1.8 dohc turbotamine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
M4rt
Postitusi: 3
Liitunud: 05.06.2008 19:22
Asukoht: Tallinn

1.8 dohc turbotamine

Postitus Postitas M4rt »

Kuna kisub vaikselt juba ehitamiseks mõtlesin enne asjade lõhkumist natukene maad uurida. Mõned mu küsimused tunduvad kindlasti totakad,aga olge mõistvad :-D

Igatahes, mootoriks oleks bmw m42, surveaste on 10 ühele

Millist turbot valida? mõni nissani 1.8t oma oleks sobiv?

Kas mul on coolerit vaja?

Kas on vaja surveastet alandada, kui max rõhuks jääks 0.6bar-i?

Kas on vaja teisi pihusteid? Surveregulaatorit? Kütusepumpa?

Kuidas lahendada turbo õlitus? Või oleks parem leida mõni kuullaagritel turbo?

Kui kaugel võib asuda turbo silindritest(kollektoritorude pikkus)

Kas saab kasutada stock lamdat segukella jaoks?

Kas asi hakkab toimima stock ajuga?

Mis läbimõõduga peaks olema summuti?




Igatahes tänud ette.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: 1.8 dohc turbotamine

Postitus Postitas jeff01 »

Kas mul on coolerit vaja? : Igati soovitatav, lausa vajalik aga mitte hädavajalik

Kas on vaja surveastet alandada, kui max rõhuks jääks 0.6bar-i? : Cooleri abiga ja hea seadistuse korral saab ka sellise surveastmega 0,6bari pähe lasta, kui kasutada kvaliteetkütust, millega auto ka seadistatud on.

Kas on vaja teisi pihusteid? Surveregulaatorit? Kütusepumpa? : Ilmneb siis kui hakkad rõhku tõstma aga kardan et üle poole bari võivad pihustid otsa saada küll.....pump võib veel piisav olla aga peab korralik asi olema mitte juba kõrisev tükk. Rõhuregulaatori abiga tõstetakse pihustite lage veidi kõrgemale ja see peaks sul kindlasti turboauto oma, hea kui reguleeritav.

Kuidas lahendada turbo õlitus? Või oleks parem leida mõni kuullaagritel turbo? : Õlitust vajavad kõik turbod, õlivõtu saad ilmselt õlisurve anduri august või mõnest sellisest kohast, tagasivooli viid võimalikult suure toruga karterisse õlitasemest kõrgemale.

Kui kaugel võib asuda turbo silindritest(kollektoritorude pikkus)
: Mida kaugemal seda suurem viivitus aga V8tel, millel kapoti all ruumi pole on turbosid ka tagasilla juurde pandud.

Kas saab kasutada stock lamdat segukella jaoks?
: Seadistamiseks vaja kindlasti wideband lambdat koos selle näitu tõlkiva kellaga vms....Tavaline NB lambda ja kell on raha raiskamine, kuna see komplekt maksab uuena vähemalt poole uuest wideband komplektist.

Kas asi hakkab toimima stock ajuga?
: Kohe toimima kindlasti ei hakka aga odavaid kodukootud projekte on ennegi nähtud, nii et kõik on võimalik mingi maani ka originaal ajuga tööle panna, reguleerides kütuserõhku, pettes lambdat, temp andureid jne jne aga lihtne ja kindel variant se pole aga näe sõidavad.....

Mis läbimõõduga peaks olema summuti?
: Mida vabam peale turbot seda parem.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Re: 1.8 dohc turbotamine

Postitus Postitas Silwer »

Millist turbot valida? mõni nissani 1.8t oma oleks sobiv?
Võta Audi S2/S4/S6/200 20v peal kasutatud KKK K24

Kas mul on coolerit vaja?
Jep

Kas on vaja surveastet alandada, kui max rõhuks jääks 0.6bar-i?
Ei ole

Kas on vaja teisi pihusteid?
Jah

Surveregulaatorit?
Ei

Kütusepumpa?
Ei

Kuidas lahendada turbo õlitus? Või oleks parem leida mõni kuullaagritel turbo?
Kuullaagriga on hea aga maksab suht palju. Õlitus tuleb lahendada nii et piisaks turbole... :)

Kui kaugel võib asuda turbo silindritest(kollektoritorude pikkus)
Väga kaugele ei ole mõtet ajada.

Kas saab kasutada stock lamdat segukella jaoks?
Stock lambdaga kaugust visata

Kas asi hakkab toimima stock ajuga?
Ei

Mis läbimõõduga peaks olema summuti?
2,5" on juba suht overkill
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Kui sa sellisi küsimusi küsima asud ja ise uurimistööd absoluutselt teha ei suuda, siis on asjal ainult 1 vastus.
Ei.

Lisaks, kas ma kunagi oma tungi ja raha ka tagasi saan, või ongi sul kombeks niimoodi huiata?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Re: 1.8 dohc turbotamine

Postitus Postitas puna »

Silwer kirjutas:Millist turbot valida? mõni nissani 1.8t oma oleks sobiv?
Võta Audi S2/S4/S6/200 20v peal kasutatud KKK K24

Kuidas lahendada turbo õlitus? Või oleks parem leida mõni kuullaagritel turbo?
Kuullaagriga on hea aga maksab suht palju. Õlitus tuleb lahendada nii et piisaks turbole... :)
Ei soovitaks väga neid kasutatuid ja uuest peast samas hinnaklassis.
Tel. 5654585
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Kasutatud K24 peaks olema laialt saada - ehk suudab siis mõne korraliku leida. Hind neil ju vaid mõni tuhat krooni.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Vasta