool ja õlisurve all? Mul on hetkel nii tehtud..
Küttesegu peaks ka kiiresti rikkamaks "keerama". Küünalde otsad on valged.
2.0T Lada.
Sul nagu jah risti-vastupidi tehtud asi sellest nagu ta peaks olema.
Oleks sa nüüd natuke seda foorumit lugenud või korra mõelnud oleksid ilmselt ka ise selle peale tulnud,
et äravool on ALATI!!! allpool ja suurema avaga kui pealevool.
Oleks sa nüüd natuke seda foorumit lugenud või korra mõelnud oleksid ilmselt ka ise selle peale tulnud,
et äravool on ALATI!!! allpool ja suurema avaga kui pealevool.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.