MBC audi a4 1.8 t jaoks
MBC audi a4 1.8 t jaoks
Selline küsimus tekkis, et kui paigaldada 1996 a motole mbc, kas see siis mootori tööd ei häiri?
Ja kui seda tahaks paigaldada, siis mis moodi ühendatuna ta kõige paremini töötaks?
Mõte tekkis sellest lihtsalt, et too suht tihti liikuv mbc mis poest pärit on ju mitme otsaga aga see mis do it yourself all on, on hoopis lihtsam.
Veel väike küssa, et kuhu ühendades rõhukell peaks kõige täpsemalt näitama sellel motol?
Paljud panevad kella kohe sinna kollektori otsa küge. On to parim või lihtsalt kõige kergem ühenduse koht.
Ja kui seda tahaks paigaldada, siis mis moodi ühendatuna ta kõige paremini töötaks?
Mõte tekkis sellest lihtsalt, et too suht tihti liikuv mbc mis poest pärit on ju mitme otsaga aga see mis do it yourself all on, on hoopis lihtsam.
Veel väike küssa, et kuhu ühendades rõhukell peaks kõige täpsemalt näitama sellel motol?
Paljud panevad kella kohe sinna kollektori otsa küge. On to parim või lihtsalt kõige kergem ühenduse koht.
Re: MBC audi a4 1.8 t jaoks
Oleneb mida sa näha tahad:Ahti kirjutas:Veel väike küssa, et kuhu ühendades rõhukell peaks kõige täpsemalt näitama sellel motol?
Paljud panevad kella kohe sinna kollektori otsa küge. On to parim või lihtsalt kõige kergem ühenduse koht.
Turbo rõhu saad teada kui turbo juurde paned kella, mootorisse jõudva rõhu kui paned sisselaske külge.
Üldiselt mõõdetakse ikkagi sisselaskes olevat rõhku/vaakumit. Mujal kasutatakse vaid seadistuse ajal lisakella probleemide või setupi testimisel(IC loss, compressor map).
Asjad ei ole ikka päris nii nagu te härrased arvate!
Originaal ajus on tegelikul päris kõrge boostini fuel map ära tehtud.
Lihtsalt originaal aju kõrgema rõhu seadega ei pruugi kogu mootori potnsiaali kätte saada.
See on turvalisuse pärast ära map-itud ka kõrgemates kohtades.
Rõhku saab tõsta sinna maani kui tuleb fuel cut.
See tähendab seda, et sinna maani võib ka originaalis juba rõhk tõusta,
kuna ükski mootor ei ole 100% identne.
Näiteks sama aasta ja mootoriga Imprezadel võib boost täiesti stock seades juba kuni 0.2bar omavahel erineda.
Kasutades MBC-d võtad sa lihtsalt ajult võimaluse safe mode korral boost maha tõmmata.
Kui mootoriga peaks juhtuma midagi enne fuel cut-i jõudmist siis 99% originaalaju seades küll viga ei saa olla ja probleemi tuleb otsida mujalt.
Kui by-pass lekib, siis rõhk langeb ja turbo koormus suureneb kuna turbo peab pöörlema suurema kiirusega, et sama rõhku üritada säilitada.
Originaal ajus on tegelikul päris kõrge boostini fuel map ära tehtud.
Lihtsalt originaal aju kõrgema rõhu seadega ei pruugi kogu mootori potnsiaali kätte saada.
See on turvalisuse pärast ära map-itud ka kõrgemates kohtades.
Rõhku saab tõsta sinna maani kui tuleb fuel cut.
See tähendab seda, et sinna maani võib ka originaalis juba rõhk tõusta,
kuna ükski mootor ei ole 100% identne.
Näiteks sama aasta ja mootoriga Imprezadel võib boost täiesti stock seades juba kuni 0.2bar omavahel erineda.
Kasutades MBC-d võtad sa lihtsalt ajult võimaluse safe mode korral boost maha tõmmata.
Kui mootoriga peaks juhtuma midagi enne fuel cut-i jõudmist siis 99% originaalaju seades küll viga ei saa olla ja probleemi tuleb otsida mujalt.
Kui by-pass lekib, siis rõhk langeb ja turbo koormus suureneb kuna turbo peab pöörlema suurema kiirusega, et sama rõhku üritada säilitada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ega sa enne ei tea kas by-pass lekib või mitte, kui pole seda ära survestanud.
Hiina by-pass ei pruugi Boschi plastikklapist alati sugugi parem olla, kuna hiinakate kvaliteet on väga kõikuv.
Hiina by-pass ei pruugi Boschi plastikklapist alati sugugi parem olla, kuna hiinakate kvaliteet on väga kõikuv.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mootor peaks paugust hinge kinni tõmbama mitte jõnksutama.
Jõnksutama hakkab äkki siis kui saa edasi tallad peale fuel cut-i, siis hakkab loop-ima ( tekib tsükkel) seda fuel cut-i ilmselt.
Sest fuel cuti-s kukub ka boost ära ja kui edasi tallata, siis on väike läg ja boosti tõustes toimub uuesti cut.
See kvalifitseerub juba lõhkumise alla ja mõistlik inimene keerab boosti maha veits.
Jõnksutama hakkab äkki siis kui saa edasi tallad peale fuel cut-i, siis hakkab loop-ima ( tekib tsükkel) seda fuel cut-i ilmselt.
Sest fuel cuti-s kukub ka boost ära ja kui edasi tallata, siis on väike läg ja boosti tõustes toimub uuesti cut.
See kvalifitseerub juba lõhkumise alla ja mõistlik inimene keerab boosti maha veits.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mille kuradi pärast see by-pass sul vaakumit peab hoidma?Ahti kirjutas:bypassi peaks ikke vaakumiga kontrollima ju
või olen ma valesti aru saanud?
et tõmbad vaakumi sinna va aktivaatorisse ja kui hoiab, sis hea, kui ei sis vahetusse.
Kas sa vaakumiga loodad võimsust juurde saada?
Stock by-passid on tavaliselt light load ja tühikäigu ajal lahti hoopis.
Vähemalt need mida mina olen näinud.
Hõrendus reference otsal tõmbab nõrga vedru tõttu by-passi lahti hõrenduse alas.
Sinul on vaja, et boosti all by-pass ei lekiks, seda saab kontrollida ikka boosti otsa kaudu.
Boosti parema hoidmise nimel installitakse by-pass nii, et boost suruks by-passi klappi kinni.
See peaks Audidel tehase standardlahendus olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
aga kuidas sa siis kontrolliksid audi originaal bypass-i?
aga veel selline mure--- installisin siis õige kohapeale korralikult tihedate ühendustega rõhukella ja kohapeal tühikäigul käies näitab -8 vaakumit.
kas see on normaalne? või milles võiks viga olla kui see pole normaalne?
ahjaa, selline asi veel, et autogauge kellal on kolm juhet, mass lights ja ingnition.
mis pagana jaoks?
see kui ma lights otsa külge panen pluss signaali sis tekib väga hädine nõrk valgus kellale, mida pole peaaegu pimedaski näha.
ei jaga matsu hästi
aga veel selline mure--- installisin siis õige kohapeale korralikult tihedate ühendustega rõhukella ja kohapeal tühikäigul käies näitab -8 vaakumit.
kas see on normaalne? või milles võiks viga olla kui see pole normaalne?
ahjaa, selline asi veel, et autogauge kellal on kolm juhet, mass lights ja ingnition.
mis pagana jaoks?
see kui ma lights otsa külge panen pluss signaali sis tekib väga hädine nõrk valgus kellale, mida pole peaaegu pimedaski näha.
ei jaga matsu hästi
/S4-ja ootel/ gsx-r 750