Lada 21013 ´83 - Rizto05

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Karburaatori puhul fpr-le vaakum ei sobi. Kütuserõhk peaks sõltuma ujukikambri rõhust.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

miil kirjutas:Karburaatori puhul fpr-le vaakum ei sobi. Kütuserõhk peaks sõltuma ujukikambri rõhust.
Ehk siis sinna tuleks üks lisastuts keerata ja oleks asi kõige kindlam ja täpsem.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Okei. Tänud.
Aga kuhu ma selle BOV-i väikse voolikukoha ühendan? :oops:
2.0T Lada.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

sisselaske kolle külge :)
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

eclipse kirjutas:sisselaske kolle külge :)

Tänud! :)
Homsest on aega paar päeva seda korralikult teha. :)
Teen pildimaterjali kui midagi juhtub.
2.0T Lada.
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

Punn sulle peaks külla tulema mingi aeg.tahaks seda näha mis ladast tehakse.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Oi, tere Rommi. :)
Tule millal tahad. :)
Sorry OT eest.
2.0T Lada.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mis te nüüd mehed pullite siin!? Mida teeb karburaator kütuserõhuga?
On ujukikamber, bensiinitase ja ujuk, mis taset reguleerib. See millise rõhu ja kiirusega ujukikambrisse bensiini voolab, ei oma tähtsust. Põhiline et pump jaksaks bensiini piisavalt kambrisse lüüa ja rõhk poleks liiga suur, et nõelast ennast läbi pressiks kui seda enam vaja pole.

Õhurõhk ujukikambris peab olema sama, mis enne drosselklappe. Karbussi ehitusest tulenevalt ta seda ka on, st pole ventileeritud atmosfääri.

Karpa puhul tuleb lisaks düüside õigele valikule jälgida ka seda, et drosselklapi võlli vahelt ei hakkaks küttesegu välja immitsema (tuleoht!) ning rõhk ei pressiks ujukit puruks. Näiteks lasta mingit vahtu täis.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Mootor töötab!
Karpaga probleeme ei ole esinenud.
Paigaldasin el.kütusepumba ja surveregulaatori.
Üks jama esines ainult turboga.. Nimelt ajab õli läbi. :? Sinine suitsupilv on ümber. :-D Ja õli lekib kahjuks ka külma poolde.
Jõudu on päris palju juures. Viskas korra halvasti ühendatud vooliku lahti, ehk jäi nii-öelda vabalthingavaks, siis oli jõudu palju vähem. :-D
2.0T Lada.
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Millist kütuserõhuregulaatorit kasutad :) :?:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kindel, et sul tagasivool 100% üle karteris oleva õli tasapinna on?
Paljudel autodel ei olegi see ÕIGE tagasivoolu ehitamine nii lihtne.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Mihkel kirjutas:Kindel, et sul tagasivool 100% üle karteris oleva õli tasapinna on?
Paljudel autodel ei olegi see ÕIGE tagasivoolu ehitamine nii lihtne.

Kindel olen, et on üle tasapinna. Aga kas tagasivool tohib olla pealpool ja õlisurve all? Mul on hetkel nii tehtud..
Küttesegu peaks ka kiiresti rikkamaks "keerama". Küünalde otsad on valged.
2.0T Lada.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Selles mõttes, et turbosse siseneb õli alt ja väljub ülevalt?
Mitte mingil juhul. Turbod on ehitatud nii, et õli äravool peab olema suht otse alla ja nii vaba kui võimalik.
Või sain ma valesti aru?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sul nagu jah risti-vastupidi tehtud asi sellest nagu ta peaks olema.
Oleks sa nüüd natuke seda foorumit lugenud või korra mõelnud oleksid ilmselt ka ise selle peale tulnud,
et äravool on ALATI!!! allpool ja suurema avaga kui pealevool.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

ja selle paika keeramiseks enamik turbodel ka südamik pööratav.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta