kui nii autod edasi arenevad siis ...kes 8.0000 kõige lähedamale saab on siis võitja ve. See ei ole enam kiirendus ju.pr8 kirjutas:Mul on selle kohta oma arvamus...11.6 Ajapiirang (turvaindeks) kõikidele klasside võistlejatele: Võistleja ei tohi sõita 7,999 sek või kiiremini. Kui sõiduk kulgeb ajasõitudes määratud turvaindeksist kiiremini, siis tulemust ei arvestata ja võistleja saab hoiatuse. Indeksi lõhkisõitmisel eliminaatoris loetakse võistleja kaotanuks, võistleja õigus võistlustelt saadavale kohale ja punktidele jääb alles.
Toyota Supra 3.0T Markel
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
ka minu oma arvamus....pr8 kirjutas:Mul on selle kohta oma arvamus...11.6 Ajapiirang (turvaindeks) kõikidele klasside võistlejatele: Võistleja ei tohi sõita 7,999 sek või kiiremini. Kui sõiduk kulgeb ajasõitudes määratud turvaindeksist kiiremini, siis tulemust ei arvestata ja võistleja saab hoiatuse. Indeksi lõhkisõitmisel eliminaatoris loetakse võistleja kaotanuks, võistleja õigus võistlustelt saadavale kohale ja punktidele jääb alles.

- KKD Motorsport - EstPerformance -
Alla 8sek B klassis ei tule niipea. Siit edasi pole areng enam sama kiire, et 1.5sek/a. Usun, et enne seda tuleb mingi korrektuur klassijaotusse, või tekib mõni Pro Compact taoline klass juurde.
Markeli sõitude ja tulemustega olen väga rahul. Igatahes testimine ja arendustöö jätkub. Tulevasel nädalavahetusel osalemel sellisel üritusel: http://www.bikeshow.lt/dragrace/lt.htm
Markeli sõitude ja tulemustega olen väga rahul. Igatahes testimine ja arendustöö jätkub. Tulevasel nädalavahetusel osalemel sellisel üritusel: http://www.bikeshow.lt/dragrace/lt.htm
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
BTW, mida selle(laadse) kasti kasutamisest arvate:
CO2 abil vahetatakse (air shifting), s.t vahetamiseks on rooli läheduses nupud.
Sidur on ainult kohaltvõtuks, mingit kangi ei pea ka liigutama.
http://www.lencoracing.com/CS2MasterPage.html
ET kukub kolinal.
CO2 abil vahetatakse (air shifting), s.t vahetamiseks on rooli läheduses nupud.
Sidur on ainult kohaltvõtuks, mingit kangi ei pea ka liigutama.
http://www.lencoracing.com/CS2MasterPage.html
ET kukub kolinal.
Pärtel, Lenco olekski meie best choise, me oleksime üliõnnelikud kui saaksime seda kasutada. Sellega on ainult üks AGA, Lenco on street klassides ju keelatud.
Jäävad üle igast G-Force`d, Jerico`d jms milledel samuti airshift option, kuid need pole nii tugevad ega samahead kui sektsioonidega Lenco.

Jäävad üle igast G-Force`d, Jerico`d jms milledel samuti airshift option, kuid need pole nii tugevad ega samahead kui sektsioonidega Lenco.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
5.1 Käigukasti tüüp ja mark vaba, keelatud on kasutada Liberty- ja Lenco- tüüpi kaste.pr8 kirjutas:BTW, mida selle(laadse) kasti kasutamisest arvate:
CO2 abil vahetatakse (air shifting), s.t vahetamiseks on rooli läheduses nupud.
Sidur on ainult kohaltvõtuks, mingit kangi ei pea ka liigutama.
http://www.lencoracing.com/CS2MasterPage.html
ET kukub kolinal.
Outlaw klassile ei kehti tehnilisest reeglistikust järgmised punktid - 5.1, 9.2, 9.6, 9.11, 10
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Jah peab tõdema see auto on haigelt kiire ja seda ikka kohe päris haigelt. meie vastu sõit läks küll nihu ja uskuge mind kunagi ma ei alahinda enam frontrunnerite tähtsust selliste jõudude juures. Tartus lahingut meie poolt ei tule kuna king of europe on samal ajal ja s2 on seal ,aga 3ndal etappil üritame kindlasti vastu hakata kuna as we speak töö käib s2 pidamise kallal. igatahes on ES tubli olnud ja markeli kohta võib öelda tõeline võidusõitja. Tõestus selle kohta on siin
http://www.youtube.com/watch?v=ta6fubOt6mI
http://www.youtube.com/watch?v=ta6fubOt6mI
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Kas teoorias tohiks sealt edasi sõita ilma disklaffi saamata?tmac kirjutas:igatahes on ES tubli olnud ja markeli kohta võib öelda tõeline võidusõitja. Tõestus selle kohta on siin
http://www.youtube.com/watch?v=ta6fubOt6mI
Sellist rataste massi on vist suhtvõimatu amortiseerida. Näha on et peale käiguvahetust jäid rattad hüppama.
Igastahes soovitan sinna veel investeerida - tuleb ka pidamist juurde.
Ise avalaksul tegin samal rajapoolel samas kohas (aga ainult 100pealt) 10% sellest trikist.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET