Toyota Supra 3.0T Markel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kelm
Postitusi: 41
Liitunud: 28.12.2006 18:01
Asukoht: Evo istmel

Postitus Postitas Kelm »

pr8 kirjutas:
11.6 Ajapiirang (turvaindeks) kõikidele klasside võistlejatele: Võistleja ei tohi sõita 7,999 sek või kiiremini. Kui sõiduk kulgeb ajasõitudes määratud turvaindeksist kiiremini, siis tulemust ei arvestata ja võistleja saab hoiatuse. Indeksi lõhkisõitmisel eliminaatoris loetakse võistleja kaotanuks, võistleja õigus võistlustelt saadavale kohale ja punktidele jääb alles.
Mul on selle kohta oma arvamus...
kui nii autod edasi arenevad siis ...kes 8.0000 kõige lähedamale saab on siis võitja ve. See ei ole enam kiirendus ju.
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

pr8 kirjutas:
11.6 Ajapiirang (turvaindeks) kõikidele klasside võistlejatele: Võistleja ei tohi sõita 7,999 sek või kiiremini. Kui sõiduk kulgeb ajasõitudes määratud turvaindeksist kiiremini, siis tulemust ei arvestata ja võistleja saab hoiatuse. Indeksi lõhkisõitmisel eliminaatoris loetakse võistleja kaotanuks, võistleja õigus võistlustelt saadavale kohale ja punktidele jääb alles.
Mul on selle kohta oma arvamus...
ka minu oma arvamus.... :?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Marko L
Postitusi: 14
Liitunud: 01.06.2008 17:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Marko L »

Alla 8seki ei ole turvaliselt võimalik sõita meie rajal.
See kuidas Seppo kunagi külg ees anduritest üle sõitis ei ole normaalne nähtus.
Teemasse ka. Väga ilus esitus jällegi Markelilt ja edu järgmiseks võistluseks!
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Alla 8sek B klassis ei tule niipea. Siit edasi pole areng enam sama kiire, et 1.5sek/a. Usun, et enne seda tuleb mingi korrektuur klassijaotusse, või tekib mõni Pro Compact taoline klass juurde.
Markeli sõitude ja tulemustega olen väga rahul. Igatahes testimine ja arendustöö jätkub. Tulevasel nädalavahetusel osalemel sellisel üritusel: http://www.bikeshow.lt/dragrace/lt.htm
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

BTW, mida selle(laadse) kasti kasutamisest arvate:

CO2 abil vahetatakse (air shifting), s.t vahetamiseks on rooli läheduses nupud.

Sidur on ainult kohaltvõtuks, mingit kangi ei pea ka liigutama.

http://www.lencoracing.com/CS2MasterPage.html

ET kukub kolinal.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Pärtel, Lenco olekski meie best choise, me oleksime üliõnnelikud kui saaksime seda kasutada. Sellega on ainult üks AGA, Lenco on street klassides ju keelatud. :(
Jäävad üle igast G-Force`d, Jerico`d jms milledel samuti airshift option, kuid need pole nii tugevad ega samahead kui sektsioonidega Lenco.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

pr8 kirjutas:BTW, mida selle(laadse) kasti kasutamisest arvate:

CO2 abil vahetatakse (air shifting), s.t vahetamiseks on rooli läheduses nupud.

Sidur on ainult kohaltvõtuks, mingit kangi ei pea ka liigutama.

http://www.lencoracing.com/CS2MasterPage.html

ET kukub kolinal.
5.1 Käigukasti tüüp ja mark vaba, keelatud on kasutada Liberty- ja Lenco- tüüpi kaste.


Outlaw klassile ei kehti tehnilisest reeglistikust järgmised punktid - 5.1, 9.2, 9.6, 9.11, 10
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
tonny
Postitusi: 51
Liitunud: 23.09.2007 10:47
Asukoht: haapsalu
Kontakt:

Postitus Postitas tonny »

Pilt

täitsa kena auto :) kiire ka :D
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

Jah peab tõdema see auto on haigelt kiire ja seda ikka kohe päris haigelt. meie vastu sõit läks küll nihu ja uskuge mind kunagi ma ei alahinda enam frontrunnerite tähtsust selliste jõudude juures. Tartus lahingut meie poolt ei tule kuna king of europe on samal ajal ja s2 on seal ,aga 3ndal etappil üritame kindlasti vastu hakata kuna as we speak töö käib s2 pidamise kallal. igatahes on ES tubli olnud ja markeli kohta võib öelda tõeline võidusõitja. Tõestus selle kohta on siin

http://www.youtube.com/watch?v=ta6fubOt6mI
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

tmac kirjutas:igatahes on ES tubli olnud ja markeli kohta võib öelda tõeline võidusõitja. Tõestus selle kohta on siin
http://www.youtube.com/watch?v=ta6fubOt6mI
Kas teoorias tohiks sealt edasi sõita ilma disklaffi saamata?
Sellist rataste massi on vist suhtvõimatu amortiseerida. Näha on et peale käiguvahetust jäid rattad hüppama.
Igastahes soovitan sinna veel investeerida - tuleb ka pidamist juurde.
Ise avalaksul tegin samal rajapoolel samas kohas (aga ainult 100pealt) 10% sellest trikist.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
kristo.sy
Postitusi: 22
Liitunud: 07.02.2008 19:24
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kristo.sy »

kui juttude järgi olevat speedestil ülelaade rõhku 1,4 ja moto kannatab 2,8 siis peaks ju sealt paukku veel küll ja küll tulema :) pigem jääb asi vast rohkem selle jõu õige maha kandmise taha :roll: :!:
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

Pilt

Ilus Kas pole. Päris Äge oli lätakatele seletada milleks langevari kasulik on
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

tmac kirjutas: Ilus Kas pole. Päris Äge oli lätakatele seletada milleks langevari kasulik on
tagasisõidutee on lühem - kulub vähem kütust ja mootorit, ja piduriklotse peab kah harvem vahetama :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Astrona kirjutas: tagasisõidutee on lühem - kulub vähem kütust ja mootorit, ja piduriklotse peab kah harvem vahetama :lol:
priceless :-D
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Tmac, sulle peaks vist keegi seletama, mis on langevarju ja pidurdusvarju erinevus :)
Aga muidu mulle meeldib see pilt rohkem: 8)
Pilt
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Suletud